Pytanie o hotel Albatros Aqua Blu Resort 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
421 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Inne»
Skąd mam wiedzieć, czy pokoje hotelowe są zarezerwowane?
Cześć! Jak mogę się dowiedzieć, czy pokoje w tym hotelu są zarezerwowane (zarezerwowane przez agencję wczesnej rezerwacji) dla naszej firmy?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
8 subskrybenci  • spytał 2018-09-126 lat wstecz
Odpowiedzi  •  34
аватар NellyK
spróbuj zadzwonić do recepcji, podaj daty i swoje imiona. ale tam mówią tylko po angielsku - niemiecku,
lub napisz do nich - zarówno telefon, jak i e-mail są na ich stronie https://www.pickalbatros.com/hotels-resorts/aqua-blu-resort/
аватар NellyK
choć jeśli pokoje są wypisane dla touroperatora (co jest najprawdopodobniej), to sam hotel dowie się, kogo dokładnie zakwaterują w tych pokojach, dopiero w momencie przybycia gości, z listy towarzyszącego przewodnika . jeśli masz już pod ręką kupony, tam wskazana jest strona otrzymująca i jej kontakty. tutaj w ich systemie zdecydowanie powinieneś być
аватар mindguru
Ogólna odpowiedź brzmi nie.
Jeśli kupiłeś wycieczkę w biurze podróży, to nie ma prawdziwej rezerwacji pokoi.
аватар mishonok
Zgadzam się z poprzednimi odpowiedziami, zwykle tydzień przed otrzymaniem przez hotel listy od touroperatora z numerami rezerwacji. Czy coś Ci przeszkadza, odkąd zadałeś to pytanie?
аватар mindguru
Chcesz powiedzieć, że kupując wycieczkę, organizator od razu rezerwuje pokoje hotelowe i przesyła im wszystkie informacje? Przepraszam, to bzdura.
аватар mishonok
zgadzam się z mindguru
аватар mindguru
Przeczytaj recenzje powyżej. Rozumiem, że nie zgodzisz się z żadnym z nich. Po prostu przeczytaj, dla ogólnego rozwoju.
аватар Lina-flora
Wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi! Pytanie o wyjaśnienie rezerwacji powstało z uwagi na to, że będę miał operatora Join Up. Jak wiecie, operator nie jest dziś najlepszy! Słyszałem o nim wiele złych rzeczy ...... w tym. a co często rozlicza turystów w innym hotelu, a nie tym, w którym ludzie rezerwowali....
аватар mindguru
Turyści w innym hotelu są rozliczani nie przez organizatora wycieczki, ale przez gospodarza. Organizator wycieczki może w ogóle nie być tego świadomy.
аватар mishonok
o opóźnieniach i przesiadkach lotów w Joins często słyszałem i zderzałem się, ale żeby w innym hotelu tego nie słyszeli
аватар moy_contakt
Może nie wszyscy operatorzy, ale to właśnie na Pegazie rezerwuję Turcję na Białorusi (na pół roku lub dłużej) i rezerwując Long Beach na ich stronie VK jest poza preditelem i nawet taka sekcja sprawdzająca zbroję, tam sprawdziłam zbroję. Również dla Sherwood Club Kemer 2017, ale za pośrednictwem ich strony otrzymałem odpowiedź, że rezerwacja jest. Rezerwacja została wyjaśniona w pierwszym miesiącu po zarezerwowaniu wycieczki. Zwykle rezerwuje się w okresie styczeń-luty do końca maja-czerwca-lipca.
аватар moy_contakt
Na przykład tak wygląda czek na zbroję w Long Beach
аватар moy_contakt
mindguru, rezerwacja i osiedlenie się to dwie różne rzeczy. Nie chodzi o podanie numeru, ale o informację i potwierdzenie przez hotel, że dla takiego turysty jest rezerwacja pokoju takiej a takiej kategorii. A konkretyzacja jest już na miejscu.
аватар Lina-flora
Czytam opinie ludzi na temat Join Up i nie oddalam się daleko….. moi znajomi wrócili z wakacji dwa tygodnie temu, że tak powiem. Mówią, że w ogóle osiedlili ich w niewłaściwym hotelu, który zarezerwowali. A winę ponosi operator.
аватар mindguru
moy_contakt, w większości przypadków rezerwację sprawdzasz nie w hotelu, ale na listach operatora. Trochę inne rzeczy.
Lina-flora już Ci pisała, że ​​w takiej sytuacji operator wypada z interesu. Operator sprzedał ci wycieczkę. Wszystko. Po przyjeździe jesteś pod opieką gospodarza. Trochę inne rzeczy.
аватар Lina-flora
A gdzie w takim razie jest gwarancja, że ​​dojadę do wybranego przeze mnie hotelu?
Okazuje się, że oddałem pieniądze, a na liście operatora będę tylko figurował jako turysta? A w jakim hotelu będę zakwaterowany jakie szczęście.....
аватар moy_contakt
mindguru, w swojej wersji pokazałem Wam jak sprawdzam dostępność rezerwacji bezpośrednio w hotelu – to strona hotelu, na której każdemu odpowiada się na pytanie, czy hotel widzi rezerwację dla konkretnego turysty, czy nie. Hotel zawsze ma taką informację i prawie natychmiast, jeśli OT działa uczciwie i zaraz po podpisaniu umowy zarezerwuje dla turysty pokój kategorii odpłatnej, wysyłana jest prośba o rezerwację, a hotel potwierdza, że ​​w tych terminach są wolne pokoje. Następnie turysta zostaje poinformowany, że rezerwacja się powiodła i może spokojnie poczekać na swój dzień odpoczynku. Rezerwacja i dystrybucja pokoi odbywa się wyłącznie przez hotel - zbiera wszystkie informacje o rezerwacji i przydziela pokoje, w tym te, które są wykupione przez TO.
аватар moy_contakt
Lina-flora, nie bez powodu napisałem frazę „uczciwie działający MOT”. Nie mogę powiedzieć na jointa, poleciałem z nimi raz i już nie będę latał. Przy wczesnej rezerwacji korzystam z usług tylko sprawdzonych TO i jestem z nimi spokojny, przez wiele lat nigdy mnie nie zawiedli. I według nich sam logowanie do hotelu jest po cichu sprawdzane, ponownie, ponieważ ta informacja trafia bezpośrednio do hotelu.
аватар NellyK
Lina, leciałem do Sharm ponad 10 razy, choć z innymi touroperatorami, a takie pytanie nawet nie powstało... Rozumiem, że ludzie mieli ostatnio problemy z tym touroperatorem i niestety nawet nie wiem co doradzić... chyba spróbuj zaprotestować, przedstawić voucher z opłaconym hotelem i nagrać wszystkie rozmowy z towarzyszącym przewodnikiem na wideo (smartfon), a od razu JEŚLI taka opcja "pojawi się" - zadzwoń do biura podróży (gdzie zapłaciłeś, powinieneś mieć ich całodobową pomoc turystyczną telefon), którą sprzedałeś na wycieczkę, niech się rozliczą. ale kilka godzin kłopotów w tym przypadku jest zapewnionych.. Naprawdę mam nadzieję, że wszystko pójdzie gładko! nie martw się z góry, nie psuj wakacyjnego nastroju!
аватар moy_contakt
Sprawdziłem więc rezerwację na wycieczkę koralową, pegazową, mezową - nie ma problemu, obecność rezerwacji jest mi natychmiast potwierdzana w hotelu.
аватар Lina-flora
Dziękujemy wszystkim za informacje, odpowiedzi i wsparcie! Naprawdę chcę mieć nadzieję na najlepsze. Ale jest niepokój...
аватар mindguru
moy_contakt, relacje z gośćmi odpowiadają na Twoje pytania na stronie. Jeśli nie będą mieli informacji na temat konkretnego TO, poproszą Cię o poczekanie na przedstawiciela TO (gospodarza), który jest dostępny w dowolnym hotelu. Powtarzam jednak raz jeszcze, nie jest to rezerwacja hotelowa, ale w puli operatora. Jak wspomniano powyżej, hotel może nic o Tobie nie wiedzieć, dopóki nie przyjedziesz.
W przyszłości nie będę się z tobą kłócił: oczywiście to bez znaczenia. Cokolwiek ci powiedzą, udowodnisz, że twoje konstrukcje mentalne są ostateczną prawdą. Życzę powodzenia i miłego pobytu!
аватар Lina-flora
Dziękuję bardzo!
аватар moy_contakt
mindguru, cóż, najwyraźniej uważasz się za bardzo zaawansowanego w tym temacie, skoro nawet uważasz, że możliwe jest wyciągnięcie wniosków na temat poprawności moich „konstrukcji mentalnych”. . . Osobiście znam ludzi, przynajmniej w dwóch hotelach (pisałem dla nich), wiem kim są i jaką mają dokładność informacji. Według Long Beach odpowiada osoba, która jest w hotelu, ale nie ma ona nic wspólnego z relacjami z gośćmi. Co więcej, jest to jej, można by rzec, hobby. ale z racji swego autorytetu posiada pełną informację, którą udziela na prośbę turystów. Zbiera również życzenia i skargi turystów i rozwiązuje te problemy w celu poprawy. Zainteresowała mnie informacja o możliwości zamiany hotelu, dla mnie ten moment jest po prostu katastrofalny, bo hotel jest wybierany starannie, z niezbędnymi opcjami. Tak więc podszedłem do tego zagadnienia dokładnie. rozmawiali o tym, dlaczego i jak mogą nie zostać zakwaterowani w hotelu. Zgadzam się, że nie wszystkie hotele podchodzą do tej kwestii rzetelnie i naprawdę potrafią odpowiedzieć standardowo, bez problemów lub wcale (w zależności od poziomu i kategorii cenowej hotelu), a to raczej wyjątek niż reguła. Ale kto powstrzymuje cię przed zadawaniem hotelowi pytania?
аватар lukkerfoer
Zastanawiam się, ile osób musi przeczytać o Join Up, że mają ciągłe opóźnienia lotów i że to wcale nie jest touroperator, ale coś niezrozumiałego, aby przestać jeździć na wycieczki?
аватар Lina-flora
Biuro podróży zapewniło nas, że teraz wszystko jest w porządku z Join Ap....
Ale kiedy czytasz recenzje, jest zupełnie inaczej.
аватар mindguru
Lina-flora, mogę dać ci linki do pozytywnych recenzji, ale to raczej nie zmieni twojego zdania.
lukkerfoer, ty osobiście nie kupujesz. Myślę, że będzie to bojkot. A ludzie, którzy stale kupują wycieczki JoinUp i są zadowoleni, nie przestaną kupować, zapewniam Cię.
Jest też taki moment jak owsianka w głowie turysty. Ale w tym przypadku nie można winić organizatora wycieczek.
аватар NellyK
Lina napisz do nas później jak Ci minęły wakacje ;-) niech wszystko będzie dobrze!
аватар Lina-flora
Wielkie dzięki wszystkim za udział w dyskusji na moje pytanie! Na pewno napiszę po mojej przerwie.
аватар JUlija807173
Autor, kiedy lecisz? Niedługo jedziemy z Joinem do Turcji, ale widzę, że znowu mają problemy, już myślę, że możemy nigdzie nie lecieć (ale hotel ma rezerwacje na nasze nazwiska - napisałem list do działu rezerwacji i odpowiedziałem, że tak, wszystko jest zarezerwowane.
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Albatros Aqua Blu Resort 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już