KRADZIEŻ!!!!I OBJĘTOŚĆ!!!!!

Pisemny: 13 sierpień 2017
Czas podróży: 1 — 11 sierpień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Piszemy tę recenzję , aby ostrzec turystó w przed KRADZIEŻ Ą w Rio Merengue! ! ! to był a nasza pierwsza i ostatnia wizyta w tym hotelu i być moż e w ogó le w Puerto Plata. NIE OCZEKIWALIŚ MY takiej postawy ze strony „porzą dnej” sieci hoteli w Rio. Naturalnie wraż enie i nastró j po incydencie został y zredukowane do negatywnych. Wszystko wyszł o tak, odpoczywaliś my na plaż y, klucze do pokoi i sejf w jednym pakiecie, oczywiś cie nie zabraliś my ze sobą do oceanu na ką piel, ale ostroż nie, bez prowokowania, my zawiną ł ją w rę cznik, a takż e w torbę plaż ową . (zabawnie jest zabrać ze sobą wszystko, co przyniosł eś na plaż ę , ż eby popł ywać ). Wró ciliś my, zauważ ył mó j mą ż . ż e torba spadł a z leż aka, zdecydowano chyba z powodu wiatru, sprawdził em klucze, są na miejscu, ale po przyjeź dzie z plaż y okazał o się , ż e klucze nie pochodzą z naszego pokoju (wszystkie wyglą dają podobnie, ale stemple numeryczne na samym kluczu są inne), nie mogliś my otworzyć drzwi. Zadzwonili do kierownika i ochrony, jeś li moż na ich tak nazwać , chodzili po pokoju i odkryli zagubienie rzeczy osobistych, a gdy otworzyli sejf, okazał o się , ż e wszystkie wartoś ciowe rzeczy został y ukradzione na szpecie! ! ! Byliś my zszokowani sł owami kierownika hotelu, któ ry powiedział do tego wszystkiego „to twó j problem, nie oszczę dzał eś rzeczy”, ale co mamy pł ywać z kluczami ? ? ? zachwycać się . A zgodnie z regulaminem wszystkie wartoś ciowe rzeczy oddajemy do sejfu, za któ ry odpowiada już hotel. Wszyscy szybko się rozeszli i zostawili nas samych z tym problemem. Nastę pnego dnia z przewodnikiem Wasilijem z Pegaza i tł umaczem udaliś my się na policję miejską . Napisali oś wiadczenie i pozostawili informacje o iPhonie. Napisali list o naszym przejeź dzie do gł ó wnej firmy sieci hoteli Rio, na któ rą wysł ali nam odpowiedź , abyś my wypeł nili formularz roszczenia. WSZYSTKO!!! ! ! Jesteś my w szoku, jak to jest, taka organizacja i takie nastawienie. policja z kolei wyjaś nił a kierownikowi, ż e odszkodowanie musi pochodzić bezbł ę dnie z hotelu. SKRADZIŁ WSZYSTKIE kosztownoś ci, telefon, pienią dze, perfumy, zakupiony alkohol w prezencie, ubrania. PRZERAŻ ENIE! i wszyscy spokojnie chodzą i uś miechają się . Poszedł em do pokoju, uż ywają c tego klucza. któ ry został nam rzucony, okazał o się , ż e mieli podmieniony klucz (czyli wcześ niej też wdrapali się do tego pokoju i ukradli) ten system to już jakaś kradzież . Oczywiś cie nic dziwnego, ż e na terenie hotelu nie ma ani jednej kamery, na cał y teren jest tylko jeden ochroniarz, zauważ yli miejscowych na plaż y. . . brak ś rodkó w bezpieczeń stwa dla turystó w. Wakacje był y zrujnowane. W weekendy hotel wypeł niony jest miejscowymi dominikanami, oni też muszą być cierpliwi, hał as, zgieł k, nawet stosunek personelu do nich jest bardziej peł en czci. Ogó lnie uznaliś my, ż e ludzie muszą o tym wiedzieć i być w jakiś sposó b ostrzegani. Nie jedziemy do tego hotelu i hoteli w Rio, takie podejś cie do ł atwowiernych turystó w jest nie do przyję cia. Trzeba pozbawić hotel sł awy, a rzeczywiś cie ledwo cią gnie się na 4. ZASTANÓ W SIĘ , ZANIM TUTAJ JEDZIESZ
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał