Nie będę kłamać - hotel mi się nie podobał, a CORAL źle działał!))

Pisemny: 25 październik 2014
Czas podróży: 10 — 17 wrzesień 2014
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Ocena hotelu jest zawyż ona, ci, któ rzy napisali dobre recenzje, albo nigdzie nie byli, albo nie jedli nic sł odszego niż marchewka. (Przepraszam, jeś li kogoś uraził em. ) A moż e pogorszył się do czasu, kiedy przyjechaliś my. Za granicą.16 razy, w Egipcie - 5 razy piszę pierwszą w ż yciu zł ą recenzję . Zawsze za uczciwe recenzje, bo nie chcesz „kopać tł uszczu” w drodze do hotelu))). Nie polecam hotelu. Sł aba obsł uga i kultura zachowań z turystami. Hotel zasł uguje na cał kowite zamknię cie lub zmianę kierownictwa, to moja opinia.
Duż o napisano o dobrych i przerysowanych, piszę prawdziwą recenzję doś wiadczonego turysty, bez udawania. Jeś li nadal jedziesz do tego hotelu, a zapł acił eś vouchery, to bą dź przynajmniej mentalnie przygotowany na problemy, któ re napotkasz podczas wakacji w tym hotelu. Morze Czerwone i przepię kna rafa pokryją wszystkie rozczarowania, jakie dostaniesz odwiedzają c hotel. Poniż ej podsumuję i zamieszczę zdję cie.
Moż e oczywiś cie ktoś powie chichot - moż e. Zawsze chcę czerpać wspaniał e wraż enia z odwiedzania nowych miejsc i komunikowania się z nowymi ludź mi.

Odpoczywał em z przyjacielem od 10 do 17 wrześ nia 2014 r. Za 8 dni zapł aciliś my 2.000 rubli za dwie osoby z lotem do Marsa Alam. Po wcześ niejszym przeczytaniu recenzji liczyliś my na tanie i porzą dne wakacje. Ale wszystko okazał o się zupeł nie inne. Có ż , w kolejnoś ci:
Lecieliś my liniami lotniczymi MetroJet (lub jak wielu nazywał o się Metrolet), nie był o ż adnych skarg, lot był normalny, wygodny! Podzię kowania dla cał ej zał ogi naszego samolotu)).
Poł oż ony:
Hotel znajduje się trzy godziny jazdy od Hurghady, czterdzieś ci minut od Marsa Alam i dwadzieś cia minut od mię dzynarodowego terminalu lotniska Marsa Alam. To nie pierwszy raz w Marsa Alam i jest do czego poró wnywać , wię c od razu polecieliś my do Marsa Alam, ż eby nie cierpieć z powodu 3-godzinnej drogi z Hurghady.
Sklepy, apteki i bary są tylko na miejscu.
Zakwaterowanie:
Lecieliś my z biura podró ż y CORAL.
Niezwł ocznie przekaż ę swoje roszczenia firmie CORAL:
- nie zajmowali się zakwaterowaniem ludzi: przywieź li cał y autobus, okoł o 30 osó b, rozł adowali go i wyjechali, przedstawiciel nawet nie raczył przejś ć i pokazać , gdzie jest recepcja. Wielu miał o problemy z pokojami, ale wszystko musieli rozwią zywać sami, pomagają c sobie nawzajem, ponieważ personel nie rozumie rosyjskiego lub udaje, ż e nie rozumie. Bez wzglę du na to, ile podró ż ował em do wielu krajó w, nigdy nigdzie nie spotkał em się z taką postawą , nawet ze strony przedstawicieli CORAL. Na jutro oglą daliś my zdję cie z lobby baru, gdy podjechał autobus rosyjskich turystó w, wyszedł przedstawiciel Tez Tour i dopó ki wszyscy turyś ci nie otrzymali kluczy do swoich pokoi, nie wyszedł.

- spotkanie z przewodnikiem CORAL zaplanowane jest na jutro o godz. 9.30. Przewodnik zachowywał się arogancko. Nie odpowiadał na pytania w trakcie rozmowy, cał y czas „mó wił ” o wycieczkach, na pytania, powiedział po przyjś ciu - wyjaś nię . O dziwo, wszyscy mieli w zasadzie te same pytania:
- o problemach zakwaterowania i wymiany numeru;
- dlaczego w pokoju nie ma wody;
- jeś li nie jeź dzisz na wycieczki, to nikt nie chce rozwią zywać twoich problemó w (to też nie jest podejś cie) jestem po prostu oburzony tym, ż e przedstawiciel CORAL kazał wszystkim pisać na swoim papierze: „Odrzucam wszystko wycieczki oferowane mi przez CORAL i zobowią zuję się nie opuszczać terenu hotelu. Wiadomo, ż e wszyscy są ubezpieczeni, ale wydaje mi się , ż e takie paragony upokarzają i naruszają prawa wczasowiczó w. Obniż ceny, a ludzie przyjdą z tobą . Ceny są wygó rowane. Oto przykł ad: Wyjazd do Porta Ghalib kosztuje 60$ - wzię liś my taksó wkę z hotelu za 15$ od osoby.
Teraz o hotelu:
- o jakichkolwiek szklankach ś wież o wyciś nię tego soku podczas spotkania w recepcji, jak napisano w recenzjach poprzednich turystó w, nie był o mowy; Autobusem przyjechał o 30 osó b, a ostatnie osiedlił y się dopiero godzinę po przyjeź dzie. My też nie zakrztusiliś my się przy ladzie i postanowiliś my poczekać i zobaczyć.
- problemy z podmianą numeró w został y rozwią zane z trudem. Dla 2 osó b począ tkowo zaoferowano nam ogromny pokó j z 4 ł ó ż kami, na 3 pię trze, bez balkonu, z widokiem na dziedziniec gospodarczy. Jakoś z trudem je rozumieją c, a oni my zgodzili się na zamianę pokoju na standardowy z balkonem i widokiem na morze. Nigdy nie pł acę za pokó j zastę pczy, ponieważ o tych kwestiach zawsze decydował przewodnik biura podró ż y, z któ rego podró ż uję . Ale w tym przypadku musiał am pomachać batonikiem Alenka, ż eby lepiej rozumieli angielski i myś leli.

- personel jest leniwy, niewiele osó b naprawdę się porusza i pracuje. Nawet $ nie zawsze moż e pomó c.
- otrzymawszy klucz do pokoju, sami nosiliś my walizki, nie wiedzą c nawet, gdzie jest nasze pudeł ko i pokó j. Nie moż na był o znaleź ć tragarza nawet za $, a widzą c ich szybkoś ć , bali się zostać bez rzeczy do wieczora, ale tak bardzo chcieli pojechać nad morze.
W jadalni zawsze jest kolejka, stoł y nie są sprzą tane, ale sprzą taczki stoją i rozmawiają z wczasowiczami: jakbym chciał wzią ć ś lub i pojechać z tobą do Moskwy.
Jedzenie jest prymitywne: jajecznica jest pusta, nie ma suszonych owocó w, nie ma też posiekanych sał atek owocowych. Wszystko jest bardzo skromne. Nie bę dę opisywał kto czę sto lata - zna ofertę stoł ó wek w Egipcie. Moż na jeś ć , ale wszystko jest jakoś gotowane bez duszy. Tam, gdzie misterne dania obiecywał y w recenzjach, nigdy nie widzieliś my lodó w (był y za $). A menu dla dzieci, jak wielu pisze w recenzjach, też nie obserwował em. Podchodzisz, przywitasz się , porozmawiasz, uś miechniesz się – wcią ż widzisz, jak już Cię nienawidzą i nie ukrywasz.

Ponieważ przyjechaliś my na tydzień i spę dziliś my 2 godziny jedzą c, po prostu był o nam ż al tego czasu, a ż eby jakoś udekorować naszą wizytę w jadalni i nie biegać w poszukiwaniu czystego, zarezerwowanego stoł u, daliś my też sprzą taczkę paczkę papierosó w, tabliczkę czekolady lub $ i stolik był zawsze dla nas zarezerwowany. Kolejki po jedzenie był y mę czą ce, ale nic nie mogliś my na to poradzić . Nasz sprzą tacz pró bował nam pomó c, wię c kierownik skarcił go i wysł ał do czyszczenia stoł ó w. Pewnie zazdroś cił , ż e chł opak okazał się od niego szybszy i ł atwo zarobił od nas prezenty. Ludzie zgarnę li cał e jedzenie z blató w, a potem tace stał y puste i brudne przez pó ł godziny.
Ale nie przyszliś my poprawiać , ale odpoczą ć . Szczerze mó wią c, tym razem nie zaskoczył o mnie nic z przygotowanych potraw, a nawet szef kuchni nigdy nie wychodził do publicznoś ci, jak to się dzieje w innych szanują cych się hotelach.
- teren jest ogromny, w hotelu budowane są budynki „B” i „C”. Mieszkaliś my w "C" w pokoju C222 z widokiem na morze.
Pokó j otwierano kluczem, jak za starych dobrych czasó w, co mnie zaskoczył o. Meble w pokoju są stare, odrapane, dywany zakurzone. Natychmiast wyrzuciliś my dywan na balkon i zabroniliś my sprzą taczowi go wnosić . Za $ przynió sł nam dodatkowe 6 wieszakó w na ubrania, umył podł ogi i strzą sną ł koce.
W pokoju brak czajnika, informacja dla lubią cych napić się kawy lub herbaty w pokoju (czajnik musiał em zabrać ze sobą ) Sejf jest ró wnież w recepcji. Ale nie uż ywaliś my go. Aby mieć wodę , trzeba kupić butelkę wody za 2 dolary, wypić ją i napeł nić w chł odziarce w jadalni, barze lub barze na plaż y. Lub poproś o pustą butelkę w barze w holu na colę , fantę lub tonik. Nie sprawiali nam problemu. W pokoju deklarowana jest ró wnież wanna - mieliś my paletę (prysznic). Woda w cią gu dnia był a zawsze latem. Nawet mycie wł osó w był o zimne.
Z rę cznikami nie był o problemó w, opró cz niezbę dnych rę cznikó w, zwracano się do nas wszelkiego rodzaju figurki i praktycznie ich nie potrzebowaliś my, wrę czyliś my je nawet znajomym w innym pokoju, gdzie nie sprzą tali przez 3 dni . (nie wł oż yli $)

Chcę też napisać o animacji: istnieje, ale nie istnieje! ! ) Musieliś my bł agać o rosyjską dyskotekę , ponieważ przyjechał o z nami wielu rosyjskich turystó w (50% hotelu). Brakował o stoł ó w i krzeseł . Sale rozrywkowe przeznaczone są dla wł oskiej publicznoś ci. Musieliś my się wię c bawić . Mamy cudowną firmę : Galina - Riazań , Swietł ana - Moskwa i moja koleż anka ze Smoleń ska - oś wietlona w tym okresie. A Rosjanie do nas podjeż dż ali. Generalnie jedź z firmą lub rodziną i nie bę dziesz się nudzić.
Internet nie jest darmowy. To drogie jak na te pienią dze, nie ł ą czyliś my się . Cena został a ogł oszona w 30 minut.
O dobru:
Jeś li znasz kilka sł ó w po arabsku (cześ ć , dzię kuję , tak, nie) i szkolny kurs angielskiego oraz atrakcyjną kobietę , nie bę dziesz miał problemó w z porozumiewaniem się . Bę dziesz mile widziany wszę dzie jako najlepszy goś ć . Ró b prezenty, masaż e, maski, smaruj olejem (np. sondy do perfum), jeź dź na wielbł ą dach za darmo. A przy tym moż esz też zrobić im mał y prezent: poczę stuj czekoladą , papierosem, podaruj im zapalniczkę . Drobiazg, ale fajnie: zaró wno dla nich, jak i dla Ciebie.
Plaż a.
A najważ niejszą rzeczą dla któ rej polecieliś my do Egiptu jest Morze Czerwone, najlepsze na ś wiecie.
Prywatna piaszczysta plaż a 450 metró w od hotelu.
Dobra rafa, czasem bardzo pię kna, jeś li pł ynie się dalej wzdł uż wybrzeż a.
Zwierzę ta gospodarskie, mniej wię cej standardowe, ale prawie codziennie cieszą się mił ą niespodzianką , potem popł ynie ż ó ł w, potem przemkną delfiny, a co najważ niejsze, kolekcja wraż eń został a uzupeł niona o nowe odmiany ryb.

Choć ich turyś ci – Wł osi przyjechali na nasz ponton i popł ynę li po rafie, a nikt nawet nie powiedział do nich sł owa, wszyscy się uś miechnę li. Kilka razy poszliś my na plaż ę są siedniego hotelu, aby zrobić zdję cia i po prostu poró wnać ich rafę z rafą naszego hotelu. Zapoznaliś my się z kierowcami, pozwalali na opalanie się i pł ywanie z nimi na swoim terenie plaż y. Najważ niejsze, ż eby nie mó wić po rosyjsku. ))), ale ć wiczony w komunikacji w ję zyku angielskim.
A jeś li popł yniesz z plaż y są siedniego hotelu do naszej, tuż w dó ł rzeki, zobaczysz cudowną rafę koralową , któ ra rozcią ga się na okoł o 40 metró w. I moż esz zobaczyć jeszcze bardziej egzotyczne ryby. Co zrobiliś my dwa razy.
Gwizdek chł opca na pontonie nic nie znaczy, z wyją tkiem tego, ż e coś ciekawego zbliż ył o się do pontonu lub w zasię gu wzroku. Na przykł ad ż ó ł w, barakuda, rekin, delfiny lub coś innego.
Kiedy sł ychać gwizdek, cał a plaż a startuje i pę dzi do pontonu, aby obejrzeć kolejny „cud”. Chł opcy na pontonie są na sł uż bie sympatyczni i pomocni, zawsze pomogę . Był a z nami dziewczyna z Riazania, upuś cił a telefon, zaczę ł a się burza, chł opiec z bicza skoczył i ją dopadł . Musiał em mu jutro podzię kować . Wę dró wka po plaż y i pł ytkiej wodzie jest ró wnież bezpieczniejsza w specjalnych kapciach. Moż esz zobaczyć wiele ró ż nych zwierzą t.
Polecam odwiedzić namiot Beduinó w. Zostaniesz poproszony o przymierzenie i sfotografowanie w strojach ludowych i wypalenie fajki wodnej.
I na koniec zorganizuj sobie wycieczkę do Port Ghalib. Niezapomniane wraż enia z wizyty w tym magicznym miejscu.
Port Ghalib to stworzona przez czł owieka oaza na suchej i gorą cej pustyni Egiptu. Niesamowicie pię kne laguny, niekoń czą ce się plaż e i luksusowe hotele w orientalnym stylu, któ re tworzą wspaniał ą atmosferę na luksusowe wakacje.

Wenecja w Egipcie, tak nazywają to miejsce. Ś wietne zakupy, jest gdzie spacerować i robić zdję cia. Poł oż ony w samym sercu portu Ghalib, port jachtowy jest centrum kurortu. Port Ghalib to ś wiatowej klasy kurort. W cenniku taksó wkarza cena to 12$ od osoby. Wł osi z nami w autobusie zapł acili 48 euro za 4 osoby, a my zapł aciliś my 15$ za osobę . A z powrotem wszyscy pojechali autobusem, a wł aś ciciel taksó wki dodał nas swoim samochodem. Najważ niejsze jest, aby się targować , a zawsze otrzymasz zniż kę . )) Nie dawaj wszystkich pienię dzy na raz. Wpł aciliś my zaliczkę w wysokoś ci 5 USD, a nastę pnie dawaliś my 10 USD po przyjeź dzie.
Ceny pamią tek w hotelowych sklepach są zawyż one 2 razy. Dlatego warto wybrać się na pamią tki i zakupy w Port Ghalib.

Wady Aurora Nada Marsa Alam Resort
Ż mudny transfer z lotniska Hugarda, szczegó lnie dla dzieci, wię c lepiej lecieć do Marsa Alam.
Hotel jest doś ć nudny, jeś li nie masz wł asnej firmy. Idź na zakupy, baw się.
Nie trzeba tam niczego kupować , wystarczy porozmawiać ze sprzedawcami, napić się herbaty, moż na zapalić z wł aś cicielem sklepu i na pewno zrobią wam prezent.
Zaję cia animacyjne przeznaczone są dla wł oskich turystó w, bardzo prymitywnych i nudnych.
Dyskoteki z rosyjską muzyką trzeba bł agać.
Teren hotelu nie jest wystarczają co zagospodarowany.
Stosunek personelu do turystó w jest zacię ty. Wielu nie lubi Rosjan i to ma wpł yw. Sł aba obsł uga i kultura zachowań z turystami.
W restauracji talerze są brudne, kolejki po jedzenie, stoliki nie są zarezerwowane (jakby nie mieli czasu).
Brak wody pitnej w pokoju.
Nie ma czajnika.
Sejf w recepcji.
Internet jest pł atny.
Sklepy są dostę pne tylko na terenie hoteli, co prowadzi do mał ego asortymentu i bardzo wysokich cen towaró w.
Za niski brodzik. Niezbyt dobre ogrzewanie wody.
Daleko od wszystkich opiekunó w po rosyjsku, a jeś li tak, to udają , ż e nie rozumieją , ż eby nic dla ciebie nie zrobić.
Nie moż na chodzić boso po plaż y, wię c nie zapomnij o kapciach.
Na plaż y nie ma kabin.
Czasami, z powodu sezonowych odpł ywó w, woda odpł ywa daleko od wyposaż onej plaż y.

I jak zwykle wszystkie moje recenzje o Egipcie koń czę sł owami:

Egipt pozostał dla mnie bajecznym krajem z urzekają cym zapachem i wspaniał ym morzem...To kraj, do któ rego zawsze chce się wracać....
Mam nadzieję , ż e moja recenzja pomoż e turystom przygotować się do wakacji w Aurora Nada Marsa Alam Resort.
Polecam powró t do Marsa Alam, ale do innego hotelu.
Szczerze mó wią c, chciał em to powtó rzyć , ale ż ycie nie jest przewidywalne. Teraz tylko w hotelach Port Ghalib.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał