Zepsuty hotel.

Pisemny: 3 grudzień 2024
Czas podróży: 10 — 17 listopad 2024
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Do hotelu dotarliś my o godzinie 12:00. W recepcji zostaliś my przywitani chł odno i od razu zaczę to nas namawiać , abyś my dopł acili do pokoi z widokiem na morze w wysokoś ci 100 dolaró w za dzień . Choć wtedy widzieliś my cennik i był y tam zupeł nie inne ceny. Otrzymawszy uprzejmą odmowę , zwró cili na nas uwagę dopiero o 14:30.
Dwó ch pracownikó w za ladą rozmawiał o ze sobą po arabsku i uś miechał o się sarkastycznie. Po otrzymaniu kluczy do pokoju z informacją „zero”
Chodź my znaleź ć kogoś , kto pokaż e nam, gdzie jest nasz numer. W

W gł ó wnej restauracji jest to samo zdję cie, nie dajesz napiwku, nie zwracają na ciebie uwagi, a twoje spojrzenie jest cał kowicie oderwane. I na koniec nie mogę nie wspomnieć o pracownikach plaż y, któ rzy bezczelnie zajmują wszystkie leż aki na ś rodku, a potem w cią gu dnia je sprzedają .
Być moż e wcześ niej był to dobry hotel, ale teraz uległ cał kowitemu pogorszeniu. To nie jest warte tych pienię dzy!! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał