Pytanie o Egipt

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
19969 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Wylot samolotu z touroperatora Aneks został przełożony
Anex w liście do biura podróży zaoferował odszkodowanie za stracony dzień w wysokości 50$ za dwie osoby dorosłe + dziecko. Czy jest coś jeszcze, co możemy zrobić w tej sytuacji, czy to wszystko?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
18 subskrybenci  • zapytał 2017-11-017 lat wstecz
Odpowiedzi  •  39
аватар mishonok
to szczęście, że go odzyskali
аватар allsafat
Wyślij Anexa z trzema listami i nie bierz już od niego wycieczek.Jeśli odbyłeś wycieczkę na 7 dni, spójrz ile kosztuje 8 dni i zażądaj tej różnicy, będzie to więcej niż 50 dolców.
аватар Iren48
Nie tak dawno gdzieś tutaj na forum znalazłem to
„Zaskakujące jest to, że nawet ci, którzy często latają, zwykle nie wiedzą, że w przypadku opóźnienia lub odwołania lotu linia lotnicza jest zobowiązana do wypłaty pasażerowi odszkodowania w wysokości do 600 euro.
A AirAdvisor pomoże Ci pozbyć się kłopotów z dochodzeniem odszkodowania. http://www.airadvisor.com
Wystarczy poświęcić do 3 minut na wypełnienie wniosku na ich stronie internetowej, a firma (wyspecjalizowani prawnicy) zajmie się resztą. Nawet same pieniądze zostaną przelane na Twoje konto. Pracują za prowizję od zebranej kwoty, więc nic im nie płacisz i nic nie ryzykujesz.”
Skopiowałem tekst dla mojej dziewczyny, ale nie powiem, gdzie dokładnie został napisany.
аватар L_ena
Czas trwania wycieczki liczony jest w nocy. Jeśli naprawdę straciłeś noc, masz prawo domagać się większej rekompensaty. A jeśli miałeś wylecieć o 4 rano, a wylecieć o 19:00, to te 50 dolarów jest naprawdę gestem dobrej woli organizatora wycieczki.
аватар Pavel1900
Iren48, nie pisz bzdur. Jeśli nie rozumiesz problemu, lepiej milczeć, aby nie pokazać swojej głupoty!
Na punktach: wszystko, co kompensuje linia lotnicza, rekompensują TYLKO regularne loty !!
Po drugie, we wszystkich umowach z biurami podróży piszą czarno na białym, że przewoźnik lotniczy może w każdej chwili przenieść i tak czy inaczej te dwa loty są dla siebie bez żadnych kar!
Pamiętaj, czartery są do tego i czartery !!
Przypomnę, że pewnego dnia samolot rozbił skrzydło w ciężarówce na lotnisku Boryspol, oczywiście teraz wszystkie loty są przesunięte i przełożone, ponieważ samolot 1 nie jest w służbie!
аватар millamilla
Odszkodowanie tylko przez sąd, było bardzo podobne pytanie na trasie po prawdzie, są powiązania z prawem
https://www.turpravda.ua/tr/question-64487.html
аватар Greta211
50 dla każdego? Albo 150 trzy? Mieliśmy, że operator wypłacił tylko 30 dolców. Nie zgodziliśmy się i zażądaliśmy różnicy od biura podróży. Zwrócone 100
аватар millamilla
Pavel1900 W Kodeksie Lotniczym Ukrainy dotyczy opóźnienia lotów regularnych i czarterowych, paragraf 2 artykułu 103 sekcji XIII "... Postanowienia tego rozdziału dotyczą pasażerów (loty rozkładowe i czarterowe) .."
аватар Iren48
Pavel1900, fi, jak niegrzecznie! Ale na tle mojej głupoty mogłeś pochwalić się swoim umysłem! :)))
аватар kryukovskaya
Zaoferowano nam już 51 dolarów, musieliśmy lecieć 23 grudnia o godzinie 14.00 z Zaporoża, lot został przełożony na 2.00 24 grudnia, tracimy jedną noc. Przez cały grudzień samoloty będą o tej porze latać z Zaporoża, wszystkie loty zostały przełożone ze środy na czwartek iz soboty na niedzielę. Czy jest coś jeszcze, co możemy zrobić.
аватар mindguru
Link do AirAdvisor to czyste oszustwo.
аватар kryukovskaya
Nie będziemy niczego wymagać od agencji, to nie jest ich wina. Od 10 lat nigdy nas nie zawiedli.
аватар mindguru
kryukovskaya, możesz. Przeczytaj uważnie podpisaną umowę.
аватар kryukovskaya
Nie rozumiem, gdzie agencja ma ich setki, a wszyscy, którzy dokonali rezerwacji przez wczesną rezerwację, pójdą dręczyć swoje agencje. Mamy tam dobrą zniżkę, nie chciałbym się z nimi kłócić.
аватар kryukovskaya
Agencja oferuje całkowite wycofanie pieniędzy i lot znad Dniepru z trasy Tez.
аватар mindguru
Jeśli już kupiłeś wycieczkę, nie będziesz mógł wypłacić pieniędzy.
Czasami musisz przeczytać to, co podpisujesz. Przynajmniej dla odmiany.
Czy lot został przełożony po raz pierwszy od 10 lat?
аватар kryukovskaya
Anex potwierdził możliwość zwrotu pieniędzy. Nie podpisałem niczego od dziesięciu lat. A twój sarkazm nie jest zbyt odpowiedni.
аватар kryukovskaya
Godzina wyjazdu była zmieniana więcej niż raz, nawet miasto wyjazdu zostało zmienione, ale data wyjazdu po raz pierwszy, więc proszę.
аватар mindguru
Osobiście nie wyobrażam sobie, jak można kupić wycieczkę bez podpisywania czegokolwiek.
аватар deppo
Przełożyliśmy też lot z Aneks z 20.00 na 9.00 rano tego samego dnia. Kiedy kupiliśmy wycieczkę, od razu zostaliśmy ostrzeżeni w agencji, że Anex ciągle przesuwa czas wyjazdu. Mają to w porządku. Zgodziliśmy się z tym a priori. Wycieczkę wykupiono również przez wczesną rezerwację, a dwa tygodnie przed wylotem do Hiszpanii poinformowano nas, że Anex przełożył lot powrotny. Potem marzyliśmy o kolejnym dniu na plaży! Jednak nocami nic nie traciliśmy. W związku z tym nikt nie zaoferował nam odszkodowania. Ogólnie nasze dziewczyny z biura podróży, z którymi przyjaźnimy się od 5 lat, powiedziały nam, że bardzo trudno jest rozwiązać problemy finansowe z Anex, szczególnie w przypadkach, gdy chcesz przesunąć termin wycieczki lub odmówić wycieczka w całości.
аватар kryukovskaya
Zawsze baliśmy się Join Up, ale Anex nie był lepszy. A inni operatorzy nie latają z Zaporoża. Tutaj z dwojga zła również wybrałem.
аватар anna.kull2005
Teraz naprawdę przypomniałem sobie, że jedyny raz od wielu lat zostaliśmy przesunięci na lot powrotny, kiedy lecieliśmy Anex od 19 - 00 do 11 - 00, ukradli dzień, lecieliśmy Joint Up, Pegasus, Tez Tour i Coral Travel, nie było problemów, jedyny czas z Joint Up lot został przesunięty o 3 godziny z 03:05 na 06:00 z powodu śnieżycy, z Pegasusa siedzieli w samolocie 2 godziny i zamiast 8:00 wylecieli o 10 :00 z powodu awarii ładowarki bagażowej, ale nie jest to krytyczne.Zasady Anex
аватар Elenka08
mindguru, to się zdarza. jeśli znasz agenta od dawna i podróżują od niego dziesiątki twoich wspólnych znajomych i przyjaciół.
аватар kryukovskaya
Tak jest w styczniu 2009 moja siostra zabrała nas do tej agencji, lataliśmy w dużej firmie i tak w kolejnych latach. Ci, których przywieźliśmy też nic nie podpisują, ufamy naszej agencji (to jak ginekolog, dentysta, ubezpieczyciel...) Zawsze przyzwoite rabaty i odroczone płatności za wczesne rezerwacje.
аватар dooda58
Dlaczego tego nie podpiszesz? A co z umową z biurem podróży na zakup biletów?
аватар mishonok
Ja też byłam z jednym TA od wielu lat, podpisałam tylko pierwszy raz, teraz na zwolnieniu warunkowym, dziewczyny niejednokrotnie pomagały w wycieczkach, rezerwują na moim zwolnieniu wszystkich moich znajomych, wszystko jest na zaufaniu, i w takim razie są po naszej stronie
аватар katass
Autorka...sądząc po własnych informacjach, jest *super-duperem* doświadczoną i zaawansowaną turystką.... i postanowiła też zadawać pytania... zdecydowanie nie ma nic więcej do zrobienia...?
аватар kryukovskaya
Podobno niezbyt doświadczony turysta, bo właśnie dowiedziałem się, że muszę coś podpisać. I dużo czasu jestem na zwolnieniu lekarskim. Wszystkie doświadczenia 3 hoteli w Sharm i 2 w Kemer. Więc nie oceniaj ściśle.
аватар mindguru
Przyszedłeś wiele lat temu po raz pierwszy do tej agencji. I taki pracownik odebrał ci pieniądze: „No idź, wyślę bilety”. I to wszystko. Nie może być. Może twoja siostra podpisuje dla ciebie, ale nic nie wiedziałeś? Więc siostra jest na procent z nich.
аватар mindguru
mishonok, „w takim przypadku” nie możesz nikomu niczego udowodnić. Nie ma zgody!
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Egipt
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już