Pytanie o Egipt

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
19973 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Narzekajmy!!!
proszę powiedz mi, gdzie mogę złożyć skargę na egipski przewodnik po hotelach z „pegaza”? Z kim się kontaktować w Kijowie???
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
9 subskrybenci  • zapytał 2009-11-0315 lat wstecz
Odpowiedzi  •  16
аватар Pachok
W Kijowie najprawdopodobniej nie ma nikogo. Spróbuj pisać w języku egipskim „Pegasus”.
аватар alenora
Napisz do biura podróży, które sprzedało bilet. Koniecznie podaj wszystkie informacje o przewodniku (imię, nazwisko, numer telefonu, hotele, w których pracuje).
аватар wale13
Piszę tu i piszę, że Pegasus, jeśli nie hotel, to zły przewodnik, ale nikt mi nie wierzy... Ale jak można się zakochać w Pegasusie? Touroperator dla ciasnych!
аватар Nastashka
Oto jakie masz szczęście. Osobiście nie mam żadnych roszczeń do operatora ani jego usług. naprawdę to lubiłem.
аватар shapoval1968
Czy myślisz, że tylko Pegasus ma takie przewodniki? Nasz pierwszy pociąg do Egiptu (2 lata temu) został zepsuty przez przewodnika hotelowego (bękarta) z TEZTUR. Cóż, kiedy wyszliśmy, wypełniliśmy na jego temat złą ankietę, ale nic się nie zmieniło. Spotkali go ponownie w następnym roku. Jak mówią, rodzina ma swoją czarną owcę.
аватар wale13
Anex tour i Turtess nigdy nie zawiodły mnie i mojej żony niczym i nie spotkały innych niezadowolonych ludzi. Nie mogę nic powiedzieć o teztour, ponieważ. nigdy go nie spotkałem.
аватар Marianna
Nie wiem.. 2 razy leciałem Pegazem, ani o przewodnikach, ani o hotelach nie mogę powiedzieć nic złego.. najprawdopodobniej ktoś będzie miał tyle szczęścia.
аватар HotLine
Jaki wynik chcesz osiągnąć.
Formalnie musisz skontaktować się z agencją z roszczeniem. Muszą go zaakceptować i przekazać Pegasusowi zgodnie z ustaloną procedurą. Powinien odpowiedzieć w ciągu miesiąca.
Nieformalnie możesz skontaktować się z kijowskim biurem Pegasus osobiście lub pisemnie. Nie są zobowiązani do zaakceptowania, ale najprawdopodobniej cię wysłuchają i jakoś zareagują.
Trudno powiedzieć, jaka będzie odpowiedź. Po pierwsze, nie wiem, na czym polega problem.
Po drugie, ukraińskie biuro Pegasusa ma bardzo ograniczone uprawnienia i funkcje.
аватар LyolyaS
HotLine, szczerze mówiąc, czy przestrzegasz tej formalnej procedury? Choć wątpię, żeby ktoś narzekał na przewodnika – nie macha pięściami po kłótni – chyba że zabierze im dusze, to agencja najmniej ponosi winę za to, że Pegasus czy Tez i inni im podobni zatrudniają bez skrupułów (według turysty) ludzie. Znowu w kwestii „zabierz swoją duszę” skuteczniejsze będzie skontaktowanie się z biurem TO, nadal można wysyłać reklamacje na e-mail do „lokalnego” biura Pegasusa, może poczuje się lepiej))
аватар HotLine
Sprawdź mój profil. Jestem tylko agencją.
I nie chodzi o to, kto jest winien, ale jak uzyskać wynik. Oczywiście agencja nie jest winna. Istnieje jednak formalna procedura składania reklamacji, która rozpoczyna się od podmiotu, z którym została zawarta umowa zakupu wycieczki. Tylko w ten sposób możemy spodziewać się oficjalnej odpowiedzi.
Odnośnie biura TO - pisałem. Mogą. Ale reakcja może być inna. Mieliśmy precedensy, kiedy operator od razu wysłał do agencji - napisz, agencja wystawi, my odpowiemy. A formalnie – to prawda.
Nie wiem, jak reaguje Pegasus. Dawno nie miałem z nimi żadnych problemów.
аватар alenora
Czy ktoś może mi powiedzieć, co mam zrobić, jeśli od zgłoszenia roszczenia minęły już 4 miesiące, a nadal nie ma odpowiedzi z biura podróży? Czyli wszystkie te roszczenia to tylko formalność i strata czasu?
аватар LyolyaS
Infolinia, wiem, że jesteś agencją) a przy okazji z przyjemnością czytam Twoje odpowiedzi - jasno, kompetentnie i bez emocji, rzeczowo) gdy zapytałam, jak postępujecie zgodnie z tą procedurą, miałam na myśli sytuację (jak mi się to najczęściej wydaje), gdy sam turysta nie potrafi jednoznacznie sformułować roszczenia do przewodnika, tylko na emocjach - jest taki żywy, sprzedał wycieczkę, było drożej niż na ulicy, nie zrobił. t zwrócić resztę, nie był widziany przez całe wakacje, nie pomógł rozwiązać naszych problemów - 99% przewodników, niezależnie od touroperatora, pasuje do tego opisu ... jeśli rzeczywiście poważna sytuacja się stało (np. z winy przewodnika nie zdążyli złapać samolotu)… jasne, jasna procedura prawna, ale co zrobić z emocjami, gdy poza „jest zły” nic nie da się osiągnąć ?)))
аватар LyolyaS
alenora, w tym przypadku trzeba delikatnie zakłócić agencji i zażądać odpowiedzi (ponieważ choć formalnie wypisują się, to mają obowiązek udzielić odpowiedzi), można napisać drugie roszczenie, wskazując czas odpowiedzi, a następnie w zależności w zależności od okoliczności, albo kontynuować korespondencję, albo skontaktować się z organem administracyjnym kontrolującym turystykę z załączonymi kopiami całej korespondencji. ale to wszystko ma sens, jeśli twierdzenie jest naprawdę, zasadniczo
аватар 1ean
do alenory:
Nie przeszkadzaj agencji „nie miękko”. Wszelkie prawa są po twojej stronie. Zgodnie z Ustawą Ukrainy „O Odwołaniach Obywatelskich” jesteś zobowiązany (!) udzielić odpowiedzi w ciągu miesiąca. Jaka będzie odpowiedź, to inna sprawa. Wiele zależy od tego, jakimi dowodami poparta jest Twoja skarga.
Od braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie można się odwołać do prokuratury (w odniesieniu do prawa, o którym wspomniałem), gdyż jest ona organem nadzoru nad przestrzeganiem prawa. Po prostu angażując się w walkę, jeszcze raz oblicz, jakie atuty masz pod ręką. W każdym razie kontrola prokuratury nie będzie dla biura podróży przyjemna i można przypuszczać, że będzie kosztowna. Niech to przynajmniej cię pocieszy.
аватар HotLine
Dziękuję za tę ocenę mojego życia.
Oczywiście sytuacje są różne.
Ale po tym, jak Coral rzeczywiście był niegrzeczny wobec naszej turystki, gdy próbowała narzekać, nie radzę takich bezpośrednich kontaktów. Lepiej oficjalna kartka papieru, list z powiadomieniem i niech po prostu starają się nie odpowiadać. A odpowiadają, bo wiedzą, że w tym przypadku będą w 100% w błędzie.
Oczywiste jest, że bez dowodów odpowiedź będzie formalna. Ale powinien. A wraz z nagromadzeniem skarg na tego samego pracownika zostaną również podjęte środki organizacyjne. Na piątą lub dziesiątą skargę, ale zrobią to.
TEZTUR kiedyś zadowolony. Wprowadził program na takie sytuacje - TEZ-KNOCK. Możliwe jest za pośrednictwem ich strony "piszczeć" na niedociągnięcia usługi.
аватар tarasik9
moja skarga była przez telefon z Kijowa, oni taktownie odmówili i pokazali, że się myliłem. Po przyjeździe zapłaciliśmy 16 USD za wizę, ale przewodnik nie przyjechał do hotelu przez 10 dni. Inne wycieczki nie były sprzedawane, żeby nie urazić przyjaciela
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Egipt
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już