Pytanie o hotel Seti Sharm Resort 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
89 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Wycieczki»
Od kogo kupić wycieczki? Pegaz czy lokalny?
Czy możesz podać konkretne współrzędne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
11 subskrybenci  • spytał 2013-01-2012 lat wstecz
Odpowiedzi  •  40
аватар hendo7
Skontaktuj się z Iriną Sharm, prowadzi na forum wątek o pogodzie w Sharm.Byłem na wielu wycieczkach w tym dalekodystansowych (Kair,Luksor,Izrael-Jordania), które brałem od miejscowych.Moim zdaniem różnica jest tylko w cenie Pegasus jest znacznie droższy.Nie zawiodłam się na żadnej wycieczce.Jakość wycieczek jest na poziomie.
аватар magazin_new
Pegasus jest bardzo drogi. Jeśli jest chęć i 20-25min. możesz przeznaczyć czas na „przepustkę” lub 2 USD na taksówkę z hotelu, jest mała agencja „Gena i Cheburashka” (a raczej pracują z nimi). Yura (rosyjski), sprzedaje wycieczki. Są tańsze i -5$ na osobę może ustąpić! Lokalizacja agencji: El Fanar Street w rzędzie przydrożnych sklepów, ostatni "przedział", okazuje się mniej więcej naprzeciwko (po drugiej stronie ścieżki) od hotelu Sharm Inn 4*.
аватар magazin_new
Tak, jakość jest taka sama jak w przypadku oficjalnego Pegasusa. Minibusy są takie same.
аватар orbittours.ru
Nie widzę powodu, by przepłacać Pegasusowi za to samo. jeśli chcesz, możesz odwiedzić naszą stronę internetową orbittours.ru i poruszać się po wycieczkach.
аватар q95xixfi
Zawsze korzystaliśmy z usług touroperatora. Powiedziano nam, że ubezpieczenie zdrowotne jest ważne tylko wtedy, gdy korzystasz z ich usług. Przeczytaj uważnie polisę ubezpieczeniową. Osobiście nie ryzykuję oszczędzania w ten sposób!!!
аватар Allsharm.com
kochina-shuya, kupuj od kogo chcesz, to sprawa osobista dla każdego, ale przygotuj się na spotkanie z przewodnikiem Pegasus i jego profilami, wszystkie szczegółowe informacje są tutaj http://allsharm.com/partnery.html
аватар hendo7
Czy sam dokładnie zapoznałeś się z ubezpieczeniem? Kto Ci powiedział, że ubezpieczenie jest ważne tylko podczas wycieczek w hotelu? Przewodnicy hotelowi zawsze zastraszają w ten sposób turystów. Prawo każdej osoby do samodzielnego wyboru, od kogo chce jechać i gdzie kupić wycieczki.Jeśli chodzi o ubezpieczenie, to nieprawda.
аватар parkinn
Poszedłem zarówno od touroperatorów, jak i od lokalnych, programy są takie same, ceny są różne. Lokalna obsługa jest bardziej przyjazna. Zobacz moje zdjęcie i informacje na TurPravda:
http://my.turpravda.com/parkinn/galeria/
аватар Egyptian_Guide
Jeśli lecisz do Sharm, możemy zaoferować Ci Izrael za 80 USD lub Jordanię za 210 USD. Kontakt. http://vk.com/jnile.travel
аватар milapeta
Dwukrotnie pojechałem z Hurghady, a raz z Taby na wycieczki od miejscowych. Firma „All Egypt” działa we wszystkich miastach Egi. Polecam, już przetestowane, działa bardzo dobrze. Chociaż na pewno istnieją inne dobre firmy. Ale nie pojechałem z innymi.
Współrzędne: http://www.allegypt.net/
Przewodnicy w hotelu poniosą takie bzdury… w ogóle ich na spotkanie nie wychodźcie.
аватар magazin_new
Irina_Sharm, co jest takiego okropnego w przewodniku hotelowym?! Nikt mu niczego nie jest winien – to jest AXIOM. Musi (należy do) zaakceptować mnie i powiedzieć mi informacyjnie to i owo oraz zamieścić godzinę wyjazdu (coś w tym rodzaju). Możesz więc jeździć po zdrowie, gdzie i jak chcesz iz kim chcesz) Ale wydaje się, że nikt nie anuluje ludzkiej ostrożności i czujności we wszystkich przypadkach! Powodzenia w wycieczkach.
аватар magazin_new
Irina_Sharm, a twoje informacje naprawdę muszą być pokazane i przeczytane wszystkim tym, którzy są sceptyczni, nieśmiałi i po raz pierwszy jadą do Egiptu. SUPER+1.
аватар Allsharm.com
Turyści dzwonili wczoraj, odpoczywają w Desol Cataract, a ten hotel to Pegasovsky, i powiedzieli (nowa historia grozy i chip Pegasus), że przewodnik po hotelu Pegasus odebrał im kupony i powiedział, że oddadzą je, jeśli pójdą dalej wycieczki od niego, jeśli nie od niego, więc niech ci, którzy sprzedają im wycieczki, dadzą im paczkę dokumentów i zagrozili, że bez vouchera nie mogą jechać na żadną wycieczkę (do wycieczek na wycieczki nie potrzebujesz voucherów w ogóle potrzebujesz paszportów, tak) i wyjdź też poza hotel.
Panowie, jak długo będą trzymać turystów dla frajerów?, wciągnęli już bony. Możesz wyjść z hotelu bez niczego, jeśli się boisz, więc weź ze sobą paszporty lub kserokopie paszportu i wyjdź z nimi na zewnątrz hotelu. Ogólnie rzecz biorąc, delirium Pegasusa i innych MOT-ów trwa nadal… a także delirium związane z ubezpieczeniem i rejestracją.
PS wkrótce konieczne będzie kserowanie voucherów w domu
http://s019.radikal.ru/i617/1204/2c/9e8b09c0d2d3.jpg
- to jest Pegasus rozdawany turystom, mam szczegóły na mojej stronie.
Ale to właśnie Coral rozdaje turystom na spotkaniu informacyjnym, więcej bzdur nawet w ulotce Pegaza o egzemplarzu dla ambasady, egzemplarzu dla policji i egzemplarzu na ubezpieczenie nie, Coralowi udało się ominąć Pegaza, hahah
аватар Allsharm.com
http://s018.radikal.ru/i504/1301/47/e936af616e5d.jpg
A to z recenzji turystów w Internecie, możesz znaleźć to sam w Internecie i przeczytać.
„Nie w pierwszej recenzji natrafiam na historię, że przewodnicy na pierwszym „hotelowym” spotkaniu wymagają wypełnienia ankiety z listą wycieczek. Ponadto turyści podróżują z różnych operatorów. Byliśmy dwa tygodnie temu z Koral, przewodnik przyniósł te ankiety i zażądał, aby zostały mu zwrócone wypełnione za godzinę, a poza tym potrzebował naszych voucherów). I zamierzał gdzieś to zarejestrować. Na kawałku papieru były nawet napisy „dla policji” i „za ubezpieczenie” na dole - podobno wszyscy gliniarze opanowali już rosyjski. Zaproponowano również podpisanie, że zostaliśmy powiadomieni, że w razie kłopotów na wycieczkach nie z TO, ani on (co jest zrozumiałe), ani firma ubezpieczeniowa (co jest bzdurą) nie są za nas odpowiedzialni. Został grzecznie wysłany i na tym się rozstali, uśmiechając się do siebie).
Zastanawiam się - czy mają jakieś podstawy do tej papierkowej działalności? Jeśli nie, to dlaczego robią to różni OT, czy mają koalicję, czy co?”.
''Podobało mi się też zdanie z przewodnika na spotkaniu informacyjnym: ''nie po to, żeby OPERATOR WYCIECZKI PŁACIŁ za was ubezpieczenie zdrowotne, żebyście jechali z nim w lewo
аватар Allsharm.com
„Podobało mi się też zdanie z przewodnika na spotkaniu informacyjnym: „Nie po to, że OPERATOR WYCIECZKI PŁACI za ciebie ubezpieczenie zdrowotne, abyś jechał z nim na lewostronne wycieczki” Niektórzy wierzyli (ale sami płacimy za ubezpieczenie , wraz z innymi opcjami zawartymi w wycieczce zorganizowanej)''
аватар Allsharm.com
''w maju 2010 roku byliśmy z Pegasusem w Taba w hotelu Hilton i przyjaciółmi w Movenpick. Wtedy właśnie dałem taką kartkę papieru. Połowa turystów po cichu podpisywała, druga połowa nie podpisywała, ale też po cichu. A na odwrocie napisałem cały protokół niezgodności, ponieważ przez 6 lat pracowałem jako kierownik działu zaopatrzenia, prawie codziennie w pracy musiałem czytać i podpisywać umowy z dostawcami. A ponieważ w firmie właściwie nie ma prawnika, sama spisywała wszystkie protokoły niezgodności z umowami. Dlatego ułożyłem je szczegółowo i na półkach.
аватар Allsharm.com
Dałem te "minuty niezgody" przewodnikowi hotelowemu. Był bardzo zaskoczony, ale wysłał go do biura Pegasusa. Więc wtedy kilka dni później został poproszony o odnalezienie mnie, żebym napisał do nich jak PRAWIDŁOWO sporządzić ten dokument.Śmialiśmy się, powiedziałem, że zastanowię się o jaką opłatę poprosić Pegasusa o legalność. usługi Ten przewodnik hotelowy chodził za nami przez kilka dni i ciągle pytał, kiedy napiszę) Oczywiście nic im nie napisałem i odpowiedziałem, że najlepszą decyzją byłoby zostawić turystów w spokoju i ich nie oszukiwać.
Nawiasem mówiąc, pisałem o tym w mojej recenzji Hiltona. Chociaż nadal oszukują turystów, nadal widać, że mój „protokół nieporozumień” zadziałał)”
аватар Allsharm.com
„Tu to czytam i nie rozumiem, po co chodzić na spotkania z przewodnikiem hotelowym ??? Czy uważasz, że za to zostaniesz uwięziony, pozostawiony w kraju goszczącym, wpisany na czarną listę lub nałożona jakaś kara administracyjna?)))
Dawno nie chodziliśmy na takie spotkania) Nie później niż kilka dni temu wróciliśmy z Hurghady. Leć z Pegazem. Przypisano nam też strzałę, nie poszliśmy na nią. Zgadnij trzy razy, czy coś za to dostaliśmy?)))
Nie chodź na spotkania z przewodnikami hotelowymi, a takich pytań nie będzie))) Najwyższy czas zrozumieć, że oni, przewodnicy, potrzebują nas tylko do sprzedawania wycieczek, które kosztują o rząd wielkości wyższe niż lokalne biura podróży. I żadnej pomocy, broń Boże co się stanie, nie dostaniesz od przewodników…”
аватар Allsharm.com
„Cóż, byliśmy z przyjaciółmi, którzy byli w Egipcie po raz pierwszy i nauka im bardzo pomogła. Bardzo mi się też podobało: to takie przedstawienie! Bardzo utalentowana narratorka przewodnik Pegasus w Al Nabil – tak jak Zadornova poszła na koncert (choć nie dosiadła do końca – uciekła na śniadanie). Otóż ​​szczegółowo opowiedział, co jest gdzie w hotelu, jakie restauracje, gdzie się zapisać itp. (tj. były też przydatne informacje)
A przyjaciele kupili od nich wycieczkę do Luxor + Dendera - i byli bardzo zadowoleni.”
аватар Allsharm.com
„Zdarzyło mi się, że przewodnik hotelowy nie przebywał w hotelu cały czas, ale przyszedł tylko w celu spotkania informacyjnego. Każdy wykonuje swoją pracę, m.in. przewodnik. Nigdy nie wychowywałem się bezczelnie na wycieczkach, nikt mnie nie przestraszył, polubownie rozstali się z przewodnikami. Zwłaszcza gdy stwierdziłem, że sam pracowałem w turystyce w Turcji. Rozumiem, tutaj nie chcesz się rozwieść. Po prostu myślę, że byłoby brzydko z mojej strony, gdybym po prostu to wziął i nie pojawił się, jeśli ta osoba przyszła celowo. Czas zajęło to 5-10 minut. Nie zmęczę się, cały odpoczynek mam przed sobą”.
аватар Allsharm.com
„Zgadza się, niech wypełnia swoje obowiązki, a nie tylko angażuje się w wycieczki i oszukuje turystów. Zapewne dawno zapomnieli o swoich bezpośrednich obowiązkach. To takie zabawne, jak przewodnicy próbują zrobić z nas frajerów) Opowiadają przeróżne horrory i historie. A nowicjusze im wierzą.
Głównym celem gospodarza jest ZARABIANIE na turystach. Oto skrajny przykład. Zabierają nas na lotnisko. Wyjazd o 14:00. Dojazd na lotnisko 15 minut. Hotel, w którym mieszkaliśmy przedostatni. Odbieramy nas o 10 rano. Myślisz, dlaczego nas zabrali tak wcześnie?) Zgadza się, żeby zabrać nas do centrum handlowego, gdzie wszystko jest o rząd wielkości wyższe, bo mają od nas procent. I spędziliśmy w tym centrum handlowym 40 minut. Żałowaliśmy więc, że sami nie pojechaliśmy taksówką. Mieli jednak czas na kąpiel w morzu.Jeżeli pracowałeś w Turcji, to nie ja mówię, ile zarabiają „biedni” przewodnicy hotelowi, mając swój procent. Jeśli pomogli też turystom, jeśli coś się stało…”
аватар Allsharm.com
„Przewodnik nie przestraszył nas również w ChG. Po prostu błagałem, żeby kupić wycieczki. Wyjaśniliśmy jej, że nie mamy problemów z wyjazdami. Tutaj mamy przyjaciół, oni mają własne biuro podróży. A w razie potrzeby wszystko zorganizujemy dla siebie. Na co powiedziała: „Może myślisz?” W Grecji na Krecie przewodnik Pegasus Misha przestraszył nas, że jeśli wypożyczymy samochód z wypożyczalni innej firmy, a nie od niego, to w przypadku siły wyższej możemy mieć spore problemy. A jego ceny wynajmu samochodów były dwukrotnie wyższe niż w lokalnych wypożyczalniach. Oczywiście rozumiem, że ludzie muszą zarabiać pieniądze. To jest ich chleb. Ale niestety najczęściej cała pomoc przewodników polega na rozwodzie turystów.
Chociaż bywa inaczej. Bardzo podobało mi się, jak przewodnicy pracowali w Grecji, na Półwyspie Chalcydyckim. Tam rzeczywiście dziewczyny były asystentkami i „aniołami stróżami” turystów. Nie szkoda kupować wycieczki od takich przewodników)”
аватар Allsharm.com
– Absolutnie się z tobą zgadzam. Po prostu nie natknąłem się na tak nieuczciwych przewodników, może dlatego, że już i tak nierealne jest hodowanie mnie w ten sposób. I jestem też oburzony takim szczerym zastraszaniem turystów. Nie dbają o swoją osobistą reputację (przewodników), ale ma to zły wpływ na wizerunek nie tylko touroperatora, ale i kraju. Bo utkwi mi w pamięci, że turyści są oszukiwani w Turcji/Egipcie.”
аватар Allsharm.com
„Byłam w tym hotelu od 01.03.13-01-13.13.
Natychmiast wypisz się: Ogólnie dobrze odpoczywaliśmy (tylko zimno). Nasz wniosek: gdyby nie Zhanna (przewodnik hotelowy z Pegasusa), postawiłbym Park Inn - solidną czwórkę.
Przy wyborze hotelu decydującą rolę odgrywała jego cena, ponieważ. Bardzo chciałem odpocząć, ale budżet był ograniczony. Ze wszystkich opcji ekonomicznych wybraliśmy Park Inn. Wcześniej byłam w hotelu klubowym Azure, ale w innym okresie, więc bałam się pogody i nie na próżno !!! Do 10 rano było bardzo zimno, tylko chłodno do 11 rano, potem było ciepło do 14 (rzadko do 15), ale ponieważ byliśmy na to psychicznie przygotowani i ciepłe ubrania też były gotowe, spotkaliśmy się z sytuacją ze wszystkimi broniami))) . Przez 10 dni pływaliśmy raz lub dwa w ciepłych basenach (są dwa) i ani razu w morzu, ale ludzie pływali w basenach regularnie (jest to kwestia twardnienia), ale niewiele widzieli w morze (było fajne).
Organizator wycieczek PEGAS TOURISTIK:
Organizacja lotu 5 punktów (wszystko na czas, Orenburg Airlines (normalny lot Tiumeń - Sharm iz powrotem)). Wszystko inne jest NIESAMOWITE!!!! Przewodnik hotelowy JANNA jest szkodliwym kłamcą (oczywiście to jest koszt zawodu, ale po prostu nie możesz tak być !!) po prostu zachowywała się strasznie, cały czas kłamała !!!
аватар Allsharm.com
1: powiedziała, że ​​ubezpieczenie wystawione przy wyjeździe na cały okres odpoczynku nie dotyczy więcej niż jednej wycieczki, czy to PEGAS, czy innego biura, i na każdą wycieczkę wypisze osobne ubezpieczenie (to jest wliczone w cenę) w cenie) Kłamstwo!!!! Po pierwsze nic nie napisała, pojechała 2 razy (nautilus i utracona ziemia) a po drugie, jak się okazało, główne ubezpieczenie działało niezależnie od obecności wycieczki czy hotelu i niezależnie od operatora wysyłającego (w każdym sprawa, została mi wydana, przeczytaj ją) !!!
2: Dałam do wypełnienia ankiety JAK NAJSZYBCIEJ, nie dla siebie, ale dla policji, w której należałoby wskazać wycieczki, na które powinieneś uczęszczać przez całe wakacje (i nie ma znaczenia, czy zdecydowałeś się na to, czy zdecyduj później) i jeśli nie wybierzesz się na więcej niż jedną wycieczkę z PEGASa, BYŁABYM, że przekaże dane policji i nie wyjdziesz z hotelu, a jeśli kupisz bilet w organizacji zewnętrznej, policja zatrzyma jesteś gdzieś i zostaniesz umieszczony w strasznym więzieniu na bardzo długi czas !!! KŁAMSTWO!!! Nie tam, gdzie te ankiety nie dają! A największą arogancją jest to, że nie wręcza vouchera, dopóki nie zdasz wypełnionego "POPRAWNIE" kwestionariusza! PO PROSTU WRAŻENIA I AUTENTYCZNOŚĆ!
аватар Allsharm.com
3: wszystkie wycieczki kupione od typu SZKODLIWA ŻANNA jeżdżą tylko autobusami Pegasus i są to specjalne wycieczki z super świetnymi przewodnikami i historykami (w rzeczywistości przewodnicy to Egipcjanie i nie czułem zbytniego entuzjazmu) nie jak firmy zewnętrzne, Kłamstwo, nie na jednym autobusie nie jest napisane, że był Pegazem, po tym jak odebrano nas z hoteli autobusem, zatrzymaliśmy się na stacji benzynowej na obrzeżach miasta i podjechał do nas mały busik az niego 8-10 osób przesiadł się do nas (nie kupiony od hotelowego przewodnika, ale CO NAJWAŻNIEJSZE ZA PÓŁ CENY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
аватар Allsharm.com
4: Podróżowałem tylko z pegazem, odkąd byłem z dzieckiem (po tych dzikich okropnościach opowiadanych przez ZHANNĘ HORRIBLE (wciąż nie mogę znaleźć 2 osób zagubionych między Egiptem a Izraelem!?!?!? I połamane ręce, nogi, kręgosłup itp.) ... tylko dla tych, którzy podróżują przez zewnętrznych operatorów wewnętrznych), ale chłopaki odbyli ogromną liczbę wycieczek, najbardziej zróżnicowanych i wszystko jest w porządku i tak samo!!!!
аватар Allsharm.com
5: teraz o cenie! WSZYSTKO PODWÓJNIE DROGI!!!!!!!!!!! Gdyby ten produkt był inny, to bym zrozumiał, ale za to samo i ciągłe oszustwo, że rzekomo otrzymasz elitarny produkt, powiedz operatorowi, napisz recenzje, pozwól mu dostać to, na co zasługuje)!!!!!!
6: teraz osobno o JANNIE nie grzeczna, niemiła, nie uważna, nie biorąc pod uwagę tego wszystkiego jestem bardzo miękka))) w ogóle, jak tylko spotkanie informacyjne się skończy i można wszystko wyciągnąć z siebie tyle, ile to możliwe, maska ​​jest natychmiast zdejmowana i staje się delikatnie mówiąc niegrzeczna!!!''
аватар Allsharm.com
„Panowie tylko nie spadajcie z krzeseł, turysta w Internecie z hotelu Desole Piramisa pisze teraz do mnie:
dobry wieczór, Irino. a czy możemy pojechać do Kairu bez vouchera wyjazdowego?
Irina: nie rozumiesz?
$ergey: w Pegasus odmówiliśmy wszystkich wycieczek, wskazali na voucherze bez wychodzenia
Dlatego przewodnicy zabierają vouchery, umieszczają już na nich swoje postscriptum i decydują kto podróżuje, a kto nie.
„Okazuje się, że mamy teraz przewodników – urząd imigracyjny.
Tak, mają piekielny interes, ponieważ już do tego doszli”.
„Przewodnikowi niedługo zostaną zaproponowane wycieczki bezpośrednio na lotnisku, a jeśli turysta odmówi, to natychmiast otrzymuje pieczątkę „Wjazd do kraju jest zabroniony” i natychmiast wysyłany do hali odlotów..))))))”
„Wiosną byliśmy w Rodhanie, jest też Pegaz, przewodnicy budzą strach. Nadal jestem oburzona, że ​​ludzie są specjalnie zastraszani, że niebezpiecznie jest tam nie chodzić do miasta, strzelają i tak dalej, a lepiej zostać w hotelu. Co więcej, wydawało mi się, że Arabowie stali się mniej irytujący niż przed rewolucją”.
аватар Allsharm.com
„Pracowałem przez 8 miesięcy jako przewodnik hotelowy wyłącznie z Brytyjczykami, Niemcami, Włochami, Szwedami i Norwegami. NIGDY nie słyszałem czegoś takiego. NIGDY. Czemu? Tak, bo jeśli włożysz to pod nos Brytyjczykom, to tam powstanie takie wycie !!! A Włosi…. Wydaje się beztroski…. Ale nic takiego. Jeśli od razu nie zrobią skandalu, wrócą do domu, pójdą do swojej firmy, a wtedy przewodnik nauczy się, jak wsadzić na podpis przeróżne bzdury.
Pewna kategoria ludzi daje się nabrać na takie sztuczki. Przez większość czasu są nowicjuszami. Jaki jest wniosek?
Osoba wyjeżdżająca za granicę dużo się uczy - do jakiego hotelu się udać, co i gdzie kupić i gdzie się wybrać, ale nawet nie myśli o prawnej stronie sprawy i zasadach postępowania za granicą. Wszystkie te śmieci zatrzymają się dopiero wtedy, gdy turyści przed wyjazdem dowiedzą się nie tylko, gdzie tu kupić pamiątki, ale także poznają swoje prawa za granicą. A kiedy się o tym dowiedzą, zaczną masowo wysyłać przewodników po dobrze znanej trasie spacerowej i narzekać do firm, wtedy coś może się wydarzyć.''
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Seti Sharm Resort 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już