Polecam hotel, ale są życzenia poprawy

Pisemny: 21 czerwiec 2021
Czas podróży: 13 — 20 czerwiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Polecam w hotelu Deep blue, ALE są propozycje usprawnienia pracy zespoł u:
1. Wejś cie i recepcja: wymagają remontu i modernizacji, nie ma klimatyzacji, sala nie odpowiada 4*, nie jest komfortowa. Obsł uga recepcji nie jest goś cinna, nie sł yszy, nie wita się , nie ż egna, nie odjeż dż a, nie spotyka się , nie proponuje picia wody z drogi.
2. Terytorium: mał o zieleni, dzieci sprzą tają basen, rzadko wł ą czają fontanny i masaż ery, wieczorem nie dział a podś wietlenie. W pobliż u plaż y nie ma prysznica! Jest dobra sił ownia, ale jest bardzo zakurzona. Pokó j dziecię cy wymaga kompletnego remontu, nie ma nic.

Toalety są dobre, ale kiedy tam idziesz, nie ma wystarczają cej liczby fanó w. W toalecie przy restauracji, w pierwszej budce, zawsze jest woda, na któ rą sprzą tacze nie zwracają uwagi, a czasem nie ma rę cznikó w i papieru toaletowego.
Proszę zwró cić uwagę na sprzą tanie plaż y i terenu wokó ł basenu (czyszczenie popielniczek, stoł ó w do wycierania i leż akó w).
3. Restauracja: Napoje podawane w plastikowych miseczkach, kilka serwetek, bez wykał aczek, wyszczerbione naczynia.
4. Zwró ć uwagę na kanalizację .
Wakacje w hotelu Deep blue in przeznaczone są na spokojne rodzinne wakacje. Ale ogó lnie hotel jest bardzo obiecują cy: morze jest 30 metró w od pokoi, ogromne baseny, pię kny dziedziniec, wspaniał y bar, restauracja, wszystko to jest bardzo pię kne i wygodne.
Personel jest przyjazny, goś cinny i uś miechnię ty. Wyraż amy naszą wdzię cznoś ć perle Gł ę bokiego bł ę kitu w hotelu - manager Victorii za opiekę nad goś ć mi, ciepł e i serdeczne przyję cie, szybką reakcję na proś by, za kreatywne pomysł y, widać , ż e osoba poś wię ca się swojej pracy, jej profesjonalizm jest wyczuwalny, do gł ę bi poruszył nas moment wyjazdu, kiedy Victoria był a zainteresowana, martwił a się o komfort podczas naszego pobytu.
Szczegó lne podzię kowania kierujemy do personelu restauracji za przygotowanie pysznego, urozmaiconego jedzenia, za jakoś ć obsł ugi, poczucie humoru i doskonał ą obsł ugę .
Sprzą tanie pokoi przez personel odbywa się terminowo iz zachowaniem wysokiej jakoś ci.
Serdeczne podzię kowania dla wszystkich! Prosimy o uwzglę dnienie naszych ż yczeń dalszej, dł ugofalowej wspó ł pracy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał