Pytanie o Hurghada

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
6343 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Kto jest DLA certyfikacji menedżerów biur podróży?
Dziś osobiście byłem przekonany o nieprofesjonalizmie menedżerów! Nie znają hoteli, gubią się w kurortach, a jednocześnie nie słyszeli nawet o kulturze komunikacji. Boję się teraz o turystów, co będzie dalej? Każde biuro podróży należy sprawdzić pod kątem znajomości geografii, podstaw sprzedaży i sposobów komunikacji - pozostaną tylko prawdziwi profesjonaliści i nie będzie problemów. A potem jest więcej agencji niż sklepów spożywczych)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
9 subskrybenci  • zapytał 2012-05-2013 lat wstecz
Odpowiedzi  •  39
аватар PolikSVT
Sytuacja jest taka, że ​​pensja managera biura podróży nie przyciąga tam ludzi mądrych, wykształconych i energicznych! Właściciel TA nie chce przepłacać, a często on i członkowie jego rodziny „orają”, ale w sezonie dotyka to turystów.
аватар kbard
Zgadzam się w 100%! Ale jeśli nic z tym nie zrobimy, wyjazd na wakacje będzie niebezpieczny! Jeśli zbierzemy nasze głosy, możemy osiągnąć zmianę. Potrzebujemy certyfikacji personelu i licencji dla samych agencji, wtedy wszystko się ułoży. To bardzo odpowiedzialny biznes i zwykli ludzie nie powinni cierpieć za swoje pieniądze!!! Tylko profesjonaliści i tylko licencjonowane agencje!
аватар PolikSVT
Całkowicie ufam mojemu TA, ale wakacje wzięłam w swoje ręce już dawno temu! Nie mogą wiedzieć wszystkiego! A przepływu turystów nie można nigdzie umieścić! Myślę, że my, jako turyści, sami powinniśmy być do pewnego stopnia odpowiedzialni! Możliwości Internetu teraz na to pozwalają! Wszystkie moje wybory hotelowe zostały dokonane na podstawie wielu recenzji, które przeszukałem i zawsze trafiają w 100%!
аватар Li-m3012
Poliksvt, zgadzam się. Dobrze, kiedy jest znajomy w biurze podróży i czas na czytanie recenzji. Ale co z tymi, którzy tego nie mają? Praktycznie bierzesz kota w worku za dobre pieniądze. W końcu każdy powinien być kompetentni w swojej dziedzinie.
аватар PolikSVT
Więc mówię o tym, że polegasz na przyjacielu, ale sam nie popełnij błędu! Teraz każdy ma Internet, ale chęć zapewnienia sobie, swojej ukochanej osobie dobrego wypoczynku, jak przystało TA! Z racji mojego hobby pomagam wielu znajomym wybrać hotel, a TA jadą z wybranym hotelem. Otrzymasz również zniżkę na samodzielny wybór wycieczki! Nie ufam NIKOMU co do moich wakacji! Mogę tylko skorzystać z porad i rekomendacji od TA, aby uzyskać lepsze oferty!
аватар kbard
Ja też zadzwoniłem i wpadłem na agencje, zarówno duże, jak i małe, tak samo! O jednym byłem przekonany, odpoczynek w dużej mierze zależy od managera agencji, który to wszystko dla Was organizuje. Więc biegałem od agencji do agencji przez 3 lata. I jakoś przypadkowo trafiłam na małą agencję, która zachwyciła mnie od pierwszego dnia. Nie liczyłem już na cud, ale na cud! Szybko znaleźliśmy wspólny język. Teraz jesteśmy bardzo dobrymi przyjaciółmi i doskonale się rozumiemy. Powodzenia i tego samego życzę. Problemy z resztą są rozwiązane, ale znajduję 30 minut na przeglądanie hoteli w Internecie, czytanie recenzji. Potem dzwonię do agencji i ustalam ceny i terminy, jest mi łatwiej i bez niespodzianek. A całkowite powierzenie swojego odpoczynku obcym, którzy nie wiedzą, gdzie jest południe, a gdzie jest północ, jest bardzo ryzykowne. Przejrzeliśmy katalog hoteli i tyle - to mistrzowie w swoim fachu. Oczywiście szkoda ludzi, którzy cierpią z powodu takich „panów” i jak się okazało, ofiar jest coraz więcej! Cóż, mamy nadzieję, że test umiejętności przejdzie, a licencja dla biur podróży zostanie zwrócona. Chcę pracować z profesjonalistami!
аватар alex45
do kbarb! Nie rozumiem, to nie masz czasu na przygotowanie wakacji z Internetem, wtedy piszesz, że spędzałeś dużo czasu dzwoniąc i załatwiając sprawy w TA.Jeśli menedżerowie TA są analfabetami, to sami kopią dziurę za ich TA, bo jest coraz mniej turystów, których można „powalić” i nikt nie „powierzy wakacji” niekompetentnym „mistrzom swojego rzemiosła”. A to normalne, że jest ich dużo, konkurencja sprawi, że najsilniejsi przetrwają.A kolejna komisja lub komisja do certyfikacji i licencji to droga do łapówek i jeszcze większej korupcji.Gdybyś pisał tutaj o takich TA z adresami i nazwiskami, z którymi nie musisz się kontaktować, byłoby więcej korzyści.
аватар dfad1ripe
W tej chwili będziemy tu głosować - aż dziesięciu, a nawet piętnastu klientów - i wszyscy jak jeden menedżer biur podróży przestraszą się i pobiegną o certyfikację. :)
аватар 44astra44
Wszyscy mówią poprawnie. I fakt, że menedżerowie powinni wiedzieć więcej o kurortach i hotelach, ale nie popełnij błędu sam !!! :)))) Zawsze najpierw rozważam ich propozycje, a potem sam ich szukam !! Jeśli jesteś zainteresowany, zawsze go znajdziesz! Plus recenzje turystów (podziękowania dla strony) Zawsze osobiście zadaję pytania turystom!!!Nasi ludzie są bardzo responsywni i mili! Ogólnie fajnie jest komunikować się z kompetentnym kierownikiem w biurze !!!! :))
аватар alex45
Właściwie ludzie głosują nogami, nie chodzą do agencji, która im się nie podobała, ale tutaj od dawna jest wątek na forum - Czarna Lista Biur Podróży. wiele osób czyta tę stronę tutaj. A organizowanie biurokratycznej kontroli nad wiedzą (certyfikaty, licencje) to wypuszczanie szczupaka do rzeki lub wilka do stada. Masz kontrolę, ale nie będzie poprawy. To moja opinia.
аватар sigur62
Alex ma rację. TA i THAT, które okazały się bzdurą, wypalają się i zamykają. Ludzie trafiają do sprawdzonych agencji, które zorganizowały już wakacje dla nich lub ich znajomych. To prawda, że ​​zawsze są idioci, którzy przynoszą pieniądze celowo podejrzliwej i niechlujnej agencji, skuszeni taniością produktu turystycznego.
аватар kbard
Cóż, jeśli rozumiesz, że wieszają ci makaron, ale co z resztą ludzi? Zwracają się do biura podróży, licząc na pomoc profesjonalistów, ale w końcu jest tylko gorzej! Sami musimy zebrać wszystkie informacje o kraju, przeczytać recenzje, zobaczyć jakie zabytki są w pobliżu, ale chcemy dobrze wypocząć? Ale dlaczego agenci tego nie robią? Wszystko to jest złe! Każdy musi wykonywać swoją pracę! I podczas gdy wszyscy siedzą w milczeniu, łatwowierni ludzie będą cierpieć z powodu takich odpoczynków. Oczywiście są profesjonaliści w swojej dziedzinie, ale tak niewielu! A jeśli nie znasz tego, możesz tylko życzyć powodzenia!
аватар sigur62
Więc co? Kupując samochód możesz również przyjść do salonu i powiedzieć sprzedawcy: „Tu jesteś profesjonalistą, liczę na Twoje doświadczenie i wiedzę, wybierz dla mnie lepsze auto”. Ale nie, sto razy każdy CAM osobiście przeczyta wiele recenzji, porozmawia z przyjaciółmi i znajomymi przed podjęciem decyzji. Dlaczego wycieczka miałaby być kupowana inaczej? To towar jak samochód czy worek ziemniaków. Coś w tym stylu. Wesołych podróży!
аватар alex45
Naiwni ludzie kupują rupiecie, które rozpada się w ciągu miesiąca, kupują produkty z dużą zawartością azotanów, łatwowierni są na każdym kroku podkuwani. Wniosek - nie bądź naiwny!I stają się coraz mniej. Slogany – „Każdy powinien wykonywać swoją pracę!” – sytuacja nie zostanie naprawiona. A po co „siedzieć w milczeniu”? Powiedz portalom podróżniczym, że nie możesz robić interesów z tą firmą, są oszuści lub w najlepszym razie niekompetentni ludzie, a administracja nigdy nie pomogła. A tak daleko od Ciebie tylko slogany. Napiszmy do nich za pośrednictwem rządu "Kodeks moralny budowniczych... Turystyka". Czy to pomoże? Nie. Jeśli znasz takie firmy, na ucho i w ich świetle. Jak Pomyśl. I nie uwierzę, że naiwna osoba przychodzi do TA i mówi: „Chcę odpocząć, ale według własnego uznania”. Coś wie, skonsultuje się z kimś, ale myślę, że trzeba „zbierać wszystkie informacje o kraju, czytać recenzje, zobaczyć jakie zabytki są w pobliżu, czy chcemy dobrze odpocząć?” W przeciwnym razie zmarnowane pieniądze na wakacje, ani jeden TA nie da ci odpowiedzi na każde kichnięcie. A tak przy okazji, zawodowcy nie stają się natychmiast, ale wraz z nadejściem doświadczenia każda osoba to powie.
аватар LyolyaS
Zgadzam się z alex45, wszystko przychodzi z doświadczeniem - zarówno dla kierowników TA, jak i dla turystów. zaufawszy menedżerowi TA podczas mojej pierwszej podróży za granicę (swoją drogą, polecona przez kilku znajomych), dostałem takiego ciosu, że od ponad 10 lat jestem bardziej odpowiedzialny za organizację wakacji.
a wprowadzenie zaświadczeń to kolejne koryto dla małej grupy osób, a sposób na okradanie TA – na przykład zaświadczenia księgowych i audytorów, czy obowiązkowy udział w SRO dla szeregu czynności – nie wpłynął na jakość usług a ilość fachowców i nieuczciwych firm, ale ceny usług - TAK, bo koszt obejmuje teraz kwotę regularnych opłat
аватар kbard
niektóre biura podróży piszą)) Stańcie za sobą, dobra robota!
аватар LyolyaS
wyciągasz złe wnioski, kbard))
z takim samym sukcesem możemy powiedzieć, że pracujesz w komitecie turystycznym, a Twoja inicjatywa ma na celu chęć oderwania dodatkowego kawałka tortu))
аватар sent2008
Wczoraj dostałam dokumenty od znanej TO i jakie było moje zdziwienie, gdy kierownik, dziewczyna w wieku 22-23 lata, próbowała mnie przekonać, że FB to śniadanie + obiad. Robiąc wycieczkę, miałem szczęście z kierownikiem - bardzo wykwalifikowanym i miłym pracownikiem, ale przy wydawaniu dokumentów wszystko jest inne. Jestem za certyfikacją menedżerów biznesu turystycznego z dwiema rękami!
аватар alex45
Ty kbard masz tylko jedno pytanie na swoim koncie to to.Gdybys byl na tej stronie troche wiecej to wiedzielibyscie ze generalnie obywam sie bez TA i uprawiam turystyke niezależna.I nikogo nie bronię,po prostu to wiem wszelkie środki administracyjne (certyfikaty, licencje lub coś innego) nie prowadzą do poprawy w biznesie, ale do kolejnego źródła dla urzędników.
Dlatego studiując materiał turystyczny, nie polegaj na swoim wujku (a raczej cioci lub dziewczynie), ale bardziej
zdobądź wiedzę w Internecie i pomyśl o tym, że oprócz Ciebie nikt nie organizuje dobrego urlopu, ani car-ojciec, ani rząd, ani żaden urzędnicy.I zastanawiam się, jak sobie wyobrażasz ten certyfikat, za jakie pieniądze o ile wzrosną ceny wycieczek ze względu na licencje i certyfikaty, bo te koszty spadną na Ciebie?
аватар alex45
A ty też piszesz - "Dostałam dokumenty od znanej TO i jakie było moje zdziwienie, gdy kierownik, dziewczyna 22-23 lata, próbowała mnie przekonać, że FB to śniadanie + obiad". Więc co znane TO ma takich menedżerów, wstydzisz się powiedzieć na całej stronie, czy po prostu bla bla o niczym.Nie ma konkretnych faktów, ale napisałem, że na forum, a byłoby to o wiele skuteczniejsze niż fantazjowanie o certyfikatach itp.
аватар LyolyaS
tak, pytanie brzmi: JAK to sobie wyobrażasz?))))
Czy wiesz, ile wynosi pensja zwykłego, młodego, bez stabilnej, zgromadzonej bazy klientów, kierownika TA? A ile s/n „PROF” czyli "certyfikowany" księgowy czy audytor? różnica wynosi 5-10 razy)))) A ile kosztuje certyfikat zawodowego księgowego lub audytora? A ile kosztuje udział w SRO? A KTO i ZA ILE powinien przeprowadzać certyfikację? proste obliczenia ARYTMETYCZNE prowadzą nas do tego, że są w tym zero plusów))
аватар LyolyaS
tak (kolejny plus alex45) a fora w zasobach turystycznych, w sieciach społecznościowych, na forach miejskich są setki razy wydajniejsze i skuteczniejsze)
аватар PolikSVT
Dziś rano znów byłam przekonana, co mogą pracować w TO nieprofesjonaliści, dziś zaskoczyła mnie IEZ. Najpierw podwiózł mnie nowym hotelem, nie mając żadnych informacji o jego otwarciu (strefa nawet do centrali, nikt nic nie wie… chociaż TEZ Ukrainy, Estonii, Białorusi poinformował swoich turystów o braku -otwarcie hotelu, a dzięki Nim turystom dowiedziałam się o tym również z pomocą tej strony). A dzisiaj przewodnik transferowy próbował umówić się na odprawę w każdym hotelu, który odwiedziliśmy wcześnie rano i był bardzo zaskoczony, że okazuje się, że istnieją pewne międzynarodowe standardy. TA nie powiadomiła o tym swoich turystów, rezultatem są skandale matek z dziećmi w każdym hotelu po przyjeździe. Przewodnik był bardzo zdziwiony, że zdaliśmy sobie sprawę... Czego jeszcze można się od nich spodziewać. jeśli nie znają ABC???
аватар alex45
Oczywiście nie ma się czego od nich oczekiwać. Szybko nie nabiorą takiego stosunku do biznesu. Czy naprawdę nie jest możliwe, aby matki szerzyły tę „chwałę” wśród swoich przyjaciół i znajomych. A to jest o wiele skuteczniejsze niż certyfikacja, które możesz po prostu kupić.
аватар Li-m3012
Poliksvt, nie mów mi, o którym hotelu się dowiedziałeś.Pamiętam, że korespondowaliśmy z Tobą w innej sprawie i utkwiło mi w pamięci, że jechałeś w tych terminach na wakacje do Turcji (wydaje się, że z wnuczką). jest hotel? Tylko tureckie hotele są interesujące (ciągle)
аватар PolikSVT
Zarezerwowałem Hedef Beach Resort w Alanyi 22 maja, nadal nie został otwarty! Pilnie dokonałam przebukowania, zdecydowałam się na mojego ukochanego Kemera, za Amara Club Marine była dobra cena, nie mogłam odmówić! Oczywiście musiałam dopłacić, ale to AMARA! Teraz tutaj i każdego dnia zazdroszczę sobie! Oczywiście drzewo nie pozwala w pełni się opalać, kąpać, ale chodzimy na wieczorne pokazy. Co za pokaz sztucznych ogni wczoraj! Święto Nowego Roku! A chiński cyrk to prawdziwa rozkosz! Ogólnie wszystko, co dobrze napisano o tym hotelu, jest prawdą! Zadbane terytorium jest nie do pochwały! Posiłki - piosenka, 24 godziny na dobę, pełne soków, owoców: kiwi, truskawek, śliwek, moreli, bananów, grejpfrutów i wszystko inne jest w normie. plac zabaw to całe minimiasteczko atrakcji! Nie da się wszystkiego opisać, czas znów wybrać się nad morze! wieczorem - brazylijski karnawał!
аватар sent2008
alex45, pisałem o pewnej dziewczynie z bardzo znanego TO. Sytuacja wygląda następująco: 21 maja przyjechałem do biura Biblio Globus na Pokrowce po dokumenty. Wydawaniem dokumentów zajmował się młody mężczyzna, wygląda na to, że ma na imię Pavel. Wydrukował moje dokumenty i zwrócił się do pobliskiego pracownika z pytaniem o system żywieniowy, a więc ona (nie znam jej nazwiska, bo się z nią nie komunikowałem) i oświeciła go, że FB to śniadanie + obiad, ja pozwoliłem sobie na jej niezgodę. Korzystając z okazji pragnę wyrazić wdzięczność Irinie Merkulovej, pracownikowi Biblio Globus, bardzo wykwalifikowanej specjalistce, miłej menedżerce w komunikacji. Nie dodam tego przeglądu technicznego do "czarnej listy", ponieważ inaczej zadowolony z pracy firmy, bez reklamacji. Spotkaliśmy się, pojechaliśmy dobrze, dziś rozmawialiśmy z przedstawicielem firmy w hotelu - wszystko jest absolutnie cudowne. Opisany przeze mnie przypadek uważam za czynnik ludzki.
аватар Li-m3012
Dziękuję poliksvt, bałam się, że po Amara Dolce Vita będę rozczarowana tą Amarą, podobno na próżno.Powinnam to potraktować jako relaks.
аватар alex45
Znane są hotele systemu Amara.
аватар Li-m3012
Mój przyjaciel po prostu nie mówił pochlebnie o Amara Club Marin w czerwcu zeszłego roku (baseny są lodowate, nie ma czym nakarmić dziecka, a ogólnie po Dolce Vita nawet nie pomyślisz, że to też Amara).
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Hurghada
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już