W hotelu nie ma ciepłej wody - kto pisze te dobre recenzje?

Pisemny: 14 styczeń 2022
Czas podróży: 1 — 9 styczeń 2022
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
Organizator wycieczek Biblioglobus i ten hotel znajdują się teraz na naszej czarnej liś cie. Wię c spieprzaj dł ugo oczekiwane wakacje!
- W hotelu NIE ma ciepł ej wody. Po morzu i basenie nie da się nawet spł ukać ! W pokoju panuje przenikliwy chł ó d, ponieważ klimatyzatory są ustawione tylko na chł odzenie. Mieszkał em w takim „hotelu” raz w ż yciu, w odległ ych latach 90. w zapomnianym przez Boga miasteczku za Uralem w podró ż y sł uż bowej. A potem z recepcji przynieś li do mojego pokoju czajnik z wrzą tkiem, szklankę , cukier i chochlę , ż ebym mogł a umyć wł osy. Jak hotel moż e funkcjonować bez ciepł ej wody w zimie.
- rę czniki prosiliś my 10 razy w recepcji, przywieziono je dopiero na drugi dzień . Oznacza to, ż e w ogó le nie był o rę cznikó w, no có ż , w samolocie zabrał em z domu lnianą serwetkę .

- Suszarka do wł osó w nie jest dostę pna we wszystkich pokojach. Jeś li masz pecha - to wszystko, nie przesł uchuj. Podobnie nie wszystkie pokoje posiadają czajnik, szklanki, sejf i wodę . Nie zależ y to od kategorii, któ rą zapł acił eś . Wydaje się , ż e kierują się twoją zdolnoś cią do pł acenia: moż esz wycisną ć z siebie kolejne 5-10 dolaró w na udogodnienia, za któ re już zapł acił eś , lub nie.
- zamiast kocó w w pokoju koce. Chudy. Nierealne zimno w nocy. Drugiego koca nie dają - zapytał em, odmó wili.
- Brak sprzą tania pokoju. Zmiana rę cznikó w i poś cieli. Jedyne, co robią , to obracanie ł abę dzi za dolara. Stoł y i szafki nocne są brudne, wanna i umywalka to ś lady ż ywotnej dział alnoś ci pokoleń turystó w.
Cholerna Biblioglobus wynaję ł a tam takich przewodnikó w, ż e nie moż na był o rozwią zać jednego problemu. Wszyscy kł amali. Recepcja, przewodnicy, tragarze, sprzą tacze, taksó wkarze hotelowi. Pod koniec tygodnia chciał em po prostu posiedzieć nad morzem. Ale z jakiegoś powodu hotel wpuszcza nierealistyczną liczbę fotografó w itp. , któ rzy ś cią gają co pię ć minut, oferują c swoje usł ugi. Moż e ktoś to lubi. Ale osobiś cie poszedł em odpoczą ć , a nie rozwią zywać stale pojawiają ce się problemy z wodą , rę cznikami, suszarką do wł osó w, sejfem, fotografami, handlarzami pł atnych napojó w, kł amliwymi recepcjonistami itp.
Wybrał em hotel na podstawie opinii. Chł opaki, któ rzy postawili pię ć gwiazdek - nie wstydzicie się ? . . Dlaczego nikt nie wspomniał o braku ciepł ej wody? Myś lę , ż e milczenie o takich rzeczach jest niehonorowe.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał