rodziny z dziećmi i miłośnicy wygodnych plaż – nie u nas

Pisemny: 3 lipiec 2015
Czas podróży: 23 czerwiec — 1 lipiec 2015
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Hotel jest przeznaczony wył ą cznie dla mił oś nikó w nurkó w i snorkelingu, rodzin z dzieć mi i mił oś nikó w wygodnych plaż - nie tutaj.
W Nada Resort odpoczywaliś my w 4-osobowym towarzystwie od 23.06. 2015 do 07.01. 2015. Vouchery został y odebrane od polskiego operatora Ithaka za 375 euro od osoby, poleciał y z Warszawy do Marsa Alam, przewoź nikiem był polski oddział czeskiego Travel Service. Bez zarzutó w.
Zadowolony: poł oż enie hotelu - tylko 15-20 minut jazdy od lotniska; przestronny pokó j i balkon (absolutnie wszystkie pokoje mają widok na morze, wię c nie ma sensu dopł acać ); wyrozumiali i kulturalni sprzą tacze pokoju i personel techniczny - jeś li na drzwiach pokoju wisi napis "nie przeszkadzać " - nie wejdą , nawet jeś li w pokoju jest zarejestrowana awaria lub coś trzeba zmienić , np. wolno pracują ca chł odnica (lodó wka); dwie dziewczyny-animatorki, Rosjanki, pracują w hotelu przez 2 miesią ce, ż yczliwie komunikują się z wczasowiczami ze wszystkich krajó w i we wszystkich ję zykach; rafa koralowa przy hotelu i moż liwoś ć przepł ynię cia 2-3 km zaró wno na pó ł noc z pominię ciem hotelu Tulip Resort, jak i na poł udnie.

Rozczarowani: brak jakiejkolwiek moż liwoś ci wejś cia do morza od strony brzegu - sł abo pł ywają i rodziny z dzieć mi nie mają tu nic do roboty; Straszne niehigieniczne warunki w barze przy basenie; zł y wybó r produktó w mię snych i ryb. Warzywa gotuje się najwyraź niej bez odpowiedniego przetworzenia - masowego zatrucia i biegunki. Wedł ug animatoró w jest to norma w tym hotelu. Litrowa butelka wody w lobby barze kosztuje 4 dolary - to informacja dla tych, któ rzy się tam wybierają , bo. All Inclusive nie dotyczy wody butelkowanej w tym „hotelu”, pró by czerpania wody z chł odziarek do naczyń są wstrzymywane, wszyscy barmani i czę ś ć personelu w jadalni są niemili, z wyją tkiem schludnego, czystego, uprzejmego facet w barze na plaż y. Dla wszystkich innych nawet dolary w kieszeni nie dział ają - nie pró buj, to bez sensu; Centrum SPA w hotelu i wycieczka na quadach - 100% zmarnowanych pienię dzy;
Pracownik, któ rego wł aś ciciele hotelu muszą kopną ć w kark, jeś li chcą podnieś ć swoje oceny: niejaki Oksana (na stał e zamieszkał y w Egipcie, ż onaty z Egipcjaninem), któ ra twierdzi, ż e jest prawie wł aś cicielem hotelu. Niegrzeczny, nietaktowny, przerywają cy rozmó wcy już na samym począ tku przedstawienia istoty sprawy, przy tym wszystkim – niekompetentny nawet w prostych sprawach (dzię ki wspomnianym wyż ej animatorkom wszystkie kwestie został y rozwią zane).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał