Pytanie o Hurghada

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
6343 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Zarezerwowaliśmy wycieczkę za jedną cenę, ALE nie zapłacili. A h / s kilka. godzin cena spadła o 5 tysięcy hrywien. Poprosili biuro podróży FOP o zmianę konta na zmniejszenie. koszt, agent kategorycznie odmówił
Zarezerwowaliśmy wycieczkę za jedną cenę, ALE nie zapłacili. A h / s kilka. godzin cena spadła o 5 tysięcy hrywien. Poprosili biuro podróży FOP o zmianę konta na zmniejszenie. koszt, agent kategorycznie odmówił
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
18 subskrybenci  • zapytał 2021-02-074 roku wstecz
Odpowiedzi  •  29
аватар Vic-Grin
Co za wynik. Kup wycieczkę w innym biurze podróży, gdzie jest tańsza.
аватар HotLine
Agent nie miał szczęścia. Teraz nie zarezerwuje wycieczek bez przedpłaty. Nawet dla bardzo stałych turystów. Operator ustala cenę dla agenta w momencie rezerwacji. Ponadto po potwierdzeniu hotelu nie ma już możliwości pominięcia płatności bez mandatu. Jutro pokażę ten wątek wszystkim moim managerom. Nie odpoczywać. „Jedyne, co możesz zrobić bez pieniędzy, to dług” – Heinz Schenk
аватар ollennka
Zarezerwowane - czy jest to umowa? Jaka jest odpowiedzialność za anulowanie rezerwacji? Jeśli nie ma umowy i odpowiedzialności, możesz odmówić i kupić taniej gdzie indziej. A to biuro podróży nie jest zobowiązane do udzielania rabatu.
аватар Slav_na
dobrze, że nie jestem agentem...
аватар mindguru
Wszystko się zgadza. Zarezerwowany - podpisany kontrakt. Płatność 100% przy zawarciu umowy jest opcjonalna. A jeśli biuro podróży jest zaznajomione, pieniądze mogą zostać uzgodnione, aby podwieźć. Najważniejsze, że biuro podróży dokonało już rezerwacji w bazie operatora i nie można jej anulować bez kar. Co by się stało, gdyby cena wzrosła zamiast spaść? Co wtedy?
аватар Svetysa
Nasza wycieczka stała się tańsza, więc nas policzono
аватар cgistalker
Svetysa oznacza, że ​​Twoje biuro podróży nie miało czasu na dokonanie rezerwacji.
аватар Andrey111
ollennka powiedziała wszystko poprawnie. Uważnie przeczytaj warunki umowy (jeśli została zawarta). Ponieważ jeśli przewidziana jest grzywna za odmowę wykupienia wycieczki po zarezerwowaniu hotelu, biuro podróży ma wszelkie powody, aby odzyskać ją od Ciebie na drodze sądowej.
Generalnie nigdy nie słyszałem, żeby TA zrobiła rezerwację bez wpłaty zaliczki (może nie było żadnej rezerwacji. I próbują się z tobą rozwieść?)
аватар moy_contakt
Drogi. Oczywiście nie jestem biurem podróży, ale od wielu lat rezerwuję przez jedną osobę (jesteśmy bardzo bliskimi przyjaciółmi, ale jeśli chodzi o pracę, nie ma specjalnych ulg, chyba że coś się stanie i to można zdecydować na moją korzyść, wtedy to robią). Więc mieliśmy już coś, co było już zarezerwowane, była wpłacona zaliczka (a przed pandemią zawsze rezerwowałam z dużym wyprzedzeniem) i jeśli cena konkretnie spadła (zdarzyło się to kilka razy), po cichu przebukowaliśmy bez mandatów i były bez problemów. Tutaj wiele zależy od samego biura podróży i jego chęci komunikacji z biurem TO. Jeśli do trasy pozostał więcej niż miesiąc, wszystko jest rozstrzygnięte! Sprawdziłem na sobie.
аватар Fancase
Wszystkie niuanse związane z wahaniami kosztów wycieczki, procedury płatności, muszą być określone w umowie między biurem podróży a klientem. Jest to dokument prawny, na podstawie którego zarówno PT, jak i klient mogą pozwać. Nie wiem, czy w ogóle jest umowa.
Jeśli "rezerwacja" przebiegła "zgodnie z warunkami", bez zawarcia umowy, to klient oczywiście nie może nic płacić, ale TA - trafi / zostanie ukarany grzywną od TO, jeśli rezerwacja została dokonana.
Jak już wspomniano powyżej, normalny TA nie dokonuje rezerwacji bez dokonania wpłaty.
Konserwacja nie zawsze jest prowadzona w celu obniżenia kosztów. dlatego to ich zysk :-(
аватар moy_contakt
Oczywiście nie czytałem nowych kontraktów (poprawionych po wszystkim co się wydarzyło), nie powiem, że teraz dodały więcej. Wcześniej jednak istniała skala z warunkami rozwiązania umowy w zależności od okresu. To było tak jak dla nas, że wycieczka zarezerwowana w styczniu z Pegasusem na czerwiec do Turcji za 3200 wy pojawiliśmy się w marcu z Tui na tych samych warunkach (wyjazd dzień wcześniej) za 2600. I ta sama wycieczka była w aneksie za 2800, ale u nas Anex nie braliśmy pod uwagę ze względu na 100% mandat w przypadku.... I możliwość podmiany turysty bez mandatów, ale nigdy nie wiadomo co może się wydarzyć w tym życiu (dlatego oczywiście umowa musi być wcześniej dokładnie przestudiowana podpisywanie). Łączenia (choć nie brałem ich pod uwagę), ale w umowie była klauzula, którą można wyciągnąć z każdej sytuacji i ściągnąć mandat, że jeśli wycieczka przypada na gorący sezon, to mandaty zgodnie z ust… .. Więc w tym przypadku musisz spojrzeć na umowę (jeśli była podpisana) No to przebukowaliśmy się w tui, Pegasus został zamknięty bez mandatów. Pieniądze zostały zwrócone bez problemów.
аватар TombArthur
Nie korzystam już z bezużytecznych biur podróży. Wszystko jest rezerwowane online.
аватар klichko
A co z bezużytecznymi agentami? Nie rysują cen.
аватар TombArthur
Co więcej, przy rezerwacji online nikt nie miałby takich niuansów, z zastrzeżeniami, niezadowoleniem i niepotrzebnym kłopotem. Zobaczyłem najniższą cenę i kupiłem. Oszukany w cenie - problemem jest wyłącznie kupujący. Agenci przeżyli swoją przydatność.
аватар dtanya2008
BARDZO DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W ROZWIĄZANIU PROBLEMU, WYCIECZKA ZOSTAŁA ZREDUKOWANA DO NAS !!! Biuro podróży było winne za uderzenie w głowę przez touroperatora, że ​​dokonała rezerwacji bez pieniędzy i otrzymała potwierdzenie rezerwacji. A żeby nie dostać mandatu, „wybiła” dla nas dobrą zniżkę. Do wyjazdu pozostało 5 dni.
аватар cgistalker
dtanya2008 założyłeś osobę, która bardzo Ci zaufała. To bardzo zły ruch z twojej strony. To, co nazywasz zniżką, prawdopodobnie w 99% zostało potrącone z wynagrodzenia biura podróży. Z powodu ludzi takich jak ty nie ma zaufania do ludzi.
аватар cgistalker
TombArthur, rezerwując wycieczki online, jest tylko jeden minus, cena jest wyższa niż w dobrych biurach podróży. Teraz możemy to sprawdzić na każdej z wycieczek :)
аватар Vika284
dtanya2008 Jedyną winą biura podróży jest to, że uwierzyła w ciebie jako turystę. Ty dtanya2008 jesteś dumny, że oprawiłeś osobę - masz zniżkę z bardzo nieprzyjemnym zapachem
аватар dtanya2008
cgistalker, Vika284
Nikogo nie ustawiliśmy, nie wiedzieliśmy, że sama zarezerwowała. Nic nie zapłaciliśmy i nie otrzymaliśmy żadnych dokumentów. Dlatego jesteś Viką i na próżno jesteś Andrey. A ponieważ nie zapłaciliśmy i nie otrzymaliśmy dokumentów, wtedy zgodnie z prawem mieliśmy prawo poprosić o zmianę ceny - odpowiedział na to organizator wycieczek, który sprzedaje tę wycieczkę. Gdybyś był u nas, poprosiłbyś również o ocenę ceny.
аватар cgistalker
dtanya2008 Po prostu nie bardzo rozumiem, skąd agent dostał dane paszportowe do rezerwacji wycieczki? Z twojego pytania wydawało mi się, że poprosiłeś o rezerwację wycieczki, a następnie zażądałeś rewizji kosztów.
аватар moy_contakt
Dziwne biuro podróży, bez umowy, bez pieniędzy. Za twoje komponenty, pełna płatność powinna była zostać dokonana z umową podpisaną przez obie strony. Podobno złapano niedoświadczonego pracownika.
аватар Vika284
Zarezerwowała sama
ale co z twoim pierwotnym pytaniem „Zarezerwowaliśmy wycieczkę w tej samej cenie, ALE nie zapłacili. I przez kilka godzin cena spadła o 5 tysięcy hrywien. Poprosili biuro podróży FOP o zmianę faktury na niższą, agent kategorycznie odmówił"
dtanya2008 nie myl się w swoich odpowiedziach, po prostu uzasadnij swoje działania. Kiedy zadzwoniłeś do TO, powiedziałeś też, że „sama to zarezerwowała”, czy też osobiście powiedziałeś prawdę „zarezerwowała wycieczkę”
Z Twojego pierwotnego pytania wynika, że ​​osobiście zgodziłeś się zarezerwować wycieczkę, osobiście śledziłeś wycieczkę do tego hotelu i osobiście poprosiłeś o obniżenie kosztów po zobaczeniu zmiany ceny
аватар Elenka08
Albo stary, znany agent mógł dokonać rezerwacji w ten sposób, co później okazało się bardzo niepoprawne, albo są inne szczegóły, o których nie wspomniano
аватар dtanya2008
Vika284 Jest wstępna rezerwacja - dajesz paszport i książkę bez wpłaty za dzień, która jest automatycznie anulowana bez wpłaty, i jest pełna rezerwacja z późniejszą wpłatą i wystawieniem dokumentów. Byliśmy pewni, że to wstępna rezerwacja na dzień bez pieniędzy, bo. to była niedziela. W poniedziałek wszystko się wyjaśniło. Biuro podróży nie zostało w żaden sposób poszkodowane i pozostaliśmy przyjaciółmi. I życzę Ci Vika284 abyś był trochę bardziej miękki w stosunku do ludzi i nie psuł swojej duszy za nic. Bądź zdrów !
TEMAT JEST ZAMKNIĘTY!!!!
аватар cgistalker
dtanya2008 rozumiesz, że jeśli wszystko jest naprawdę tak jak mówisz i rzeczywiście nie było potwierdzonego wniosku w systemie operatora (po potwierdzeniu przeliczenie jest niemożliwe), to biuro podróży próbowało Cię w ten sposób oszukać na pieniądze.
аватар Vika284
dtanya2008 nasi ukraińscy posłowie i polityczni technolodzy mają ulubione zdanie „zmieniaj buty w powietrzu”
jeśli oddałeś paszport, tj. znika wersja „Zarezerwowała się”
„Istnieje wcześniejsza rezerwacja – dajesz paszport i bez wpłaty zostaje zaksięgowany na dzień, który jest automatycznie anulowany bez wpłaty” – to nie istnieje
аватар dtanya2008
Vika284 Istnieje rezerwacja wstępna na dzień i jeśli nie dokonano płatności za wycieczkę, rezerwacja wstępna jest automatycznie anulowana. Zdarza się i każdy agent Ci o tym powie.
Temat zamknąłem i nie chcę się już z Tobą komunikować.
аватар Vika284
dtanya2008 przeczytaj uważnie z odpowiedzią doświadczonego TA powyżej
„Teraz nie zarezerwuje wycieczek bez przedpłaty. Nawet dla bardzo stałych turystów. Operator ustala dla agenta cenę w momencie rezerwacji. Co więcej, po potwierdzeniu hotelu nie ma już możliwości pominięcia płatności bez mandatu”
„Biuro podróży w żaden sposób nie ucierpiało, a my pozostaliśmy przyjaciółmi” a co z tym, co napisałeś powyżej „Biuro podróży było winne za uderzenie w głowę przez touroperatora” – zaprzysiężeni przyjaciele
аватар Morkovkin
Mogę pogratulować biuru podróży: stał się mądrzejszy, twardszy, a jego okulary nie są tak różowe.Bez płatności, bez obsługi. Mogę też pogratulować rozrusznikowi tematu tego, że udało jej się zaoszczędzić prawie 200 dolarów. Twój budżet. Jak dla mnie tutaj WIN-WIN.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Hurghada
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już