Pytanie o Hurghada

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
6343 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Pomoc!
Generalnie mam taką sytuację: 27 lutego zarezerwowałem wycieczkę na 17 marca, ale tak się złożyło, że byłem zmuszony zrezygnować z wycieczki i już 28 marca odmówiłem, 1 marca TA już złożył rezygnację list do trasy TEZ powiedz mi jaka może być wysokość mandatu w Jak długo pieniądze zostaną zwrócone, martwię się TA straszy nas dużymi karami, zdecydowanie nic nie mówi, sroki nie mówią , najpierw mówią jedno, potem drugie, jestem zdezorientowany, muszę zwrócić pieniądze, wpłaciliśmy tylko zaliczkę ... czekam na odpowiedź!dzięki!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  • spytał 2010-03-0215 lat wstecz
Odpowiedzi  •  17
аватар Noelle
Przeczytałeś umowę?Gdy pracowałem, zwrot pieniędzy w ciągu 2 tygodni, wszystko było określone.Wysokość mandatu ustala TOUR OPERATOR, w Twoim przypadku TEZ., na jak długo odmawiałeś.im krótszy czas przed wyjazdem, tym większa kwota.
Zawsze czytaj umowę z biurem podróży!
аватар LanaKa
Termin jest dłuższy niż 2 tygodnie a umowa mówi od 5 dni na zwrot pieniędzy, TA mówi, że w ciągu 5 dni, jak rozumiem, 5 dni jest po napisaniu odmowy?tez w takich warunkach (tak jak czytam dalej strona) pobiera grzywnę w wysokości 150 rubli za osobę, a TA mówi, że mówią, że będzie ogromna grzywna, więc panikuję! Jeszcze nie zapłaciliśmy jeszcze pełnej kwoty
аватар Noelle
Oznacza to, że biuro podróży musi zwrócić ci pieniądze w ciągu 5 dni roboczych, a jeśli TEZ powie 150 rubli, powiedz nam o tym biurze podróży, w którym dokonałeś rezerwacji.A może pomyślą, że nie wiesz))
аватар LanaKa
Tak, powiedzieliśmy) po prostu martwimy się o wszystko, TA jest bardzo podejrzliwy (((dzięki za odpowiedź!
аватар Noelle
Żądaj pieniędzy, jeśli cokolwiek, jesteś zobowiązany je zwrócić!!Po prostu zażądaj, niech pomyślą, że lepiej z tobą nie zadzierać.))!
аватар LanaKa
Szkoda, że ​​tak musisz udowodnić swoją sprawę
аватар HotLine
1. Nie musisz się martwić. Pierwszy został odwołany, a drugiego już tak się martwisz.
2. Kary - zgodnie z warunkami umowy. Agencja mogła wpisać 100%. Przeczytaj umowę. Dla kontroli pobierz umowę agencyjną ze strony internetowej TEZTUR - istnieje drobna skala, która sprawdza się w przypadku agencji. Masz prawo moralne (formalne – kontraktowe) w takiej skali i żądaniu.
3. W umowie standardowej, która wymaga zawarcia TEZTURU, nie ma terminu zwrotu pieniędzy. Zazwyczaj TEZTUR nie zwraca pieniędzy - proponuje zaksięgowanie na poczet kolejnych rezerwacji. Nie dlatego, że są chciwi, ale dlatego, że prowadzenie księgowości jest o wiele łatwiejsze. Dlatego agencja ma moralne prawo zwrócić Ci pieniądze z pierwszej sprzedaży wycieczki TEZTUR. Dla dobrej agencji to 2-3 dni.
4. Czy agencja zdołała zapłacić za wycieczkę? Powinno to być wymagane w momencie anulowania. Masz prawo zobaczyć status swojej rezerwacji. Tam wszystko jest widoczne.
Po numerze rezerwacji możesz znaleźć te informacje w TEZTUR.
5. Zarabianie pieniędzy na niezwrotach jest zbyt drogie dla agencji. Zbyt wielu uczestników procesu - TEZTUR, ochrona konsumentów, organ wydający zezwolenia.
аватар Noelle
O punkcie 3 słyszę po raz pierwszy)) śmiech, jakie są kolejne rezerwacje??, jeśli turysta nie odleciał i z góry odmówił, organizator wycieczki zwraca pieniądze.(może z grzywną)
Nikt nie poda numeru rezerwacji, ta informacja nie jest przeznaczona dla turystów.
TEZ nawet nie będzie wiedział, czy biuro podróży coś na tym zarobiło, czy nie, nie zagłębia się w to.
аватар LanaKa
Umowa mówi, że kara jest w wysokości poniesionej szkody, a pieniądze wracają z 5 dni, czytają na stronie TEZ, że generalnie będą od nas pobierać 150 rubli od osoby, po prostu bardzo mnie dezorientują o zachowanie TA, krzątają się, ciągle mówią różne rzeczy i grożą ogromną grzywną ze strony TEZ, dlatego najbardziej mnie to martwi, generalnie mam założenie, że naprawdę mają pieniądze, zaproponowali zmianę rezerwacji , ale jak przebukować skoro według nich anulacja została wysłana?wszystko będzie trzeba dopłacić....TA "Wodnik"
аватар HotLine
do Noelle. Śmiech bez powodu jest głupi. Pobierz wzór umowy z turystą TEZA, którego potrzebuje do zawarcia i ustalenia terminu zwrotu. Jeśli znajdziesz powód do śmiechu - napisz, będziemy się śmiać razem.
Odnośnie numeru rezerwacji. Jeśli uważasz, że to tajemnica, zarezerwowałeś wycieczki w niewłaściwym miejscu. To nie tajemnica. Co więcej, większość operatorów może sprawdzić status rezerwacji za pośrednictwem strony, znając tylko numer tej rezerwacji. Jest stworzony dla turystów. Sprawdź mój profil. Na przykład dokonujemy rezerwacji z turystą i wpisujemy ją do umowy.
Jest okej.
Dla Lany. Niech pokażą Ci Twoją rezerwację. Nie ma w tym nic tajnego. Tam możesz zobaczyć jej kondycję i parametry finansowe.
аватар LanaKa
Dzięki
аватар LanaKa
i kolejne pytanie, zarezerwowaliśmy wycieczkę ponad 2 tygodnie wcześniej, TA powiedział nam, że jest to wycieczka w ostatniej chwili, że działają tylko z ofertami specjalnymi, czy to prawda? jak za 998 dolarów i przez 7 dni!??
аватар Noelle
HOTLine, więc prawdopodobnie sam jesteś z TEZ?))
Zarezerwowałem przez biuro podróży tylko kilka razy, później zarezerwowałem to sam na kartę kredytową.
Generalnie sama była w przeszłości BIURA PODRÓŻY, w jednej dużej firmie, dlatego wiem o czym mówię.
Może naprawdę nadal mają pieniądze, jeśli nie zapłacili za wycieczkę.Biura podróży nie chcą rozstawać się ze swoimi pieniędzmi)) Ale oddadzą je, gdzie pojadą, jest to przeznaczone do tego, że ty nie wiem))
аватар Noelle
Dlaczego są takie oferty specjalne?
аватар 57888
Rozumiem, że wpłaciłeś tylko zaliczkę, ale nie wpłaciłeś całej kwoty?
Po anulowaniu:
od 21 dni do 14 dni na podstawie umowy z Tez Tour, grzywna w wysokości 5
od 13 dni do 7 dni - kara 10%
Agencja zwraca Ci pieniądze, gdy tylko operator je im prześle. Terminowo od 2-3 dni do 2 tygodni.
W przypadku anulowania Tez Tour zawsze otrzymujemy zwrot pieniędzy, a nie na poczet rezerwacji. A przy cenie 998 wszystko zależy od tego, który hotel miał taką cenę.
аватар LanaKa
Dzięki wszystkim bardzo mi pomogliście, dziś poszedłem napisać prośbę o zwrot pieniędzy, zresztą szef TA powiedział, że zwróci wszystko bez kar))) i napisał oświadczenie w jego imieniu) wydaje się, że nadal mają pieniądze))) obiecał, że w ciągu 5 dni roboczych wszystko zostanie zwrócone (mam nadzieję, że nie kłamie)
аватар LanaKa
A wszystko to po tym, jak zagroziłem, że poskarżę się Rospotrebnadzorowi!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Hurghada
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już