Recenzje piszą nie pisarze, ale turyści.Spróbuj, to inspirujące!
Dodaj opinię teraz Przypomnij mi przez e-mail ×

Bardzo źle!!!!!!!!!!!!!!

Pisemny: 24 wrzesień 2015
Czas podróży: 10 — 19 wrzesień 2015
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
17 wrześ nia 2015 roku wraz z tró jką moich przyjació ł Eleną , Anatolijem i Wł adimirem przyjechaliś my do baru Axis o godzinie 22:00 Hurghada Marsa Alam Hilton Marsa Alam Nubian Resort 5 *. Zamó wiliś my 2 koktajle alkoholowe w systemie All. 23:40 Vladimir zamó wił jeszcze 3 takie same koktajle. Mukhtar przynió sł nam koktajle i wyszedł . Po 5 minutach przynió sł nam rachunek, na któ rym był napisany odrę cznie dł ugopisem do martini - 20 dolaró w, wytł umaczyliś my mu, ż e tego nie zamawialiś my. Zaczą ł ze zł oś cią krzyczeć i machać rę kami i krzyczeć , ż e powinniś my zapł acić rachunek Odmó wiliś my zapł aty, ponieważ nie zamó wiliś my pł atnego koktajlu. I zapytali, gdzie jest martini, któ re jest napisane na rachunku? Na co Mukhtar odpowiedział : „Wlał em Martini do twojego koktajlu” My powiedzieliś my: „Nie zamó wiliś my tego, ale poprosiliś my o wszystko” Potem rzucił ksią ż kę w któ rym leż ał rachunek i stł ukł szklankę , w któ rej był koktajl na naszym stole, a on zaczą ł machać rę kami przed moją twarzą , z wś ciekł oś cią wtykają c mi prawie w twarz palce, ale ja machnę ł am mu rę ką , uderzają c w policzek, a potem dostał em mocny cios pię ś cią w okolice skroni i ucha, ż e ​ ​ kolczyk nawet odleciał z ucha, podczas gdy bardzo się wygią ł , z ucha też był a krew. Natychmiast poszedł em do recepcji, po ochroniarza, któ ry zadzwonił do swojego szefa. Po poinformowaniu ochrony o tym, co się stał o, zapytał , czego chcesz? Powiedzieliś my, ż e potrzebujemy lekarza, bo bardzo boli mnie gł owa i zaczę ł y się zawroty gł owy Lekarz przyszedł , ale nie udzielił ż adnej pomocy medycznej, chociaż ze ł zami w oczach prosił am o podanie chociaż ś rodkó w przeciwbó lowych, rozmawiał z ochroniarzem i patrzyli na mnie za każ dym razem i ś miali się w tym samym czasie! Bardzo zł e traktowanie i zachowanie ze strony personelu!
Wtedy szef ochrony ponownie zapyta nas, czego chcesz? Odpowiedział em: „aby ten barman został zwolniony, a takż e zrekompensowane szkody moralne w wysokoś ci 3.000 rubli. Od roku doznał em urazu gł owy z wstrzą ś nieniem mó zgu spowodowanym upadkiem na wrotkach. Po zakoń czeniu leczenia lekarz zdecydowanie zalecił dbanie o gł owę ! ! ! Ponieważ przy wielokrotnym urazie gł owy mogą wystą pić poważ ne komplikacje ! ! ! Poszedł em do hotelu, któ ry jest na wysokim poziomie z nadzieją na relaks, ale w koń cu doznał em kontuzji, nie znają c jeszcze konsekwencji.
PROSZĘ ROZWAŻ YĆ REKLAMACJĘ I PODEJMOWAĆ DZIAŁ ANIA DO BARMANÓ W MUHTARU, KTÓ RY NAWET NIE WZYWAŁ , ALE PRZECHODZIŁ PRZEZ NAS Z DUMNĄ GŁ OWĄ!! !

A takż e proszę zwró cić uwagę na DJ'a, któ ry pracował.17 wrześ nia 2015 w barze Axis, widział wszystko, nawet pomó gł w znalezieniu kolczyka, któ ry spadł mi z ucha. Ale pó ź niej zł oż ył fał szywe zeznanie, ż e tak nie był o. Widzieliś my też , jak po naszym apelu do ochroniarza, barman Mukhtar zaczą ł się jeszcze bardziej denerwować i cią gle do kogoś dzwonić .
Chciał em też zwró cić uwagę , o czym dowiedzieliś my się pó ź niej! Barman Mukhtar oszukał turystó w i koktajl o nazwie Pina Colada został sprzedany nam i innym restauracjom na zasadzie all inclusive za 10$!!!!!!!! ! ! !!!!!!!!!!!!! ! CO TO ??????? ? Za resztę zapł aciliś my duż o pienię dzy, ale okazuje się w Pań stwa hotelu, ż e wszystko w cenie jest sprzedawane za pienią dze za darmo ! Oszukują turystó w!! !
DUŻ A PROŚ BA O ROZPATRZENIE MOJEJ REKLAMACJI I PODJĘ CIE DZIAŁ AŃ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał