Pytanie o Egipt

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
19968 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Kontynuując pytanie od sary, chcę zapytać pracowników branży turystycznej
Jeśli wycieczka jest wykupiona na 7 nocy / 8 dni. według systemu HB, jak rozumiem, cena obejmuje pierwszą kolację w dniu przyjazdu i ostatnie śniadanie w dniu wyjazdu. Co zrobić w sytuacji, gdy początkowo wieczorny lot jest przenoszony przez linię lotniczą (kilka dni przed wylotem) na jeszcze późniejszy czas i do hotelu dotrzesz o 1 lub 2 w nocy. Oczywiście nikt już nie potrzebuje tej późnej kolacji. Czy to oznacza, że ​​znika? Lub może zostać przełożony na dzień wyjazdu, ponieważ. Często zdarza się, że wyjazd się spóźnia, ale wliczone jest tylko śniadanie?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
1 abonent  • zapytał 2007-10-1717 lat wstecz
Odpowiedzi  •  9
аватар sokolova88
Różne hotele mają inny system, ale najczęściej oferujemy późną kolację (w większości hoteli jest to od 0:00 do 1:00) - jeśli ją dostaniesz. Jeśli nie, to istnieje możliwość przeniesienia obiadu na dzień wyjazdu, jeśli zdążysz na czas... Wszystko zależy od OPERATORA I HOTELU... Jeśli wyjazd jest przed śniadaniem kontynentalnym (od 5:00), wtedy dostaniesz rację żywnościową lub zaoferujesz zamówienie wczesnego śniadania (często za pieniądze).
аватар Azizam
do sokolovej88. Czyli wszystko jest w gestii OPERATORA I HOTELU ??? A fakt, że turysta za to zapłacił, a nie otrzymał – z kim się skontaktować? Przenośność: kogo to dotyczy, turysty czy operatora?
аватар lerana07
Niestety wszystko musi zostać osiągnięte.Pani Sokolova88 ma absolutną rację!Wszystko zależy od przewodnika imprezy!
аватар HotLine
Jeśli formalnie, to wykwateruj się w hotelu o godzinie 12.00, tj. Z usług hotelu można korzystać od godziny 12.00 pierwszego dnia do godziny 12.00 ostatniego dnia. W hotelu mieszka 1000 osób i nikt oczywiście nie kontroluje, czy zjadłeś obiad pierwszego dnia i czy potrzebujesz obiadu ostatniego dnia. Co więcej, hotel w ogóle nie wie, czy Twój lot był opóźniony, czy nie i czyja to wina.
аватар HotLine
Formalnie hotel jest zobowiązany do utrzymania pokoju w zarezerwowanych terminach i należy wymeldować się ostatniego dnia przed godziną wymeldowania, gdyż pokój ten musi być przygotowany na przyjęcie kolejnych turystów, którzy zapłacili i również chcą odpocząć. Ani hotel, ani operator nie są winni opóźnienia lotu. To wina przewoźnika. Odpowiedzialność przewoźnika regulują specjalne zasady. To formalne.
аватар HotLine
I nieformalnie - dobry operator i dobry hotel (jeśli ma taką możliwość) stara się zrekompensować ci stratę obiadu. ALE cena emisji wynosi 15 USD za osobę. Jeśli operator nie wykazał dobrej woli, nie psuj wakacji rozgrywką. Formalnie nie musisz karmić.
аватар HotLine
Nie kupuj ponownie od tego operatora.
аватар Azizam
Dziękuję wszystkim za odpowiedź, szczególnie HotLine. W szczególności spodziewałem się usłyszeć coś takiego.
аватар terpsixora
Swoją drogą, czy operator, który zatrudnia przewoźnika, nie ponosi odpowiedzialności za zmianę rozkładu lotów? Przecież bilety lotnicze zamawiam nie u przewoźnika, ale w biurze podróży, które współpracuje z operatorem. i przepłacam operatorowi. To musi być jego problem. Rzecz w tym, że operatorzy zablokowali cały rynek. Dla mnie cały problem polega na tym, żeby kupić bilet i zarezerwować hotel na własną rękę, a gdyby było to możliwe, to taka wycieczka kosztowałaby znacznie mniej.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Egipt
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już