Pytanie o Egipt

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
19968 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Jak ukarać pozbawionego skrupułów touroperatora?
Od tygodnia odpoczynku, przez nieuczciwość organizatora wycieczki, straciliśmy dwa dni – nie chciałabym wybaczyć, ale nie ma czasu na bicie o ścianę. Czy ktoś ma jakieś sugestie dotyczące skutecznych metod karania?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
2 abonent  • spytał 2007-11-2317 lat wstecz
Odpowiedzi  •  13
аватар B_ober
Co ciekawe, ktoś poznał w Internecie "czarne listy" biura podróży? Nic nie znalazłem, ale warto byłoby się uczyć przed kontaktem ......
аватар B_ober
dzięki za link - ciekawe, niestety przed wyjazdem (zwłaszcza pierwszą) mało osób interesuje się zawiłościami takich problemów.
аватар Azizam
Niestety sam zadałem to pytanie, ale wszystko skończyło się na tym, że biuro podróży przestawiło strzałki na przewoźnika lotniczego….. co ze mną? co mam w stosunku do przewoźnika lotniczego? Przewoźnik ma stosunek umowny z touroperatorem, a nie ze mną – osobą fizyczną
аватар Tata6ka
TEN PROBLEM JEST STARY JAK ŚWIAT. My też się w to wpakowaliśmy. Nazywa się „jeden do wyjścia”.
аватар Ryjulya
Dobrze rozumiem: biuro podróży i touroperator to dwie różne rzeczy?
Biuro podróży to sklep sprzedający bilety.
Organizator wycieczek to rodzaj mez-tour. )))
Prawidłowo?
аватар 00007
Jeśli winien jest operator, to można od niego obciąć pieniądze na przejazd + odszkodowanie!!!100% Tylko nie zostawiaj tego w połowie, bo wszyscy liczą na to, że wszyscy obrażeni mogą tylko przeklinać i machać rękami. Prawo jest po twojej stronie!!!Powodzenia!!
аватар Julia_2007
Wszystkie hotele mają określoną godzinę zameldowania i wymeldowania, zazwyczaj zameldowanie o 14.00, wymeldowanie o 12.00. Np. przyjechałeś do hotelu o godzinie 23.00, będzie to dla ciebie traktowane jako cały dzień, chociaż od tego dnia spędzisz tylko 1 godzinę. Zostajesz eksmitowany o 12.00 a samolot lub autobus do domu o 20.00 i w tym przypadku zostaniesz zaliczony za cały dzień, ale mogę Ci powiedzieć, że z Twojego powodu nikt nie przełoży lotu, jeśli samolot odleci o 20.00 to znaczy że musisz czekać 8 godzin. Po prostu trzeba to wiedzieć.
аватар HotLine
z branży turystycznej.
1. Biznes turystyczny działa również w warunkach rynkowych. Dlatego doskonale rozumie, że klient musi być zadowolony, inaczej biznes nie ma perspektyw.
2. Są problemy. Główne powody to niewykwalifikowane biuro podróży i słaby touroperator.
3. Dlatego kupując wycieczkę, uważnie przyjrzyj się, jak działa menedżer. Komunikacja powinna być otwarta, należy pokazać ceny touroperatora, rozkłady lotów, opis hotelu w katalogu operatora, opowiedzieć o samym operatorze i jego miejscu na rynku
аватар HotLine
Informacje o przewoźniku. Menedżer musi zawrzeć z Tobą umowę w formie określonej przez operatora, wskazując trzy strony - agenta, operatora i klienta. Na otrzymane pieniądze należy wystawić dokument. Poproś o dokonanie rezerwacji przed sobą - ta procedura zajmuje 5 minut.
аватар HotLine
4. I ogólna rekomendacja - kup touroperatorów, którzy są liderami na rynku. Są liderami, ponieważ mają wszystko odpowiednio zorganizowane. Kupuj wycieczki średnich i małych operatorów tylko wtedy, gdy ich cena za ten sam hotel jest znacznie niższa. Wybieraj jednocześnie dobre hotele, ponieważ hotel w zasadzie nie dba o to, kto przywiózł do nich turystę.
аватар LyolyaS
HotLine ma rację, że należy być bardziej ostrożnym przy wyborze biura podróży i hotelu, a co najważniejsze, aby uniknąć problemów na początkowym etapie, od razu dowiedzieć się, z jakim touroperatorem współpracuje biuro podróży. Ale jeśli pojawił się problem, należy chronić swoje prawa. I nie słuchaj kierowników biura podróży, kiedy obwiniają o wszystko organizatora wycieczek. Jeśli warunki umowy zostały naruszone przez touroperatora, to NIE TWOJE problemy, ale biura podróży, więc TY zawarłeś umowę z NIĄ, a nie z touroperatorem, ale fakt, że są w złej wierze
аватар LyolyaS
zareagowali na wybór touroperatora (najprawdopodobniej decydując się na zaoszczędzenie pieniędzy) - ICH problemy. Więc żądanie jest od NICH.
Dlatego CHROŃ swoje prawa - to jest prawdziwe. Szczegółowa odpowiedź na pytanie "co robić" udzielana jest na następne pytanie. W Twoim przypadku, aby zaoszczędzić czas, koresponduj z firmą faksem, a po przesłaniu reklamacji NATYCHMIAST skontaktuj się z Komisją ds. Młodzieży i Turystyki oraz Komisją Ochrony Praw Konsumentów. I nie będzie obijał się o ścianę – to NAPRAWDĘ działa.
Powodzenia!
аватар A3280210
Chcę prosić o pomoc. Kupiliśmy bilet do Bułgarii za 36 000 rubli Po powrocie do domu na stronie Tui ta sama trasa kosztowała 23 000 rubli, ale kiedy dotarłem do agencji, przekonali mnie, że to ostatni numer i muszę go pilnie zabrać. Uwierzyłem i kupiłem, ale o tej samej godzinie, kiedy wróciłem do domu, zobaczyłem, że zostałem oszukany. Chciałem zwrócić różnicę i wielokrotnie zgłaszałem się do biura thuja z prośbą o zwrot pieniędzy, ale powiedzieli mi, że diabłu już nie będę zawracał sobie głowy.Co mam zrobić?Pomóż mi zwrócić pieniądze. Ludzie nie kupują wycieczek od agencji TuI. Ponieważ są oszustami i oszustami
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Egipt
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już