• podróżował 3 roku wstecz
Nie polecam! W tej chwili jeszcze w tym hotelu. Osiedliliś my się wieczorem po przyjeź dzie w pokoju na pierwszym pię trze (122 jeś li waż ne) Po 20-godzinnej podró ż y z Jekaterynburga poszliś my spać . Obudził się trzask w ł azience. Szklana przegroda pę kł a.
… Już ▾
Nie polecam! W tej chwili jeszcze w tym hotelu. Osiedliliś my się wieczorem po przyjeź dzie w pokoju na pierwszym pię trze (122 jeś li waż ne) Po 20-godzinnej podró ż y z Jekaterynburga poszliś my spać . Obudził się trzask w ł azience. Szklana przegroda pę kł a. Cudem nikogo wtedy nie był o, wszystko był o pokryte szkł em i dalej się kruszył o. Natychmiast zwró cili się do recepcji, pokó j został zmieniony bez problemó w, ale ś mieci zaczę ł y się przed ś niadaniem. Poproszono nas o zwrot 300 dolaró w za potł uczone szkł o. Co wię cej, administrator krzyczał przy wszystkich, odmawiał dostarczenia dokumentó w, wezwania kogoś z wł adz czy policji. Potrzebował a teraz gotó wki. Odwoł anie do organizatora wycieczki i ubezpieczenie nic nie dał y (chociaż ubezpieczenie obejmuje odpowiedzialnoś ć cywilną ).
Obiecano nam problemy na drodze. Konkluzja jest taka, ż e jest tak zgnił a naprawa, ż e nie wiadomo, co moż e się zepsuć , a za to zapł acisz, no dobrze, jeś li ta awaria Cię nie okaleczy. Jak powiedział a miejscowa recepcjonistka, jeś li został eś zabity przez tę szklankę , to zapł acilibyś my, w przeciwnym razie zapł acisz. Zostaniesz uznany za winnego tylko za umieszczenie w okreś lonym pokoju. Opierają c się na poprzednich opiniach, opł aty w recepcji są tutaj powszechną rzeczą . Podobno koncept tego hotelu i cał ej sieci polega na wydzieraniu pienię dzy turystom, na co tylko jest to moż liwe. Nie polecam, jeś li to moż liwe, wybierać inną sieć !
PS Zabawne jest to, ż e odpowiedzi na recenzje są pisane przez te same recepcjonistki, co Rosa, któ ra krzyczy na ciebie i wył udza pienią dze i jest tak szczerze zaskoczona, ż e nie docenił eś jej dominikań skiej goś cinnoś ci hahahaha.
Obiecano nam problemy na drodze. Konkluzja jest taka, ż e jest tak zgnił a naprawa, ż e nie wiadomo, co moż e się zepsuć , a za to zapł acisz, no dobrze, jeś li ta awaria Cię nie okaleczy. Jak powiedział a miejscowa recepcjonistka, jeś li został eś zabity przez tę szklankę , to zapł acilibyś my, w przeciwnym razie zapł acisz. Zostaniesz uznany za winnego tylko za umieszczenie w okreś lonym pokoju. Opierają c się na poprzednich opiniach, opł aty w recepcji są tutaj powszechną rzeczą . Podobno koncept tego hotelu i cał ej sieci polega na wydzieraniu pienię dzy turystom, na co tylko jest to moż liwe. Nie polecam, jeś li to moż liwe, wybierać inną sieć !
PS Zabawne jest to, ż e odpowiedzi na recenzje są pisane przez te same recepcjonistki, co Rosa, któ ra krzyczy na ciebie i wył udza pienią dze i jest tak szczerze zaskoczona, ż e nie docenił eś jej dominikań skiej goś cinnoś ci hahahaha.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
wyś mienite ś niadania, nienaganna obsł uga, ale jedyny mankament to odległ oś ć od morza, chociaż w celach leczniczych spacer jest nawet przyjemny. Polecam odpoczynek każ demu kto pragnie ciszy i spokoju.
… Już ▾
wyś mienite ś niadania, nienaganna obsł uga, ale jedyny mankament to odległ oś ć od morza, chociaż w celach leczniczych spacer jest nawet przyjemny. Polecam odpoczynek każ demu kto pragnie ciszy i spokoju.
Tak jak
Lubisz
• 3