Bardzo rozczarowany, stosunek do urlopowiczów jest lekceważący

Pisemny: 18 listopad 2021
Czas podróży: 30 październik — 6 listopad 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Swoją recenzję zaczną od tego, ż e na pokł adzie samolotu Azur steward rę cznie zbierał serwetką okruchy lub resztki jedzenia, ponieważ pasaż erowie, któ rzy wł aś nie weszli na pokł ad samolotu, zaczę li już narzekać na ś mieci. Miejsca jest bardzo mał o, samolot jest zmę czony.
Odprawa był a rozczarowują ca, spodziewaliś my się , ż e mogą pojawić się trudnoś ci, ale nie w takim stopniu. Byliś my zmuszeni czekać do godziny 14.00, mimo ż e do hotelu dotarliś my o 8. Mó wią c, ż e nie zaoferowano nam ś niadania, myś lę , ż e nie warto, nawet biorą c pod uwagę , ż e ostatniego dnia wyjechaliś my o 4 rano , odpowiednio, przed ś niadaniem. Nie ma miejsca na przechowywanie rzeczy i przebieranie się , moż na iś ć do toalety i jakoś przystosować się do zmiany ubrania. Bagaż jest pozostawiany na zewną trz na sł oń cu do czasu zameldowania. Niestety rę czniki ró wnież nie są wydawane po przyjeź dzie (ponieważ są tylko w pokoju), czyli nie braliś my pod uwagę opcji wyjazdu nad morze.
Personel hotelu ż ał uje napojó w, ponieważ bransoletki moż na odebrać dopiero o 10.30. Do tego czasu nikt nie poda nawet wody ani kawy.

Internet jest bardzo sł aby lub po prostu nie istnieje.
Terytorium jest duż e, ale wydawał o mi się , ż e był o mał o zieleni, a zatem był o z tego mał o cienia.
Odż ywianie
Nasz pierwszy lunch w dniu zameldowania był szokiem, ponieważ ludzie stoją w Doors 15 minut przed otwarciem.
Restauracja jest zawsze i przy wszystkich rozkł adach kolejki lub nie ma personelu, któ ry mó gł by obsł uż yć . Jakoś ć jedzenia wydaje się być dobra, ale z powodu kolejek wraż enie mocno psuje. Nie był o owocó w morza. Na ś niadanie moż na stać.25 minut w kolejce po omlet, dż emy i masł o chowają się za ladą , nie ma oliwek (owoce też trzeba przesł uchać , warzywa są zwietrzał e i niedbale krojone).
Podobne kolejki przy barze podczas ś niadania/lunchu i kolacji.
Jedzenie podawane jest w bardzo mał ych porcjach, czę sto trzeba poprosić o suplementy, takie jak ł yż ka jogurtu lub inny kawał ek kieł basy. Obsł uga powoli aktualizuje asortyment i w razie potrzeby idzie do kuchni, moż e spokojnie odwró cić się przed wczasowiczem i zignorować wszelkie proś by i uwagi.
Nie ma lodó w, pizza na basenie to wstyd dla hotelu, serwują ją od 16-17. Znowu kolejka, potem podnieś talerze, serwetki itp. Rozdają tylko dwa mał e kawał ki na osobę , nie ma sensu prosić o cał ą rodzinę lub firmę .
Plaż a i morze?

Morze jest wspaniał e, gdyby nie facet (ratownik), któ ry cał y czas gwiż dż e, ż eby nie dopł ynę li do rafy koralowej i odpł ynę li daleko. Ale to oburzają ce, ż e „daleko” jest uważ any za kolejny ponton tego samego hotelu. I nie ma wystarczają co duż o miejsca, aby wszyscy wczasowicze mogli pł ywać w pobliż u schodó w i czę sto się dotykamy, oczywiś cie nie zaszkodził oby zainstalować kolejne schody. Podczas naszego pobytu otwarte był y 2 pontony, w godzinach szczytu ustawiał y się nawet kolejki do schodó w wejś ciowych. Pragnę zauważ yć , ż e ta drabina jest raczej niewygodna i dla niektó rych osó b jej uż ycie moż e być nawet problematyczne. Koniecznie zabierz ze sobą ł odzie koralowe, ponieważ pontony są ś liskie.
Na plaż y wydaje się , ż e jest doś ć leż akó w, ale ludzie biorą kilka rano i sami przychodzą po ś niadaniu lub pó ź niej, wię c trzeba walczyć o dobre miejsca. Na plaż y nie ma muzyki i animacji.
Leż aki przy basenie są popularne w godzinach popoł udniowych, kiedy morze jest już w cieniu od skał y, a basen jest jeszcze sł oneczny. Ale znalezienie darmowego ł ó ż ka do opalania bę dzie problematyczne, jeś li rozważ nie zostawisz swoją rzecz, aby zabrać ją rano, bą dź przygotowany na poż egnanie się z nią . Po pierwsze, zanim przyjechał eś , leż ak był już zaję ty (nikogo nie zatrzymują rzeczy innych osó b). A po drugie rzeczy moż na ukraś ć (lub spró bować ), niestety osobiś cie odczuł em to z wł asnego doś wiadczenia. Miał am szczę ś cie, ż e zwró cił am swoją rzecz, ale to był a kwestia przypadku, ktoś moż e nie mieć szczę ś cia. Kradną też rę czniki z balkonó w na pierwszych pię trach.
Konserwacja i serwis
Sprzą tanie pokoju jest bardzo przecię tne, rę czniki nigdy nie był y wymieniane przez tydzień , po prostu porzą dnie zł oż one i tyle. Rę czniki plaż owe zmieniane są po wezwaniu recepcji, a wtedy nie należ y oczekiwać , ż e ktoś od razu przybiegnie. Zadzwoniliś my dwa razy i nikt nie przyszedł , nastę pnego dnia pobiegliś my za sprzą taczką i poprosiliś my o przebranie.

Tragarze to generalnie dla mnie osobna sprawa, skoro w dniu przyjazdu mamy 2 pokoje w pierwszym, przynió sł torbę i zaczą ł domagać się dolara, nie tylko po to, ż eby grzecznie podpowiedzieć , ale ż eby domagać się i wymuszać . Ale najbardziej epickie był o to, gdy dał em mu 2 czekoladki (oczywiś cie zabrał je) tylko z ż yczliwoś ci jego serca, ale nadal ż ą dał swojego dolara i nie pomó gł mi (dziewczynie) podnieś ć walizki do 2 pię tro! odwró cił się i wyszedł . To był a kompletna ś mieć .
Wiele napisano o obsł udze w restauracji, ale chł opaki starają się wykonywać swoją pracę najlepiej, jak potrafią .
W nocy, kiedy wychodziliś my, prawie nie przesł uchiwaliś my kogoś , kto zabrał torby z domu, kilka razy dzwonili na recepcję . Gdy przekazali klucz, od razu odcię li bransoletki i nikt nie podaje napojó w przy barze, nawet nie wpuś cili ich od razu do toalety. Ostatni etap pobytu w hotelu został cał kowicie zrujnowany, pracownicy hotelu specjalnie robią wszystko, aby nie wracać tutaj. Czy hotel rzeczywiś cie bieduje od szklanki ich i przez to niezbyt smacznej kawy? Przy okazji sami zrobiliś my sobie kawę w pokoju, bo jest czajnik.
Animacja nie był a taka, pokaz widział jedną rzecz, a potem przypadkowo to usł yszał , a kolejny wieczó r był karaoke. Być moż e był a, ale nigdzie nie był o ż adnych informacji ani harmonogramu na ten temat. W basenie są gry, nie brał em w nich udział u, wię c wię cej czasu spę dził em na morzu. Basen jest wyrzucany o godzinie 5 i to wszystko, w hotelu nie ma nic innego do roboty.
Uwaga do przyszł ych wczasowiczó w w tym hotelu, sprawdź iloś ć rę cznikó w w pokoju, w tym plaż owych, jeś li nie wystarczy przy wymeldowaniu, zmuszą cię do zapł aty, mieliś my taką sytuację . A potem nie moż na udowodnić , ż e w pokoju był y 2 mał e, a 2 duż e rę czniki nie został y dostarczone osobom od dnia przyjazdu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał