Barcelo nie jest 5-gwiazdkowym hotelem, tylko 3 miejsca

Pisemny: 5 grudzień 2022
Czas podróży: 9 — 23 listopad 2022
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 7.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Oczywiś cie przy wyborze hotelu czytał em recenzje turystó w o wypoczynku w Barcelo i komentarze do tych recenzji przedstawiciela hotelu. Miał em nadzieję , ż e recenzje, zwł aszcza te negatywne, grzeszą wysokimi oczekiwaniami i wymaganiami, a zapewnienia Dyrekcji Hotelu o usunię ciu komentarzy był y szczere i zgodne z prawdą . Widział em, ż e opinie goś ci okazał y się bardziej wiarygodne.

Barcelo Tiran nie pasuje do formatu 5-gwiazdkowego hotelu. Niestety, to prawda.


Mieszkaliś my w pokoju 1209. Meble i wyposaż enie są bardzo stare i nie tylko wyglą dają nieporzą dnie - brudne panele balkonowe, luź ne okucia i na wpó ł zatkana siatka przeciwdeszczowa pod prysznicem (moż na jeszcze wymieniać ), ale niektó re przedmioty mają niebezpieczne wady, któ re spowodował y uszkodzenie skó ry naszych rą k - odpryski na pł ytkach, rdza na porę czy balkonu, pę knię te plastikowe sploty na krześ le ...A ż elazko, któ rego nie był o w pokoju i został o przyniesione na naszą proś bę , po prostu nas zszokował o !
Dolna czę ś ć tego sprzę tu AGD zwisał a z drutó w...Ale przynieś li to do nas, trzymali w rę kach i nie widzieli, ż e uż ywanie czegoś takiego jest niebezpieczne? ! Zobacz zdję cie, jeś li nie wierzysz, ż e to prawda. Historia z ż elazkiem miał a cią g dalszy. Drugie ż elazko pozostawione w naszym pokoju nie dział ał o. Ok, zdarza się . Poprosili o zastą pienie. Trzecie ż elazko znó w nie przypadł o do gustu - lampka sygnalizował a wł ą czenie, ale ogrzewania nie był o. I dopiero czwarte ż elazko pozwolił o nam doprowadzić ubrania do wł aś ciwego kształ tu.

Jeś li wiesz, jak zasną ć przy hał asie przejeż dż ają cych pojazdó w, a cią gł y szum (uznaliś my, ż e to od wentylacji, ale moż e coś innego buczy) nie jest dla Ciebie przeszkodą , to bę dziesz zadowolony z pokoje w pierwszym budynku. Dla nas okazał o się to bardzo nieprzyjemne - 14 nocy bez snu. W pokoju nie ma absolutnie ż adnej izolacji akustycznej, a nocą , jak wiadomo, percepcja hał asu jest jeszcze bardziej wzmocniona.
Klimatyzator jest nie tylko bardzo gł oś ny, ale też praktycznie nie chł odzi powietrza, ale chciał em, ż eby w pokoju był o chł odno. Nie los, wyszli na miejsce i szukali zacienionych miejsc.


Nie otrzymaliś my ż adnych schemató w - planó w strony hotelu przy zameldowaniu, uporzą dkuj to sam najlepiej jak potrafisz. Wydali koncepcję hotelu dla goś ci fA4, ale w kserokopiarce nie starczył o farby na cał y tekst, wię c z poszczegó lnych listó w domyś liliś my się , ż e mó wimy o najlepszych tradycjach egipskiej goś cinnoś ci. W rzeczywistoś ci - brak szacunku dla swoich goś ci. Instrukcje korzystania z sejfu są ró wnież bardzo sł abo wydrukowane, mał o czytelne, a nawet przestarzał e - model sejfu w pokoju nie odpowiada opisowi w instrukcji, a dopiero wezwany do pomocy pracownik pokaż e, jak obsł ugiwać sejf.
Po raz pierwszy od 6 wizyt w oś rodku obserwowaliś my, jak obsł uga hotelu na plaż y „rezerwuje” leż aki, przykrywają c je rę cznikami, a nastę pnie proponuje goś ciom za opł atą . Zwykle niegrzeczni turyś ci zabierają rę czniki lub rzeczy osobiste, a pracownicy podejmują dział ania, aby temu zapobiec. W Barcelo, są dzą c po poprzednich recenzjach i osobistych obserwacjach, jest to normą.

Plac zabaw zdecydowanie nie jest miejscem wypoczynku dla dzieci, ale miejscem, któ rego dzieci muszą unikać . Szczerze mó wią c, nie rozumiem, jak moż na pozwolić na korzystanie ze sprzę tu dla dzieci, jeś li są tam wystają ce gwoź dzie, ś ruby, przegnił e elementy ogrodzenia, dł ugo ł uszczą ca się farba, porę cze z rozdrobnionym drewnem… Nie ma na to usprawiedliwienia.

Te i inne rozczarowania w Barcelo są tym bardziej irytują ce, ż e hotel ma tak wiele do zaoferowania. Najcenniejszą rzeczą są ludzie.

Wielu z któ rymi komunikowaliś my się z personelu był o mił ych i poprawnych w komunikacji, sumiennych pracownikó w w swojej pracy. Nasz pokó j sprzą tał Ahmed - zawsze mył i sprzą tał na wysokim poziomie, zawsze interesował się czy wszystko wystarczy, zawsze odpowiadał na proś by. W restauracji La Brisa obsł ugiwał nas kelner Rabia - od razu zapamię tał nasze preferencje, dział ał szybko i nie tylko obsł ugują c nas, ale takż e innych goś ci, ś wietnie komunikuje się zaró wno z dorosł ymi, jak iz dzieć mi. Jedzenie w hotelu w zasadzie mi smakował o, niektó re dania bardzo, bardzo. Sł odycze szczegó lnie przypadł y nam do gustu, tak pysznych wypiekó w nie widzieliś my ani w Nubii, ani w Iberotelu, ani w Albatrosie. Focaccia, kunafa, basbousa, sambusek, tahina, mleko kokosowe – poznaliś my to po raz pierwszy dzię ki szefom kuchni Barcelo. Owoce morza w menu są stale w ró ż nych opcjach gotowania. Ś wież e warzywa dobrej jakoś ci, są kiszone, a takż e sosy, przyprawy, oleje - na każ dy gust.
Na wydanie kucharza nigdy nie odmawiają dodatku. Jeś li czegoś zabraknie, szybko przywoż ą nowe porcje dań . Porcje są niewielkie, ale stoł y zawsze wyglą dają schludnie, jakby dopiero co został y podane. Kucharze przygotowują kilka wykrojó w z wyprzedzeniem, aby pierwsi goś cie nie musieli czekać na gotowe – przyjdź o 7 rano i wszystko gotowe, z wyją tkiem tego, ż e jajecznica robiona jest na zamó wienie, z uwzglę dnieniem ż yczeń goś cie. Na plaż y w Barracudzie gotują najpyszniejsze frytki, dobre i ś wież e buł eczki z shawarmą z kurczaka. W barach koktajle są przygotowywane pię knie, smacznie i ró ż norodnie i nigdy nie był o odmowy z powodu braku skł adnikó w. Wieczorami, podczas zabaw na plaż y, goś ci obsł ugiwał bar El Bonito. Sił ą hotelu są restauracje i bary Barcelo.

WiFi w Barcelo pozwala komunikować się z Ojczyzną nawet z pokoju, nawet z plaż y, nawet rano, nawet po poł udniu, nawet wieczorem - poziom sygnał u i prę dkoś ć są cał kiem dobre.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał