Pytanie o Egipt

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
19967 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Chłopaki, którzy borykają się z faktem, że touroperatorzy przesuwają czas wyjazdu
Osoby, które mają problemy
touroperator Pegasus, który stworzył system własnych oszczędności kosztem turystów.Godzina wyjazdu i zameldowania jest przesunięta na maksymalny okres, godzina wymeldowania i wyjazdu jest najwcześniej.Zameldowaliśmy się w hotelu o 23.00 24.03.10), więc Pegasus ukradł nam dokładnie dwa dni odpoczynku. W zeszłym roku podobna historia miała miejsce w Turcji w przypadku touroperatora Neva. Dlaczego my ludzie milczymy. Przedstawmy razem nasze roszczenia. Pisać
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
22 abonent  • spytał 2010-04-1715 lat wstecz
Odpowiedzi  •  73
аватар miki08
Te problemy są poruszane, ale nie na tej stronie, ale na forum jest tylko sekcja Biur Podróży!
аватар alexfabr19
Mamy mniej więcej to samo. I nie tylko Pegasus jest w to zaangażowany. Na przykład rezerwują lot czarterowy na udziałach w Tez-Tour. Ale nie możemy tutaj nic zrobić, ponieważ w momencie sprzedaży wycieczki znany jest harmonogram czarterów. Nie możemy więc wykupić wycieczki na tych warunkach.
аватар elenako
Są monopolistami, cena za czarter jest niższa niż za lot.
Gdyby WSZYSCY turyści zgodzili się na loty samolotami rozkładowymi, to znikłaby potrzeba czarterów, a więc tani na pierwszy rzut oka czarter prowadzi do wzrostu kosztów wypoczynku w przypadku przełożenia lotu.
A klauzula o przekazaniu lotu jest zawarta w umowie, podpisujesz ją, to znaczy zgadzasz się, a jeśli wszystko jest ze stronami całkowicie bez oporu, to co możesz zrobić?
аватар lyudmila1957
oczywiście trzeba to osiągnąć.żeby tego nie zmienili.ale na innej stronie.Ja też często bywałem z Pegasusem,wyjazd jest zaplanowany na 20.00 i wyprowadzają mnie z hotelu o 5 rano. wyjaśnij, że to jest czarter... lecieliśmy z Mostrevel.
аватар Pachok
Nie możesz niczego udowodnić całym swoim pragnieniem. Pracują tam porządni prawnicy, a umowy są sporządzane z uwzględnieniem ewentualnych roszczeń turystów. Tak, i kup kilka noclegów na bilecie.
аватар Uylia
A co z Pegazem? Albo inny operator. TOUR PACKAGE kupujesz w agencji, a nie w touroperatorze. Podpisując umowę w agencji, zgadzasz się, że korzystasz z karty. Czym jest karta, którą znasz. Co twierdzi organizator wycieczek Pegasus? Jeśli nie lubisz czarterów, korzystaj z regularnych lotów. Tylko, że kosztują więcej. Chcesz lecieć autobusem za 3 kopiejki zgodnie z rozkładem. Pegasus nigdy nikomu niczego nie ukradł. Jeśli ktokolwiek jest winien, to twój brak umiejętności czytania i pisania.
аватар elenako
A Pegasus, mimo że ogłaszając godzinę odlotu i przylotu, trzeba przestrzegać tego czasu, a w umowie umieścić klauzulę o przesunięciu lotu, powinno to być raczej wyjątkiem od reguły niż regułą. czy się mylę?
I tak okazuje się, że Pegasus, wiedząc od początku, że lot będzie opóźniony w takim czy innym kierunku, idzie na to.
Dlatego i nie tylko ja i moi przyjaciele nie korzystamy z usług Pegasusa, wystarczy, że zostaliśmy przytłoczeni.
аватар nina-pp
Turysta ma prawo rozwiązać umowę dla turysty
usługa przed podróżą z powodu
znacząca zmiana okoliczności. Do takiego
okoliczności obejmują: pogorszenie warunków podróży,
zmieniając jego czas.
аватар elenako
Jeśli organizator wycieczki zakreśli w umowie, że przeniesienie lotu jest możliwe i legalne (a w przypadku Pegasusa jest to naturalne), to jak zerwiesz tę umowę?
Często przecież wyjazd z domu jest prawie na czas, mówimy o godzinie przyjazdu, która bardzo często się przesuwa.
A potem przecież trzeba udowodnić pogorszenie warunków podróży, a to kłopotliwa sprawa.
аватар HotLine
Panowie turyści. Bądźmy obiektywni
1. Loty czarterowe to loty stworzone przez operatora i będące zasadniczo jego usługą. Nie oskarżysz taksówkarza o monopol, prawda?
2. Nikt celowo nie pogarsza warunków turystów. Rynek takich rzeczy nie wybacza. A transfery lotów zdarzają się nawet na regularnych trasach.
3. Specyfika lotu czarterowego polega na tym, że samolot nie pozostaje długo na lotnisku przylotu. Przybył, zatankował, odleciał (jeden z powodów jego taniości). Dlatego jeśli turysta przylatuje i odlatuje tym samym lotem, to do pory dnia zostanie odebrany z hotelu wcześniej niż przywieźli go tydzień temu. Takie jest prawo dotyczące lotów na czas i lotów czarterowych. Stąd druga konsekwencja - najmniejsze opóźnienie i harmonogram "odleciał".
4. Pojęcie „czasu podróży” nie jest zdefiniowane przez prawo. Ale jasne jest, że nie są to godziny i minuty.
5. Zaufaj człowiekowi w tym biznesie - zmiana rozkładu lotów nie zdarza się tak często.
Nie prowadzimy specjalnych statystyk, ale zgodnie z wrażeniami (nazywamy turystów, ostrzegamy) zdarza się to nie częściej niż jeden na 20 lotów.
аватар HotLine
Ponownie, jeśli coś wydaje się komuś niesprawiedliwe, nie możesz kupić usługi, ale sam ją stwórz - kup bilety na regularne loty, zarezerwuj nocleg w hotelu na własną rękę, ubezpiecz się. I weź odpowiedzialność za własne decyzje.
Teraz pouczą mnie minusy
аватар nadin65
Mieliśmy też podobną sytuację. Ale świadomie kupiliśmy bilet w bardzo niskiej cenie, wiedząc, że w bilecie jest 8 nocy, przyjazd i wyjazd w nocy, a więc dni było tylko 6. Cieszymy się, że za pełne 6 dni zapłaciliśmy znacznie mniej niż inni płacili w tym samym hotelu za 4 dni.
Kupując tutevkę, sami możemy wszystko obliczyć i zdecydować, czy ją brać, czy nie.
Korytarze dla lotów są zajęte lub pogoda nie pozwala, ponieważ teraz prawie cała Europa jest zamknięta dla odlotów z powodu pyłu wulkanicznego. A co powinien zrobić operator?
аватар elenako
Nie mówimy o sile wyższej, mówimy o tych przypadkach --- jeśli turysta przylatuje i odlatuje tym samym lotem, to do pory dnia zostanie odebrany z hotelu wcześniej niż go przywieźli ---
Zgodzić się
dlaczego więc początkowo nie nakierować turysty na rzeczywisty wyjazd, jeśli wiadomo, o której godzinie turyści przybędą.
Wierzę Ci HotLine, że zdarza się to nie częściej niż raz na 20, ale uwierz mi, jak nie chcesz się w to dostać, więc powtarzam raz jeszcze – nie latamy z Pegazem
аватар Delifinia
Dziękuję wam za zainteresowanie tym tematem, ale źle mnie zrozumieliście. Nie chodzi tu o zmianę harmonogramu odlotów, ale o celowe spóźnienie i wczesny wyjazd o świcie. Latam czarterami od dawna i dopiero od zeszłego roku spotkałem się z taką przebiegłością touroperatorów. W końcu można było zaplanować czartery w odwrotnej kolejności. Wczesny przyjazd do hotelu i późny wyjazd do domu. Ale nie, nasi drodzy touroperatorzy są sprytni, twierdząc, że nie mają z tym nic wspólnego.Oczywiście taki harmonogram jest bardzo korzystny dla touroperatorów. Turysta naprawdę płaci za te dwa dni, a organizator wycieczki naprawdę wkłada je do kieszeni. A jednocześnie robi niewinną minę. Jak nie chcesz, nie kupuj, jak nie chcesz, nie lataj czarterami, jesteś naszym drogim kubkiem. I dlaczego nie powiedzieć szczerze turystom, że nie dostaniesz 9 dni 10 nocy, co w rzeczywistości wyjdzie o 2 mniej.
W dniu przyjazdu będziesz w hotelu najlepiej o 22:00, w dniu wyjazdu wyjedziesz o 2:00 rano, tak było ze mną. Gdzie są moje dwa dni odpoczynku?Wydaje mi się, że jako konsument zostałem po prostu oszukany. Jak idziesz do sklepu to kupujesz 1kg kiełbasy, ale nie rzucają cię na skórę, kurczą się, wstrząsają.Więc co tu za różnica, jak kupiłem wycieczkę na 9 nocy i 10 dni, to gdzie statut.
аватар HotLine
Piszesz, że nie otrzymałeś odpowiedzi.
Pisałem już powyżej. Powtarzam.
"Specyfika lotu czarterowego polega na tym, że samolot nie pozostaje długo na lotnisku przylotu. Przyleciał, zatankował, odleciał (jeden z powodów jego taniości)."
Mogę poszerzyć tę odpowiedź - na lotnisku zagranicznym trzeba zapłacić za przestój, załoga musi być zakwaterowana, nie można zabrać jedzenia z lotniska macierzystego, jeśli samolot stał jakiś czas, to trzeba wykonać dodatkowe procedury techniczne przed wyjazdem itp.
Samolot w ogóle powinien latać - po powrocie do domu udaje mu się wykonać jeszcze jeden lot tego samego dnia.
Dlatego jeśli samolot przywiózł turystów rano, to rano zabrali ich. Przywieziony wieczorem - przyjęty wieczorem.
Dogodny czas na regularne loty. Ale kosztują też więcej.
аватар elenako
Tyle, że ani późny wylot, ani wczesny wylot nie wywołują u mnie negatywnych emocji – uważam te loty, które mi odpowiadają.
A negatywy i odrzucenia powodują sytuacje, w których zamiast zapowiedzianego odlotu-przylotu lot jest przesunięty w jedną lub drugą stronę, zwłaszcza jeśli bilety są brane jeszcze dłużej.
Kiedyś zdarzyło nam się, że po wejściu na drugie piętro dworca usłyszeliśmy zapowiedź wejścia do naszego pociągu, ale to było nasze ryzyko - doskonale wiedzieliśmy, że kończy nam się czas na wsiadanie do pociągu.
аватар HotLine
A kto to lubi?
ja też nie lubię:
- transfery lotnicze,
- cena i jakość benzyny,
- deszcz, gdy nie jestem w aucie,
- dziury w drogach
- uczucie głodu z dala od restauracji lub domu,
itp. itp.
Ale nie akceptowanie obiektywnych procesów to zwiększanie negatywności w twoim własnym życiu. A twoje emocje i możliwości materialne są tak naprawdę jedyną rzeczą, jaką masz w swoim życiu. Czy warto więc zawracać sobie głowę, bo pada, ceny gazu rosną, loty są przekładane. Trzeba to zrozumieć i zaakceptować.
Ostap cierpiał.
Krótko mówiąc. Nikt nie chce degradować swojego produktu i usługi.
Żaden z operatorów ani przewoźników nie chce przekładać lotów. To nikomu nie jest korzystne i z reguły ma negatywne konsekwencje finansowe – loty według rozkładu są najtańsze. Jednak specyfika podróży lotniczych w ogóle, a lotów czarterowych w szczególności polega na tym, że zakłócenia rozkładu są OBIEKTYWNIE NIEUNIKNIONE. Trzeba to zrozumieć i zaakceptować.
аватар Pachok
Delifinia, twoje niezadowolenie można zrozumieć.
Ale, jak słusznie zauważono, jeśli początkowo nie jesteś zadowolony z czasu wyjazdu i przyjazdu, masz prawo nie kupować tego produktu turystycznego. Jeśli ten czas zostanie wskazany od razu, to co można przedstawić operatorowi jako reklamację? Jest wielu operatorów, czartery są różne, wybierz to, co Ci odpowiada. I zwróćcie uwagę, z reguły taka wycieczka - w której liczba nocy jest większa niż liczba dni, kosztuje nieco mniej niż podobna wycieczka z taką samą liczbą dni / nocy. Jako przykład podałeś Pegasusa, ale przeczytaj recenzje na tej i innych stronach - ludzie latają, nie tylko ze względu na humanitarne ceny :)
Kiełbasa .... Doktoranci i amatorzy leżą na oknie. 60 UAH i 50 UAH (na przykład). Jeśli kochasz bez tłuszczu, musisz zrobić doktorat. A ty proponujesz wziąć amatorkę i żądasz odkopania z niej tłuszczu.
аватар 57888
Jeśli sami touroperatorzy zmienią godzinę wyjazdu, to z pewnością jest to nieprzyjemne, ale tutaj niestety nic nie da się zrobić. Nigdy nie zgadniesz, który operator może zmienić godzinę odlotu iz jakich powodów. A kosztem samych transferów czasu zdarza się to naprawdę niezwykle rzadko. A w hotelu płacisz nie za dni, ale za noce.
аватар Delifinia
Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów i ustawą federalną „O podstawach turystyki w Federacji Rosyjskiej” produkt turystyczny to zestaw usług transportowych i noclegowych. W moim przypadku czas odpoczynku został znacznie skrócony, co oznacza, że ​​koszt wycieczki również powinien się proporcjonalnie zmniejszyć. Organizator musi zwrócić różnicę pomiędzy zamówionymi a faktycznie wykonanymi usługami. Gdyby wszyscy nasi turyści byli zorganizowani i każdy, kto stanął w obliczu tego problemu, zacząłby wysuwać swoje roszczenia. Wtedy Tour Operatorzy pomyśleliby, czy warto oszukiwać ludzi, a skoro nasz człowiek, z grubsza rzecz biorąc, odgarnia wszystko i nie krzywi się, to wykorzystują. I tak długo, jak istnieją takie odpowiedzi. Wiedziałeś, co kupujesz, to jest czarter, a potem wszelkiego rodzaju bzdury. Tacy touroperatorzy jak Pegasus, Anex Tour będą sprzedawać takie sprytne wycieczki przez Tysiące. A od każdego z nas mają opłacone przez nas dwa dni.
Ludzie nawet nie zdają sobie sprawy z ogromnej skali oszustw i oszustw.
аватар 57888
Na przykład Tez Tour na maj zmienił również wyjazd pierwszego dnia z rana na noc, ostatniego dnia z nocy na ranek.... Czyli to nie tylko Pegasus i Anex.
аватар Pachok
Delifinia, jeśli masz pewność, że masz rację, skorzystaj z pomocy prawnika i udaj się do sądu. Ale zanim to nastąpi, uważnie przeczytaj swoją umowę - CO DOKŁADNIE kupiłeś. Jeśli kupiłeś liczbę noclegów i dokładnie ile noclegów spędziłeś w hotelu, niczego nie udowodnisz. Nie mówię, że to prawda, ale to legalne.
аватар HotLine
Rozpocznijmy także ogólnoświatową kampanię przeciwko kasom w hotelach o godzinie 12:00. Co do cholery? Niech biorą pieniądze za czas, w którym faktycznie żyli, jak operatorzy komórkowi. Lub podczas pobytu w hotelu. A potem zrobili to, co było dla nich wygodne. Na terenach resortu są na ogół bezczelni - rezerwują dwie godziny na sprzątanie pokoju i gwarantują przyjazd tylko od 14-00.
I nie bez powodu – ustawa o ochronie praw konsumentów, zgodnie z którą można i należy płacić tylko za rzeczywiście świadczone usługi.
аватар Delifinia
Pachok, w umowie jest wyraźnie określone 9 nocy 10 dni, więc z tego, co dalej, skłaniam się, że po wszystkich dniach, ponieważ wygodnie jest mi odpoczywać przez 10 dni i odpowiednio nocować przez 9 nocy, a nie o połowę od 24h i odlecieć o 2h w nocy. Jeśli wszyscy poruszymy ten problem, każdy na swoim miejscu, to Tour Operatorzy zrozumieją, że nadal jesteśmy ludźmi piśmiennymi, a nie warzywami, które można sprzedać, połknąć i nie zakrztusić się. Ludzie, szanuj siebie i swoje pieniądze NIE MILCZEJ.
аватар Pachok
Jeśli jest napisane 9 nocy i 10 dni, masz pełne prawa. Raz też doświadczyłem niewygodnego przelewu, ale w mojej umowie było to dokładnie „13 nocy”, nie wspominając o dniach. Kilkakrotnie wyjazd był przekładany na późniejszy termin, co też było dla mnie osobiście niewygodne, gdyż w niektórych przypadkach musiałem być w domu o ściśle określonej godzinie. Ale nie było podstaw do reklamacji.
Jeśli chodzi o rozwiązanie tego problemu, to przepraszam, nie pójdę do sądu i nie będę się bił z operatorami. "Głosuję rublem" - chodzę sam lub kupuję takie wycieczki, które mi odpowiadają.
аватар Delifinia
Pachoka. Faktem jest, że w naszym mieście, a ja mieszkam w Kaliningradzie, nie ma wyboru, mamy tylko czartery i latają od touroperatorów. Byłbym bardzo szczęśliwy, gdybym sam zarezerwował hotel i poleciał zwykłym samolotem, tak jak robią to wszyscy cywilizowani ludzie w Europie. Musisz więc wziąć to, co oferują i polecieć czarterem. Byłem leczony w Karlowych Warach przez kilka lat z rzędu, sam zarezerwowałem hotel i poleciałem regularnym lotem do Pragi, mieliśmy lot do Pragi. A teraz nasz Aeroflot KD Avia upadł i wszystkie loty do Europy zostały zamknięte. A latanie przez Moskwę jest niewygodne i trudne.
аватар Pachok
Chciałem Wam napisać, że na rosyjskich forach często piszą, że lot można kupić tylko u operatora, ale potem pomyślałem, że będzie to dokładnie ten sam niewygodny rozkład odlotów-przylotów :(
Mogę tylko życzyć, abyś znalazł aktywnych ludzi o podobnych poglądach. Powodzenia.
аватар relhzirf
Zaciekawiło mnie, że sam niedługo polecę Coralem na 7 nocy. Co więcej, 2 maja będę w Egipcie o 23-00, a samolot mam z powrotem o 00-40, jak rozumiem, powinniśmy zostać odebrani z hotelu o 21-00, czy to oznacza, że ​​nie nie mieszkasz w hotelu zeszłej nocy?
аватар Pachok
Oznacza to, że nie zostaniesz ostatniej nocy w hotelu, jeśli opuścisz pokój przed oficjalnym wymeldowaniem, tj. do 12 w południe poprzedniego dnia. Jeśli opuścisz pokój o godzinie 21:00, wówczas, w zależności od polityki hotelu, brane są pod uwagę albo pełny następny dzień, albo późne wymeldowanie (płatne).
аватар kiki_63
w obliczu tego samego problemu, jak postępować, czy mój wniosek o zwrot kosztów za wcześniejszy wyjazd (powyżej 10 godzin) pomoże i rozwiąże się późnym wieczorem?
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Egipt
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już