Hotel nie jest zły, ale ma spore wady

Pisemny: 31 lipiec 2024
Czas podróży: 4 — 13 czerwiec 2024
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Hotel zasł uguje na uwagę . Ludzie jadą do tego hotelu ze wzglę du na pię kne morze. Najpierw opowiem o zaletach. Ż ywy i wielobarwny koralowiec z doś ć duż ą iloś cią ż ycia morskiego: mureny, pł aszczki, mnó stwo ż ó ł wi każ dego dnia i niezależ nie od pory (w innych hotelach pł ywamy tylko rano) pł ywaliś my tu z ż ó ł wiami od rana do wieczora . Wś ró d minusó w jest ogromna liczba turystó w z pobliskich hoteli, są oni sprowadzani zewszą d, czasem nie da się przecisną ć na koralu. Teraz o samym hotelu. Na plus jedzenie nie jest zł e, asortyment niewielki, ale doś ć wysokiej jakoś ci. Obsł uga w restauracji jest dobra, chociaż hotel był bardzo zapeł niony, stoł y został y szybko sprzą tnię te i podane nowym goś ciom. W restauracji jest wystarczają co duż o personelu, czym nie mogą się pochwalić WSZYSTKIE bary w tym hotelu. Nawet na plaż y, przy każ dym basenie, są kolejki, a wieczorem moż na poczekać.20-30 minut w pobliż u lobby na koktajl. niezależ nie od napiwku obsł uga po prostu nie jest w stanie obsł uż yć tak duż ej liczby goś ci.
Kiedyś nalewano go tylko po to, ż eby poczekać w kolejce, mojito bez mię ty...Znalezienie miejsca przy jakimkolwiek basenie jest prawie niemoż liwe, Europejczycy biorą to rano i idą nad morze lub gdziekolwiek (koncepcja hotelu jest taka ż e rę czniki nie są sprzą tane, co jest bardzo niewygodne, poł owa leż akó w nie jest zaję ta, a jedynie rę czniki). Nigdy nie spotkał am się z takim brakiem ł ó ż ek przy basenie. Był a to bardzo nieprzyjemna sytuacja, typowa dla hoteli z tzw niski poziom obsł ugi, gdzie w tamtym czasie trwał y prace remontowe (był o bardzo gł oś no) z bardzo starym wyposaż eniem pokoi, a za dopł atą.15 euro dziennie zaproponowano lepszy pokó j w dokł adnie takim pokoju, jaki mieli. sprzedać , a nastę pnie umieś cić w pokoju z normalnym remontem.
Do minusó w należ y zaliczyć brak kapci i dywanikó w w pokojach, podobnie jak w innych hotelach, co był o bardzo niewygodne, wszę dzie był piasek. Posmak z hotelu: morze jest niezró wnane, lepiej jechać wiosną lub jesienią , gdy nie ma upał u, do morza jest doś ć daleko, ale nie krytycznie. Hotel się stara, ale pod wzglę dem obsł ugi nie doró wnuje sieciom Jaz, SUNRISE, Albatros. Czy wybrał bym się do tego hotelu jeszcze raz - chyba tak, w Egipcie jest niewiele takich mó rz, gdzie moż na je znaleź ć . Jeż eli hotel usunie te drobne, ale bardzo niewygodne mankamenty na wakacje, to do nich pojadę , tym bardziej, ż e w Albatrosie obowią zuje koncepcja, ż e ​ ​ nie moż na zarezerwować miejsca z rę cznikami, czego Hilton by nie zrobił , gdyby nie dał o się tego zaspokoić wszyscy z miejscami.

Wielu Ukraiń có w niepokoi się teraz pytaniem, czy w hotelu są Rosjanie (któ rych zachowanie moż e zepsuć wakacje) - hotel jest w 90% europejski, gł ó wnie Polacy i Niemcy, był o tylko kilku Rosjan, 5-6 rodzin, z w któ rym spotkaliś my tylko jednego nieodpowiedniego, któ ry chciał nas obrazić i pokazać swoją gł upotę .
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał