Pytanie o Egipt

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
19908 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Zasadniczo chcę chronić nasze prawa...
Dzień dobry. Proszę o radę (zwłaszcza Hotline, bo macie bardzo przydatne wskazówki), to nie pierwszy raz jedziemy do Egiptu, zamieszkaliśmy nie w hotelu określonym w umowie, pojechaliśmy do Sultan Beach 4*, ale zamieszkaliśmy w Dominie Makadi 5* (Hotel bardzo dobry), ale z pewnych względów rodzinnych wybraliśmy Sultan Beach. Wyszliśmy z Anex i chcemy wyrazić im nasze niezadowolenie, co powinniśmy zrobić?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
1 abonent  • spytał 2007-11-2417 lat wstecz
Odpowiedzi  •  12
аватар gresi
Domagaj się odszkodowania!
аватар LyolyaS
Jest mało prawdopodobne, aby żądanie odszkodowania było po prostu bezpodstawne, zwłaszcza że koszty życia w Dominie są wyższe niż w Sułtanie. Przeczytaj umowę, aby sprawdzić, czy nie ma kar za naruszenie warunków umowy. Napisz skargę skierowaną do dyrektora agencji, skupiając się właśnie na tym, że zameldowanie w innym hotelu, niezależnie od gwiazdek, sprawiło Ci wiele niedogodności, wypisz wszystko jasno i dokładnie, mniej emocji, a więcej faktów, koniecznie wskaż swoje wymagania, jeśli takie są, pod warunkiem
аватар LyolyaS
jeśli nie, to oceń swoje szkody moralne. Określ okres, w którym oczekujesz odpowiedzi. Koniecznie poproś o pisemną odpowiedź. Zarejestruj całą korespondencję (wychodzącą, przychodzącą). Spotkaj się osobiście z szefem agencji i poznaj jego stanowisko. Rozumiem, że nie tyle interesują cię pieniądze, ile sprawiedliwość? Jeśli kierownictwo nie nawiąże kontaktu, zawsze możesz wspomnieć o sądzie i prasie.
Koniecznie skontaktuj się z Komisją ds. Młodzieży i Turystyki (lub jak to
аватар LyolyaS
zadzwonił tam). I tam zostaw skargę na agencję, dyskutując ze swoim specjalistą, jakie środki mogą podjąć. To jeden z najskuteczniejszych sposobów.
Powodzenia!
аватар HotLine
To jeden z głównych problemów w relacji między operatorem a turystą, więc uwierz mi, WSZYSCY operatorzy od dawna skutecznie bronią się przed takimi roszczeniami. Przeczytaj uważnie umowę. Z pewnością przewiduje możliwość zastąpienia hotelu równorzędną lub wyższą klasą. W każdym razie taka klauzula jest we wzorcu umowy Aneksa, którą zobowiązuje agenta do zawarcia z turystą. Dla Rosji brzmi to tak (art. 9 ust. 3) -
аватар HotLine
„Jeżeli po rozpoczęciu wycieczki okaże się, że TURYSTA nie może wykonać części zarezerwowanych Usług, wówczas WYCIECZKI jest zobowiązany zaproponować ich zastępstwo bez dodatkowych kosztów dla TURYSTY i zwrócić TURYSTĘ różnicę, ew. z kosztów uprzednio zarezerwowanych i ceny faktycznie wykonanych usług, a także zapłacić TURYSTY udokumentowane szkody związane z niewykonaniem części Usług.
аватар HotLine
Co więcej, jeśli zgodziłeś się na wymianę w Egipcie, działa następujący akapit - „3.1. Jeżeli TURYSTA skorzystał z proponowanych usług alternatywnych zamiast Usług, które nie były świadczone lub świadczone niewłaściwie, wówczas Usługi w ramach niniejszej Umowy uważane są przez Strony za należycie wykonane. I to jest tylko Twoja opcja – skorzystałeś z usług Domina, więc nie możesz już dochodzić roszczeń na podstawie umowy.
аватар HotLine
Nawet jeśli agencja na własne ryzyko zawarła z Tobą umowę w swojej własnej formie, wszystko to jest zawarte w umowie między agencją a ANEX. Tych. ANEX nadal nie jest zagrożony. W tym przypadku tylko agencja może mieć kłopoty i nie ma z tym nic wspólnego. Możliwe jest oczywiście prowadzenie działań wojennych – kwestionowanie samej umowy, jako naruszającej niektóre prawa konsumentów, powołując się na niektóre artykuły ustawy o ochronie praw konsumentów. Ale myślę, że to nie jest twoja opcja.
аватар HotLine
Aby to zrobić, musisz mieć wielkie pragnienie i duże możliwości prawne. Nie znam takich przypadków.
Co robić? Nie sprawisz Anex żadnych kłopotów. Możesz spróbować zdobyć „dobre rzeczy” dla siebie. Napisz reklamację, opisując sytuację ze stwierdzeniem, że nie otrzymałeś usługi, której oczekiwałeś i która była dla Ciebie fundamentalna. Zgodnie z procedurą musisz go przekazać agencji (dwa egzemplarze, jeden dla Ciebie z adnotacją o dacie przyjęcia).
аватар HotLine
Staraj się nie naruszać 20-dniowego terminu od dnia zwrotu (tak w umowie Anex). Agencja jest zobowiązana przekazać Anexie. I czekaj na jego odpowiedź. Możesz otrzymać jakąś rekompensatę. Być może, ale niekoniecznie. Narzekanie nie wchodzi w grę. Drobne niedogodności dla agencji i ŻADNE odszkodowanie dla Ciebie. A Domina Makadi rzeczywiście jest o rząd wielkości lepsza niż sułtan. W normalnej sytuacji dobrze by było mieszkać w tym hotelu za cenę sułtana.
аватар tanuhaleshkova
Hotel i jeden i drugi nie przedstawiają nic wartościowego, ciesz się, że nie osiedliłeś się w nowych hotelach, w których pantone po 800 metrów każdy kupił od mojej dziewczyny np. piaszczyste plaże, a potem pojechałeś na dziką plażę, żeby popływać w morzu i nie wędrować 15 kopnięć w kostkę.
аватар Lilia
Nie musisz działać na nerwy. I tak nie dostaniesz żadnego odszkodowania. I ciesz się, że nie wylądowałeś w Sultan Beach. Byłem tam. Mały hotel. Morze jest po kolana, a woda jest brudna. Alkohol w systemie AAL tylko do 22:00. Brak animacji
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Egipt
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już