Obrzydliwy hotel?

Pisemny: 17 wrzesień 2021
Czas podróży: 5 — 12 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Jak chcesz zepsuć wakacje to jesteś tutaj, zaczynają c od recepcji, obsł uga kł amie, pokoje obrzydliwe, nie ma remontu, nie wierz w to, hotel biegnie, przewodnik kł amie na każ dym kroku (Ahmed) z san international czyli wg naszej bibliotecznej kuli ł udzi wycieczkami, nie zwraca kasy, krany pł yną w pokojach, wanna był a zapchana, pokó j 1720, nie reagują na problemy, jedyne fajne jest morze i plaż a, reszta to STRAŻ NIK. Takie hotele muszą być zamknię te, a nie otwierane, kierownictwo najwyraź niej w ogó le nie odpowiada na skargi odwiedzają cych, cał kowicie ignoruje. Wielu miejscowych, któ rzy wyprzedzają wszystkich, reszta jest drugorzę dna. Hotel jest jak po wojnie w ś rodku, co najwyż ej 3 *, jeś li spró bujesz, ale ich to nie obchodzi.
Jedzenie nie jest zł e, ale monotonne, w ogó le nie ma animacji, wieczorem wł ą czają muzykę i siedzą i sł uchają . Jedna kolumna na cał y hotel, przecią gają ją tam iz powrotem, potem na plaż ę , potem na basen. Cyrk i tak dalej. O piwie i innych napojach milczę , tam wszystko ź le. Na plaż y starszy Hassan, szanuj go, zawsze wszystkim pomoż e i doradzi, wielu ma bó le brzucha od 2-3 dni, zaopatrz się w loperamid, ludzi zabrano z nami do szpitala na kropló wkę , był a biegunka, ich ż oł ą dki bolał . I to nie jest pojedynczy przypadek z rozmó w w hotelu, nie wiem dlaczego, podobno nie wszystko jest tam takie dobre, pamię tajcie. Miejsce jest dobre, ale najwyraź niej administracja hotelu nie jest zainteresowana wczasowiczami, szkoda. Nie przyjedziemy tu ponownie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał