Pytanie o Hurghada

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
6343 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Jak mogę się dowiedzieć, czy hotel jest rzeczywiście potwierdzony?
Powiedz mi, Proszę. Jak mogę się dowiedzieć, czy hotel jest rzeczywiście potwierdzony? Tłumaczę: lecę do Egiptu 30 września z rodziną, opłaciłem wycieczkę w agencji, której sam nie znam, potwierdzenie otrzymałem dopiero 3 dnia. Ale są pewne okoliczności, które budzą wątpliwości.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • zapytał 2014-09-1710 lat wstecz
Odpowiedzi  •  25
аватар orbittours.ru
1. Jeśli rezerwowałeś w agencji, możesz np. zadzwonić do call center operatora, z którym lecisz i podać numer rezerwacji oraz sprawdzić płatność i potwierdzenie
2. Napisz bezpośrednio do hotelu, najlepiej w języku angielskim do hotelu, podając warunki pobytu, numer rezerwacji i nazwiska (po łacinie wymagane!)
3. Sprawdź również rezerwację biletów lotniczych i ich płatność w linii lotniczej, którą lecisz
аватар Mey30
1) Dziękuję, a jeśli nie (((numery rezerwacji?
Tylko według daty i nazwiska?
2) Jak sprawdzić rezerwację biletów lotniczych i ich płatność w linii lotniczej?
аватар orbittours.ru
Musisz wiedzieć, z kim lecisz, wszystko to jest w zbroi.
Radzę ci udać się do swojej agencji i poprosić o wydrukowanie arkusza rezerwacji. Powinny być wszystkie informacje o wycieczce.
аватар Mey30
Dziękuję Ci. Po prostu agent mówi: tak, jest rezerwacja i jest pokój, ale nie daje?! Trzy dni przed wyjazdem? Napisałem do hotelu po angielsku?
аватар sent2008
Numer rezerwacji (wniosku) musi być w Twoich rękach wraz z kopią umowy w dniu podpisania umowy. Aplikacja zawiera: dane turystów, dane o hotelu, bilety lotnicze, transfery, ubezpieczenia, ze wskazaniem statusu – „potwierdzony”. Na trzy dni przed wylotem nie wydają numeru rezerwacji, ale dokumenty – bilety lotnicze, vouchery, ubezpieczenie itp.
аватар Nataliya_
Numer rezerwacji nadawany jest po dokonaniu rezerwacji, a nie w momencie podpisywania umowy. Ale jeśli otrzymałeś potwierdzenie, zawiera ono numer rezerwacji. Dobra agencja nie ma z tym tajemnic.
аватар Nataliya_
Ciekawe byłoby wiedzieć, kto się nie zgadza. Zdecydowanie osoba, która nie zna specyfiki pracy biur podróży. Nie musisz szukać haczyka, kontaktować się z sprawdzonymi agencjami, a nie z jednodniowymi firmami.
аватар Mey30
Dziękuję Ci Natalio. Faktem jest, że to biuro podróży poleciła mi osoba, z której usług korzysta nie po raz pierwszy. ALE miałem wątpliwości po przeczytaniu umowy, a z hotelu przyszła wiadomość: Usługa potwierdzania rezerwacji jest chwilowo niedostępna. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z biurem podróży. Z poważaniem, przedstawiciel hotelu.
Wariuję...
аватар Nataliya_
Móc. Od jakiego operatora jest Twoja wycieczka? I nie panikuj! Teraz hotele nie chcą potwierdzać dostępności rezerwacji i płatności. Jeśli agencja jest na rynku od dłuższego czasu, co może Cię przestraszyć w umowie? Agencja jest tak samo zainteresowana dobrym wynikiem, jak Ty. Może agent miał pecha, nie mogłam ci wyjaśnić, wszyscy ludzie są różni. Najważniejsze, żeby się nie bać, większość firm działa uczciwie.
аватар sent2008
Natalia: „Ciekawe, kto się nie zgadza. Zdecydowanie osoba, która nie zna specyfiki pracy biur podróży ”- mam alibi - w ogóle nie mogę ocenić żadnej odpowiedzi, okresowo zwracam się z tym pytaniem do administracji strony, problem rozwiązany, ale dla bardzo krótki czas, więc bez „+” ode mnie, bez „-” dla nikogo. Ale to jest liryczna dygresja i nie dotyczy tego pytania.
Renomowane firmy świadczące usługi turystyczne, kontaktując się z biurem, rezerwują (wysyłają wnioski) do hotelu, linii lotniczej, firmy ubezpieczeniowej u klienta. Często dla mnie osobiście tak właśnie jest, odpowiedź hotelu z potwierdzeniem rezerwacji nadeszła w trakcie wypełniania umowy między mną a TA. Wyszedłem z biura z potwierdzonym hotelem, biletami lotniczymi i ubezpieczeniem, z numerem rezerwacji i kopią umowy. Czasem potwierdzenie z hotelu przychodzi za dzień lub dwa, ale numer rezerwacji (aplikacji) jest w moich rękach, jedyne co to status hotelu "w pracy".
Mey30, rozumiem twoją troskę, ale nic złego się nie stało, nie martw się. Mam nadzieję na najlepsze!
аватар HotLine
Specjalnie dla sent2008.
1. „Renomowane firmy świadczące usługi turystyczne, kontaktując się z biurem, rezerwują” nie „hotel, linię lotniczą, towarzystwo ubezpieczeniowe”, ale wycieczkę pakietową, która obejmuje standardowy zestaw - lot, transfer, hotel, rodzaj zakwaterowania, rodzaj żywności, ubezpieczenia.

2. W normalnej agencji, która odpowiada za swoje działania wobec turysty i operatora, nigdy nie dokonuje się rezerwacji przed podpisaniem umowy. Turysta musi zapoznać się z umową, sprawdzić parametry wycieczki i dane paszportowe oraz podpisać umowę i wniosek. Jest to również proces doboru i uzgadniania parametrów sprzedawanej usługi. Nawet na tym etapie mogą pojawić się pytania i zmiany. A kierownik dokonał już rezerwacji, co stawia turystę i jego firmę w trudnej sytuacji.
3. Rezerwacji można dokonać tylko w przypadku, gdy na locie są miejsca, a hotel nie stał się jeszcze stop sale (poinformował operatora, że ​​nie przyjmuje już zgłoszeń)
Dlatego, aby uniknąć problemów z lotem, po dokonaniu rezerwacji turyści „wsiadają na pokład” automatycznie, tj. pod nimi natychmiast zarezerwowano miejsca na lot. Ubezpieczenie i przelew są również dodawane automatycznie. Tych. wszystkie elementy wycieczki, z wyjątkiem zakwaterowania, potwierdzane są niezwłocznie.
аватар HotLine
4. Potwierdzenie hotelu jest trudniejsze. Sytuacja jest niemożliwa, gdy "odpowiedź hotelu z potwierdzeniem rezerwacji przyszła w trakcie wypełniania umowy między mną a TA". To fizycznie niemożliwe. Wyobraź sobie to - biuro nadawcze operatora sprawdza wniosek, przekazuje go do biura przyjmującego w kraju podróży, biuro to przekazuje wniosek do hotelu, w hotelu kierownik rezerwacji studiuje swoją tabelę gości i potwierdza (lub nie potwierdza ) zastrzeżenia zgłoszenia. A proces przebiegał w odwrotnej kolejności. W systemie online operatora pojawia się znak potwierdzenia. Rezerwacja nie przeskakuje automatycznie wzdłuż tego łańcucha. Na każdym etapie jest kontrola. Ponieważ zajmuje to nie minuty, ale godziny.
аватар HotLine
5. Możliwe jest natychmiastowe potwierdzenie zakwaterowania (hotelu). Ale odbywa się to bez udziału hotelu. Oznacza to, że nie ma procedury „odpowiedź hotelu z potwierdzeniem rezerwacji przyszła w trakcie wypełniania umowy między mną a TA”. Natychmiastowe potwierdzenie jest możliwe tylko wtedy, gdy operator wykupił już miejsca w wybranym hotelu i ma możliwość samodzielnego ich dysponowania. Operator zawsze wskazuje tę funkcję przy wyborze wycieczki na swojej stronie internetowej.
Z oczywistych względów jest to niewielki udział w bazie liczbowej. Operatorzy nie mogą wykupić wszystkich pokoi we wszystkich hotelach przez cały sezon. Nie mają wystarczająco dużo pieniędzy. Każdy operator wybiera na sezon niewielką liczbę hoteli z niewielką liczbą pokoi. Płaci je do hotelu. Hotel udziela operatorowi rabatu na taką zaliczkę, a operator stara się na tym uzyskać dodatkowy zysk. Tych. jest to część biznesu i niewielka część rezerwacji. Operator nie będzie finansowo ściągał dużych płatności do hotelu. A hotel nie jest zainteresowany dodatkowymi zniżkami na znaczną część swoich pokoi. Dlatego zdanie wysłane w 2008 roku „Często osobiście tak jest ze mną” wywołuje u mnie uśmiech.
аватар HotLine
Tematyka.
Masz prawo zobaczyć swoją rezerwację w systemie operatora. Przyjdź do agencji i zapytaj o swoją rezerwację. Kierownik może to zrobić w 5 minut. W rezerwacji widać wszystko - daty, loty, dane paszportowe, hotel. A co najważniejsze - stan płatności.
Ponieważ wycieczka jest wycieczką pakietową, płaci za cały pakiet usług. Tych. nie ma oddzielnej opłaty za przelot, hotel itp. Jeśli rezerwacja (zgłoszenie) jest opłacona, zapłaciłeś za cały pakiet.
Jeśli agent stawia opór, bezpośrednio z biura agenta dzwonisz do centrum obsługi operatora, u którego zarezerwowałeś wycieczkę, i wyjaśniasz sytuację. Wtedy operator ci pomoże. Znajdzie rezerwację według danych paszportowych, hotelu i daty oraz zgłosi jej status. Albo poprosi cię o przekazanie telefonu agentowi i wytłumaczenie mu, że się myli. W tej sytuacji operator jest po twojej stronie. Nie interesuje go posiadanie problematycznych aplikacji lub wykorzystywanie go przez kogoś, zawieranie umów w jego imieniu i nie dokonywanie rezerwacji w jego systemie.
Wielu operatorów, zwłaszcza w Rosji, ma możliwość samodzielnego sprawdzenia statusu rezerwacji na stronie. Aby to zrobić, musisz znać numer i wprowadzić dodatkowe dane. Na przykład nazwisko.
аватар sent2008
Infolinia, dzięki, wyczerpująca odpowiedź. Szczególnie cieszę się z pozytywów (uśmiech, to nie są łzy) otrzymanych przez Was z moim udziałem.
Jest takie rosyjskie przysłowie - to, co jest na czole, to, co jest na czole, dostaje głowę, to znaczy, że TA nie rezerwuje hotelu, lotu lotniczego, ubezpieczenia, ale wycieczkę zorganizowaną. Uśmiechałem się czytając, uśmiecham się pisząc odpowiedź.
Dla mnie, turysty, wszystkie subtelności branży turystycznej, wszystkie jej najmniejsze elementy nie są tak interesujące, dla mnie o wiele ważniejsze jest, decydując się na hotel, przyjść do biura TA lub TO, załatwić wszystko i wyjechać w urzędzie z moim egzemplarzem umowy, wniosku i innych dokumentów, a jeszcze lepiej, gdy we wniosku w każdej pozycji jest status „potwierdzony”.

A jednak nawet zarezerwowany i potwierdzony hotel można zmienić na inny. W tym roku zmieniłem potwierdzony hotel na kolejne 29 dni przed wyjazdem bez kary.
аватар Mey30
Dziękuję wam wszystkim! Nauczyłem się wielu nowych i potrzebnych))) i ważne!
Otrzymałem numer rezerwacji z biura podróży o nazwie Biblio Globus. Wszystko zostało potwierdzone.
ale następująca klauzula w umowie zdezorientowała mnie: „Dokładna kwota płatności według kursu z dnia potwierdzenia”.
W piątek rano dokonałem 100% wpłaty i wyliczenie ostatecznej kwoty za potwierdzenie kursu...
a ja się nie zgadzam? - Postanowiłem sprawdzić: czekają na przewartościowany kurs, ale wszystko już zostało potwierdzone - stąd fakt oszustwa. Czy mogą powiedzieć jakąkolwiek datę?
To pierwszy raz, kiedy się z tym spotykam. Standardowo zapłaciłem i pojechałem, ale nie obchodziło mnie, jaki kurs i kiedy to potwierdzą (tego samego dnia, a czasem 2, 3 tygodnia). Czy kiedykolwiek miałeś jakieś przeliczenia? tych. Czy powinienem zostać?
A co najważniejsze, numer zgłoszenia/rezerwacji był zawsze zarejestrowany w umowie.
Teraz wiem, kiedy hotel został potwierdzony, a jeśli taka umowa została podpisana, mogę dokładnie obliczyć wysokość dopłaty.
аватар Mey30
Tak się złożyło, że zawsze brałam wakacje, tym razem byłam chora, a mąż pojechał. Niestety czujności nie wykazałem (((nie za nic bym się pod tym nie zapisywał!
Poza tym kurs bezlitośnie się wspina?!
аватар Nataliya_
Mey Przy podpisywaniu umowy i opłaceniu całości wycieczki, turysta nie powinien mieć wpływu na dalszy kurs wymiany walut.„Dokładna kwota wpłaty według kursu z dnia potwierdzenia” – słyszę to po raz pierwszy. A jeśli chcesz opuścić agencję z numerem rezerwacji, poczekaj, aż zarezerwują wycieczkę (nie potrwa to długo). Ale obecność takiej liczby nic nie znaczy, dopóki wycieczka nie zostanie potwierdzona przez operatora. Infolinia ma rację, to wymaga czasu.
аватар Nataliya_
Sent2008 Wydajesz się być doświadczonym turystą. Szanuję twoją opinię. Ale jesteś w Moskwie. A dla agencji regionalnych, delikatnie mówiąc, praca jest trochę bardziej skomplikowana: nie wysyłamy zapytań do hoteli, ubezpieczeń itp., ale do operatora. Potrzeba czasu, niektóre kierunki (egzotyki) czekają 2 dni (bez podwiązki do kursu). Nie będę zawracał sobie głowy chwilami pracy. Tutaj rozmawialiśmy o numerze rezerwacji, moi turyści nigdy tego nie żądali, zwracają się do nas ze wszystkimi pytaniami, dlatego pisałem powyżej o zaufaniu do firmy.
аватар Mey30
Czy to pierwszy raz, kiedy się z tym spotkałem? danych i wzbudziło moje wątpliwości.
Czy zdarzyło się kiedyś, że w momencie podpisywania umowy przyszło potwierdzenie zamówienia?! Czasami wracam do domu i agent mi powiedział, a czasami trzeciego dnia.
Niewiele jest moich recenzji, ale często odpoczywam.
Dziękuję Ci.
аватар Nataliya_
gorące linie. Ryzykuję też, że zdobędę minusy, ale nie mogę nie wspierać Cię. W praktyce tak jest. Szczególnie podobał mi się punkt 2, kiedy są obrażeni, że nie zostali zarezerwowani przez telefon.
Powodzenia w naszej ciężkiej pracy. Zwłaszcza teraz u nas
аватар Mey30
jak rozumiem, otrzymałem też pomoc od agentów))) Dziękuję.
A co do „na zawołanie”: to nie pierwszy raz latam z moim agentem i nawet nie pierwszy rok. Mogę do niej zadzwonić, gdy widzę dobrą cenę: Zarezerwuj teraz! Będę tam za 30 minut z pieniędzmi. Idę, umowa już podpisana. Bo łączy nas zaufanie – jest mnie pewna. Ale tym razem, niestety i ach, nie miałem okazji kupić od niej wycieczki (((i teraz wyszło bzdury.
Wniosek: nawiąż relację z jednym - czekaj!
аватар Nataliya_
Mey, nic strasznego ci się nie stało. Rozumiem, że po potwierdzeniu nie zapłaciłeś dodatkowo za wycieczkę.
I umówisz się na telefon, zaoszczędzisz czas, ale nie wiesz, czy przed przyjazdem agent już dokonuje rezerwacji. Myśle że nie. Rozumie konsekwencje.
Życzę dobrego wypoczynku, a co najważniejsze, nastawienia na pozytywy.
аватар Mey30
Nataliya_ Przypomnę, że w dniu podpisania umowy zapłaciłem 100%. W wysokości 12.09, a agent prosi o dopłatę w wysokości 15.09 w dniu potwierdzenia. Ale nie chodzi o płacenie! moje pytanie brzmiało początkowo: że nie podała mi numeru rezerwacji i próbowałem znaleźć możliwość samodzielnej weryfikacji potwierdzenia, z pomocą porady na TurPravda.
Dziękuję Ci.
аватар Nataliya_
A jednak, jeśli pierwszego dnia w momencie rezerwacji zapłaciłeś 100%, nie możesz żądać dopłaty. To nie Twoja wina, ile czasu zajęło potwierdzenie (Egipt potwierdza się szybko) Są to koszty naszej pracy, zakładamy.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Hurghada
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już