Hotel "Old Town Hotel Maestro's - 3*" wybraliś my w oparciu o stosunek jakoś ci do ceny, a takż e biorą c pod uwagę poł oż enie hotelu w samym sercu Starego Miasta. Zdję cia zamieszczone na stronie Rezerwacji ró wnież skł onił y Cię do wyboru tego hotelu.
… Już ▾
Hotel "Old Town Hotel Maestro's - 3*" wybraliś my w oparciu o stosunek jakoś ci do ceny, a takż e biorą c pod uwagę poł oż enie hotelu w samym sercu Starego Miasta. Zdję cia zamieszczone na stronie Rezerwacji ró wnież skł onił y Cię do wyboru tego hotelu. com. i sam hotel. Ale to, co zobaczyliś my w rzeczywistoś ci, nie tylko nie odpowiadał o wystawionym zdję ciom, ale po prostu nas zszokował o. Pokó j dwuosobowy typu twin na 5 pię trze, w któ rym zostaliś my zakwaterowani, okazał się opuszczonym i zatę chł ym pokojem ze starym, odrapanym dywanem w kolorze brudnoszarym, a nawet poplamionym. Narzuty na ł ó ż kach, zasł ony w oknach, obicia na krzesł ach miał y ten sam smutny i brudny kolor. Stł umione wycią gane meble.
Jedynym mniej lub bardziej przyzwoitym miejscem w pokoju był a ł azienka, ale był a tam też szampon, zwykł e mydł o, pasta do zę bó w, a zamiast tego, podobno ze wzglę dó w ekonomicznych, był o mydł o w pł ynie, któ re dział a jednocześ nie w trzech postaciach: jako twoje wł asne mydł o, ż el pod prysznic i szampon.
Dzię kuję , chociaż był a suszarka do wł osó w.
Koszt tego pokoju na 2 noce to 90E, czego nie moż na uzasadnić nawet dobrą lokalizacją hotelu, zwł aszcza poza sezonem.
Zapł aciliś my od razu, nie patrzą c na numer, czego ż ał owaliś my, bo odmó wiliś my zmiany numeru, obiecują c „znaleź ć ” taką moż liwoś ć dopiero nastę pnego dnia. Nastró j był zepsuty, bo do Tallina przyjechaliś my tylko na dwa dni, z któ rych jeden spę dziliś my w stodole.
Pokó j został zmieniony nastę pnego dnia, ale ró ż nił się od poprzedniego tylko wielkoś cią i obecnoś cią kilku okien, co sprawił o, ż e pokó j był jaś niejszy.
Ale ten sam szary, sfatygowany dywan nigdzie nie poszedł , podobnie jak ogó lny ponury obraz w szaro-brudnych kolorach.
Już nigdy nie bę dziemy chcieli zostać w tym hotelu i nie bę dziemy go polecać nikomu innemu, nawet na noc. Cena 45 euro jest bardzo wysoka jak na tak odrapane „mieszkania”.
Hotele wyraź nie zmieniają swoją politykę cenową.
Nie wykluczam, ż e hotel ma pokoje z wyż szej pó ł ki i moż e odpowiadać eksponowanym zdję ciom, ale te dwie, któ re musieliś my odwiedzić , zrobił y przygnę biają ce wraż enie.
Ogó lnie rzecz biorą c, nie mieliś my ż adnych skarg na personel recepcji. Byli uprzejmi i starali się zał agodzić sytuację , ale to niestety nie zmienił o istoty problemu.
Ś niadania cał kiem znoś ne, nawet dobre, na któ re skł adał y się m. in. omlety, jajecznica i naleś niki z serem.
Jedynym mniej lub bardziej przyzwoitym miejscem w pokoju był a ł azienka, ale był a tam też szampon, zwykł e mydł o, pasta do zę bó w, a zamiast tego, podobno ze wzglę dó w ekonomicznych, był o mydł o w pł ynie, któ re dział a jednocześ nie w trzech postaciach: jako twoje wł asne mydł o, ż el pod prysznic i szampon.
Dzię kuję , chociaż był a suszarka do wł osó w.
Koszt tego pokoju na 2 noce to 90E, czego nie moż na uzasadnić nawet dobrą lokalizacją hotelu, zwł aszcza poza sezonem.
Zapł aciliś my od razu, nie patrzą c na numer, czego ż ał owaliś my, bo odmó wiliś my zmiany numeru, obiecują c „znaleź ć ” taką moż liwoś ć dopiero nastę pnego dnia. Nastró j był zepsuty, bo do Tallina przyjechaliś my tylko na dwa dni, z któ rych jeden spę dziliś my w stodole.
Pokó j został zmieniony nastę pnego dnia, ale ró ż nił się od poprzedniego tylko wielkoś cią i obecnoś cią kilku okien, co sprawił o, ż e pokó j był jaś niejszy.
Ale ten sam szary, sfatygowany dywan nigdzie nie poszedł , podobnie jak ogó lny ponury obraz w szaro-brudnych kolorach.
Już nigdy nie bę dziemy chcieli zostać w tym hotelu i nie bę dziemy go polecać nikomu innemu, nawet na noc. Cena 45 euro jest bardzo wysoka jak na tak odrapane „mieszkania”.
Hotele wyraź nie zmieniają swoją politykę cenową.
Nie wykluczam, ż e hotel ma pokoje z wyż szej pó ł ki i moż e odpowiadać eksponowanym zdję ciom, ale te dwie, któ re musieliś my odwiedzić , zrobił y przygnę biają ce wraż enie.
Ogó lnie rzecz biorą c, nie mieliś my ż adnych skarg na personel recepcji. Byli uprzejmi i starali się zał agodzić sytuację , ale to niestety nie zmienił o istoty problemu.
Ś niadania cał kiem znoś ne, nawet dobre, na któ re skł adał y się m. in. omlety, jajecznica i naleś niki z serem.
Tak jak
Lubisz
• 1
Pokaż inne komentarze …