Pytanie o Egipt

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
19968 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
do kogo się zwrócić, jeśli animatorzy hotelu mieli niegrzeczny przypadek w stosunku do dziecka.
wczoraj na animacji dla dzieci w hotelu w Egipcie mój siostrzeniec, który teraz odpoczywa tam z rodzicami, otrzymał zabawkową szablę na zawody, a dziś w holu, gdy poszedł do swojego pokoju z mamą i jej koleżanką, złapało go dwóch dorosłych animatorów, którzy z brutalną siłą, nastawiając się do wszystkich, bo kobiety próbowały chronić 7-letnie dziecko, odebrały prezent, łamiąc go, raniąc matkę rękę, argumentując, że szabla jest animacji, mają jeszcze 5 dni odpoczynku. Gdzie mogą zwrócić się o pomoc, nie wiedzą\\
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
1 abonent  • spytał 2008-01-2617 lat wstecz
Odpowiedzi  •  9
аватар YA7
do przedstawiciela touroperatora-przewodnika (myślę, że w każdym razie powinien to rozgryźć i przekazać tę sytuację kierownikowi hotelu)
аватар HotLine
Brzmi dziwnie, trudno to sobie wyobrazić. Sekwencja - zespół animatorów ma lidera - do niego. Spokojnie, bez skandalu. Jeśli nie ma zrozumienia, hotelowy dział relacji z gośćmi, zwykle ich stolik jest gdzieś w holu przy recepcji. Kierownictwo hotelu. Równolegle do wgrania tego problemu do przewodnika hotelowego operatora, który przywiózł ich do tego hotelu (odpowiadają za pobyt turysty w kraju).W trakcie incydentu trzeba było wezwać policję turystyczną
аватар HotLine
jeśli jest uszkodzenie, niech wezwie przedstawiciela firmy ubezpieczeniowej. Ich kontakty znajdują się w polisie ubezpieczeniowej. Jeśli uda ci się wyciągnąć wnioski, możesz zadzwonić na policję turystyczną - niech się zorientują.
аватар HotLine
Głównym zadaniem jest wzniesienie się ponad poziom, na którym powstał ten problem - konkretni animatorzy, wszystkie animacje, bałagan w hotelu, siniaki i więcej niż jedna osoba, wtedy jest to bardzo poważna zachęta dla operatora do naprawienia sytuacji z niektórymi rodzaj rekompensaty Z takim dokumentem mogą wystąpić z oficjalnym roszczeniem do operatora po przyjeździe. To naprawdę trudne
аватар vep-tour
pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, z reguły najwyżsi menedżerowie hoteli, nawet z wielką „miłością” do rosyjskojęzycznych turystów, zawsze rozwiązują tego rodzaju problem. Skontaktuj się jak najszybciej z ubezpieczycielem i policją - uszkodzenie ręki nadal nie jest zabawką i całkiem możliwe, że otrzymasz dobre odszkodowanie, chociaż reszta niestety już została bezpowrotnie zrujnowana.
аватар lerana07
jednoznacznie odnotowuj obrażenia ciała i posiadając ten certyfikat dalej działaj z polecenia HotLine!
аватар kirill8
dziękuję wszystkim za pomoc i zrozumienie, pracownicy hotelu nawiązali dziś kontakt, bo wezwano pracownika ambasady, ale nie wiadomo jeszcze, jak zakończą się negocjacje, skoro moi bliscy nadal tam są, a ja mieszkam za granicą i nie mam bezpośrednie połączenie z nimi, ale wiem, że ci "animatorzy" zostali zwolnieni z "czarnym" certyfikatem i na wszelki wypadek podaję nazwę hotelu-SONESTA BEACH ****, który znajduje się w Sharm Al-Szejk. Dziękuję wszystkim.
аватар Valiusik
Bardzo dziękujemy za poruszenie tego tematu do dyskusji i wskazanie nazwy hotelu! To po prostu okropne!!!! Przyleciałem z Sharma 19-go, a teraz czytam to wszystko, jestem w kompletnym szoku !!! Napisz więc, jak to wszystko się tam skończyło, jeśli nie trudne.
аватар Zlata28
Na początek prawdopodobnie muszą skontaktować się ze swoim przewodnikiem
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Egipt
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już