Każdy mężczyzna według własnego gustu

Pisemny: 5 czerwiec 2012
Czas podróży: 9 — 20 może 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Dodam moje pię ć groszy za ten hotel, bo hotel pozostawia podwó jne wraż enie, a wybó r hotelu do wypoczynku powinien opierać się na ró ż nych opiniach i ocenach.
Gł ó wne wraż enie hotelu - pozostał oś ci dawnego luksusu. Hotel ma duż e terytorium, pię kną architekturę . Ale z powodu kryzysu w kraju napł yw turystó w spadł prawie do zera, a administracja hotelu pró buje wyjś ć z tej sytuacji, oszczę dzają c duż o pienię dzy. Hotel wieczorem przypomina wymarł e miasto. Na terenie obiektu ani w recepcji nie ma ludzi. Pusty. Ze wszystkich wielu budynkó w ludzie mieszkają tylko w tym na poziomie recepcji, po drugiej stronie mostu. W recepcji pracują straszni szantaż yś ci, wieszają makaron, któ ry mogą osiedlić się daleko od restauracji i ż ą dają za to 20-30 dolaró w, ale oni wszyscy osiedlają się w tej samej ramie. Przyjechaliś my wcześ nie rano i ci dziwacy zaż ą dali pienię dzy za wczesne zameldowanie, chociaż hotel był pusty. W normalnych hotelach rozliczają się bez dopł at, jeś li są wolne miejsca, ale nie tutaj. Co wię cej, nawet Francuzi, któ rzy przybyli sami, ale pó ł torej godziny przed oficjalną godziną zameldowania, zaż ą dali ich 20 dolaró w. Odniosł em wraż enie, ż e jest to wskazó wka dyrektora generalnego, z wyją tkiem któ rego nikt jeszcze zauważ ono w hotelu, co wskazuje na zaniedbanie hotelu. Chociaż , jeś li mó wimy o sprzą taniu hotelu, pokoi, restauracji, to nie ma ż adnych skarg. Wszystko wyraź nie dział a.
Na kolację przychodzi kilku urlopowiczó w, któ rzy nie potrafią nawet zapeł nić restauracji jedną trzecią . Ta ostatnia ma swoje zalety – wszystko, co jest przygotowane, nie jest rozproszone i jest dostę pne przez prawie cał y wieczó r. Nie zgadzam się z brakiem dań mię snych. W czasie naszych wakacji na obiad i kolację był y 2 rodzaje woł owiny, kurczaka lub innego drobiu - 2-3 rodzaje, ryby - 2 rodzaje oraz grill (kurczak, owoce morza itp. ). Najprawdopodobniej wynika to z liczby turystó w. Nie powiem, ż e wszystkiego był o pod dostatkiem, ale nie bę dziesz gł odny. Bardzo dobry wybó r wypiekó w. Owoce: pomarań cze, banany, grejpfruty, melon, arbuz, brzoskwinie, pę cherzyca. Coś dojrzał ego, co nie jest bardzo. Na ś niadanie (obiad, kolacja) podawane są tylko dwa rodzaje owocó w. Soki są cał kowicie nieobecne. Tanie yupi, fanta, cola. Wino w gł ó wnej restauracji jest mocno rozcień czone wodą . W restauracjach a la carte wino nalewane jest z butelek, od razu czujesz lepszy napó j.

Hotel ma tylko jedną gł ó wną restaurację , nie wyobraż am sobie nawet, gdzie moż e być druga. Wyglą d restauracji jest przygnę biają cy. Psuje wizerunek hotelu.
Są tylko 2 restauracje a la carte: wł oska - kompletny syf pod wzglę dem wystroju i wyboru dań . Po nim cał a rodzina miał a bó l trzustki przez cał y wieczó r, chociaż wszystko jedli inaczej. Już do tego nie chodził em. Druga – libań ska jest pię kniejsza i zadbana, raz moż na się wybrać na zmianę , nie wię cej. Wybó r dań jest w wię kszoś ci wię kszy i już wiesz lepiej, co jest smaczne, a co nie, i bierzesz tyle, ile potrzebujesz.
Personel hotelu jest bardzo uprzejmy i przyjazny, co moż na wytł umaczyć niewielką liczbą turystó w i prawie cał kowitą znajomoś cią , aż do wzajemnego poznania imion.
Pokoje hotelowe są umeblowane i urzą dzone w stylu sprzed 10 lat. Ale w innych hotelach, w któ rych był em, a któ re nie był y ostatnimi latami oddania do uż ytku, sytuacja jest podobna. Wieczorem zepsuł się klimatyzator w pokoju. Epopeja trwał a okoł o 3 godzin i zakoń czył a się dopiero okoł o godziny 12 w nocy. Na począ tku czekaliś my godzinę na przybycie klimatyzatora, z kilkoma wycieczkami do recepcji i telefonami z pokoju, ponieważ nikomu nie spieszył się szczegó lnie. Nastę pnie klimatyzator zadzwonił do recepcji i powiedział , ż e nie moż na go naprawić , trzeba się przenieś ć , co potwierdził nam kierownik z recepcji. Naturalnie rzeczy spakowano do walizek i rozpoczę ł o się oczekiwanie na przygotowanie nowego numeru. Ale godzinę pó ź niej nikt nie podał kolejnego numeru. Ale potem klimatyzator zaczą ł dział ać i musiał em wszystko ponownie zawiesić . W dniu wyjazdu mieszkanie ponownie się zepsuł o.

Obok tego hotelu znajduje się plaż a Inter Plaza, mają wspó lną czę ś ć i wł aś cicieli. To sprawia, ż e ​ ​ wydaje się bardziej ż ywy i radosny. Animatorzy jakoś jeszcze pró bowali zabawiać turystó w rano gimnastyką , siatkó wką itp. , ale z powodu braku turystó w nie mogli kogoś zorganizować . Wieczorem w ogó le nie był o animacji. Pię kny amfiteatr nawet nie brzmiał .
Zjeż dż alnie znajdują się w pobliskim hotelu, ale są daleko. Są tylko 3 slajdy i niezbyt ciekawe. Prawie nikogo tam nie był o. Pomarań czowa zjeż dż alnia jest doś ć traumatyczna na zakrę tach, dziecko wpychał o sobie gł owę , ł okcie i pię ś ci.
Morze jest fajniejsze. Nie mogę powiedzieć , ż e koralowiec jest czymś nadprzyrodzonym, jak inni pró bują przedstawić w opowieś ciach. Inne hotele nie są gorsze. Zaletą jest dł uga linia brzegowa plaż w tej zatoce i swoboda pł ywania w dowolnym miejscu. Nikt nie patrzy, nie gwiż dż e, ale nie pomoż e to nagle się wydarzyć .
Zgodnie z historią wyszł o bardziej negatywnie niż pozytywnie, ale ogó lnie podobał a nam się reszta. Dla nas wakacje to relaksują ce wakacje. Dodam, ż e w 12 dni za trzy zapł aciliś my 1450$, a po przyjeź dzie do domu ten sam hotel kosztował by nas za ten okres 2600$. Za takie pienią dze zdecydowanie by nam się to nie podobał o))). Tak wię c kwestia ceny wypoczynku odgrywa waż ną rolę w ocenie hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał