Pytanie o hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
62 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
pytanie o wi-fi, ciepły basen?
Wielkie pozdrowienia dla wszystkich, apeluję do turystów, którzy odpoczywali w tym hotelu, wraz z mężem planujemy tam niedługo odpocząć, ale niestety nie znaleźliśmy wszystkich informacji w Internecie, więc cała nadzieja jest na Was! (jeśli tak, czy jest płatny, czy nie i ile wynosi w przybliżeniu)? 2. czy w hotelu jest podgrzewany basen (otwarty lub nieczynny) 3. czy w hotelu jest dyskoteka? w porze lunchu i kolacji)? .Czy ktoś pojechał do hotelu z firmy Coral, jeśli tak, to czy przewodnik jest normalny?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
4 abonent  • zapytał 2011-10-2013 lat wstecz
Odpowiedzi  •  6
аватар tea84
tak przy okazji mała osobista prośba: opublikuj zdjęcia z wakacji lub linki, jeśli zdjęcia są zamieszczone gdzie indziej, dzięki czemu wielu osobom pomożesz cieszyć się wakacjami i decydować samodzielnie.
аватар Tat73
W czasie naszego pobytu nie było podgrzewanego basenu (były one pod koniec lipca-początek sierpnia). Ale Wi-fi było w głównym budynku, w holu. I to nic nie kosztuje. Nie wiem jak jest teraz, ale wtedy Karim powiedział, że podobno zgodził się z hotelem i goście Pegasusa mogą z niego korzystać za darmo. Kiedy weszli do sieci - zalogowali się - zamiast hasła - numer pokoju. Pod koniec wakacji, kiedy zapłaciliśmy rachunek w recepcji (butelka wina), pracownik zrobił wielkie oczy, gdy zobaczył nasz rachunek. I kilka razy pytał nas, gdzie korzystamy z Internetu - w pokoju czy w holu. A po tym, jak przypomnieliśmy o rozmowie z Karimem, konto internetowe zostało zlikwidowane.
аватар hilyuk
Słyszałem, że niektórzy byli nawet zmuszeni płacić rachunki w Internecie za kilkaset dolców. To jest po tym, jak Karim „zgodził się”. Najwyraźniej nie wybierali się na właściwe wycieczki ...
A na temat:
1. WiFi jest dostępne w pobliżu recepcji. Według dokumentów hotelu jest to płatne. Nie wiem na pewno, czy da się wzniecić za darmo. Koniecznie sprawdź, a nie z przewodnikami szarlatanów, ale z personelem. Przy kasie (w barze na lewo od recepcji) znajduje się również laptop z internetem. Sprawdziliśmy na nim godzinę odjazdu. Nie zapłacili za to pieniędzy. Swoją drogą darmowy internet 3G działa na Amazon Kindle 3. To mi wystarczyło na pocztę.
2. Nie widziałem zamkniętych ogrzewanych.
3. Nie widziałem tego, chyba nie jest to dyskoteka.
4. Danie rybne było co (lub prawie codziennie).
5. Nie powinieneś bać się przewodników. To jest personel. Jego funkcją jest powiadamianie o godzinie lotu powrotnego oraz przekazywanie informacji o wycieczkach. Nie jest więc fajniejszy od sprzątacza czy ratownika na plaży. Nie bój się.
аватар Tat73
Zgadzam się, hotel rozwiązuje wszystkie problemy. O przewodniku - który już tkwi w zębach :) - nie widzę powodu, żeby się o niego nawet spierać, czy jest dobry czy zły. Świadomie braliśmy vouchery na wycieczki. W Luksorze - 115 USD za osobę. Zamówienie taksówki do Port Ghalib z hotelu przy kasie z napisem taxi kosztuje 40 USD w obie strony. Nie ma się więc co dziwić wysokimi cenami Pegaza na wycieczki. Nie żałujemy wyjazdu. Nie było ekscesów. Oczywiście każda podróż, zwłaszcza w Egipcie, to ryzyko. Każdy sam decyduje. :)
аватар Vladimir1960
Hotel w listopadzie będzie miał 3 podgrzewane baseny w każdym z nich jest ogrodzony "brodzik" WiFi gratis, codziennie na obiad i kolację owoce morza (kraby z ryżem), kalmary, tuńczyk i po prostu ryby w różnych rodzajach
аватар tea84
Dziękuje za wszystko. Bardzo dziękuję Władimirowi!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Hilton Marsa Alam Nubian Resort 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już