Najgorsze połączenie ceny i jakości - Hotel Imperial Karlovy Vary

Pisemny: 25 lipiec 2015
Czas podróży: 1 — 7 lipiec 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Mieszkaliś my w hotelu od 09.07. 15 do 25.07. 15 Przyjechaliś my w czwó rkę z ż oną i rodzicami. Pokoje są przytulne. Fasada jest pię kna. Jedzenie nie jest zł e. W ję zyku rosyjskim hotel rozumie nieź le, ale nie wszystko. Niektó rzy znają kilka zwrotó w, reszta jest tylko po czesku. Ś redniozaawansowany angielski jest znany tylko w recepcji. Sprzą tanie pokoju sprowadza się do aktualizacji papieru toaletowego i ś cielenia ł ó ż ka. Poś ciel nie jest zmieniana. Ś mieci na podł odze leż ał y tydzień od daty zasiedlenia. Postanowił em wzią ć to sam. Kurz nie jest regularnie czyszczony. Powierzchnie w fał dach mebli, pod telewizorem itp. nie był y wycierane od dnia pojawienia się tych obiektó w w hotelu. Podczas zabiegó w personel stale komunikuje się ze sobą w ję zyku czeskim, nie zwracają c uwagi na zabieg wykonywany przez pacjenta. Pozwalają sobie na komunikację nawet podczas takich zabiegó w jak hydromasaż , któ ry wykonuje bezpoś rednio pielę gniarka, a pacjent jest w tym czasie rozebrany. Wię c razem cał a procedura polega na patrzeniu na ciebie i rozmawianiu o czymś na swó j sposó b. W recepcji odpowiedzi sprowadzają się do zasady „odpowiedział em, czego jeszcze potrzebujesz? ” lub „Nie wiem, to w ogó le nie jest moja praca”. Rosjanie w hotelu są wyraź nie nielubiani? . Osoby starsze są ź le traktowane. Rodzice nieustannie narzekają na ataki pielę gniarek podczas zabiegó w. Ich rekord grubiań stwa pobił a Bittnerova Jana. Stosunek personelu „3+” do wszystkich wczasowiczó w, na „3-” do Rosjan. Obsł uga w stylu „szufelka”, powiedział bym nawet „SOWOCHICZARZ! ”. Nawet pienią dze nie kupią uś miechu. Nikt nie rozproszy się za ciebie na ż adne ż ą danie. Jakoś poprosili o okulary w pokoju. Powiedziano nam, ż e jest to surowo zabronione, ponieważ mogę je zł amać lub ukraś ć . Podobno trzeba był o go zabrać z domu. Biegał em po cał ym hotelu (w hotelu są.2 restauracje, klub i kawiarnia). Kelnerka odmó wił a nie tylko w wiedeń skiej kawiarni. Pewnie zapomnieli jej powiedzieć , ż e mogę stł uc lub ukraś ć te okulary. 17.07. 15 wieczorem postanowiliś my zajrzeć do tej pię knej Cafe Vienna. Fajny taras, przyzwoita kawa. Jak wszę dzie, ludzie wszystko psują . Ł ysy, z rzadkim jeż em na gł owie, kelner okoł o czterdziestu pię ciu lat, poprosiliś my go o zapisanie rachunku do numeru. Kelner patrzy na nas pytają co. Powtarzam proś bę . Milczenie kelnera i niezadowolona twarz. Czekam, nic się nie dzieje, twarz kelnera robi się coraz bardziej niezadowolona, ​ ​ powtarzam proś bę , myś lą c, ż e nie rozumie dobrze rosyjskiego. Sł yszę lekceważ ą cy ton kelnera: „Rozumiem, nie podał eś numeru pokoju”. Odpowiedział em: „Wię c zapytasz”. Kelner wychodzą cy: „Co mam mieć ? ” Wydaje mi się , ż e powinien. A ty? Koniec z piechotą w Wiedniu. Przychodzisz na zabiegi i czujesz, jakbyś oderwał ludzi od czegoś tak waż nego. Ukoś ny wyglą d. Westchnienia. Niezadowolona twarz. Wsadzają cię do jakiejś ką pieli lub inhalatora, albo wsadzają w bł oto i kontynuują rozmowy z kolegami na cał y gł os, od czasu do czasu spoglą dają c za ekran, aby sprawdzić , czy nie ż yjesz. Leż ysz nago w ł azience, z jakiegoś powodu pielę gniarki z ł azienki są bardzo wś ciekł e, ż e pró bują dostać się do ł azienki w szortach ką pielowych. Mó wią , ż e jest to zabronione, bo woda mineralna szkodzi kostiumowi ką pielowemu. Opiekunowie ł azienki są zwykle tak zaję ci rozmową ze sobą , ż e zapominają wyjś ć na korytarz, aby odebrać pacjenta na zabieg, któ ry przychodzi na czas. Pacjent jest oburzony, dlaczego tak dł ugo czeka pod drzwiami, mó wi mu się , ż e wychodzą , ale sam się spó ź nił i generalnie sam był gł upcem. Jednocześ nie jego procedura jest skró cona w czasie od 2 do 3 razy. To jego wina! W inhalatorze starzy mę ż czyź ni ssą „jednorazowe” rurki, rurki, z któ rych wydostaje się para, ś lini się do nich i oddycha przez nos, a nastę pnie inne wydzieliny. Moż e ktoś by ich nauczył , jak prawidł owo obsł ugiwać to urzą dzenie, ale po wł ą czeniu urzą dzenia pracownik od razu gdzieś zrzuca i nie wychodzi nawet na koniec procedury, aby sprawdzić , czy urzą dzenie został o skradzione lub zapytać , czy wszystko jest w porzą dku. Wedł ug wiecznie niezadowolonego pracownika tego gabinetu, rurki są wymieniane po każ dym zabiegu. Ale kiedy wyrzucisz do urny obok urzą dzenia jednorazową serwetkę , któ ra jest uż ywana co najmniej 2 razy na zabieg, widzisz tam kilka rurek i pó ł kosza z papierami (50-100 sztuk) i rozumiesz, ż e oddychasz czyją ś ś liną , ostrymi infekcjami dró g oddechowych i ogó lnie wszystkim. (Gł ó wne pomieszczenie to Koubkova Gabriella). Pewnego dnia przyszedł em zgodnie z oczekiwaniami 5 minut wcześ niej na masaż . Minę ł o kilka minut, odką d trwa procedura. Zapukał em do drzwi. ORAZ. . . "nie pukaj do mnie!..." wysł uchał a cał ego wykł adu o tym, ż e w ogó le ona sama wie, kiedy powinna pracować ! I ż e nigdy nie siedzi bezczynnie przez minutę i ż e nigdy wię cej tego nie zrobię . . Poprosił em o zmianę tego hamlo na kogoś innego, kogokolwiek, ale szczerze wą tpię , ż e istnieje alternatywa dla tej usł ugi. (Gł owa sali pozostał a nieznana, ponieważ nie umieszczał a pieczą tek w mojej księ dze, jak wszyscy inni, ale po prostu odkł adał a odrę cznie). W kompleksie basen/sauna/jacuzzi jest tylko jeden dozorca i wydawał oby się , ż e wszystko dział a samo z siebie i nic nie da się zepsuć . I nic w tym rodzaju! Po pierwsze, w celu zaoszczę dzenia prą du jacuzzi pracują przez 10 minut, potem nie dział ają przez 15 minut, bo wieczorem zawsze jest do nich kolejka. Po drugie, na pó ł godziny przed zamknię ciem dozorcy czasami cał kowicie je wył ą czają , aby znudzeni ludzie szybko wyszli z lokalu i mogli wyjś ć z pracy na czas. W „restauracji” Praga ze szwedzkim wchodzisz, bierzesz jedzenie, stawiasz talerz na stole, któ ry lubisz, kelnerka Simona podchodzi i mó wi: „Twoje misto f zadi, przerzuć się ”. Przy stole nie daj Boż e zostawać przez 2 minuty po zakoń czeniu obiadu lub kolacji zgodnie z harmonogramem! Dokł adnie 2 minuty pó ź niej podejdzie sł odka mł oda dama w sandał ach o imieniu Simona, delikatnie szarpie cię za ramię i prosi o opuszczenie pokoju „przez okoł o pię tnaś cie lat, ukrywamy się , shalustaa jak chcesz”. Kelnerki negocjują mię dzy sobą , krzyczą przez cał ą salę , obrusy są zdejmowane albo strzepują okruchy z podł ogi, albo wytrzą sają je na miejscu, rozrzucają c wszystko, co przylgnę ł o do nich na stoł ach jedzą cych goś ci. Obrusy czę sto są brudne, widelce podaje się , ale trzeba na nie czekać.20 minut. Jedzenie, poza wczorajszymi na wpó ł zjedzonymi warzywami, któ re ewidentnie jest z zamraż arki, są dzą c po lodzie w mroż onych ogó rkach, nie jest zł e. To jest plus. Chociaż czasem coś pieką w garnkach i z jakiegoś powodu nie ostrzegają , ż e czasem są rozgrzane do czerwonoś ci. Czę sto widzę , jak ludzie biorą je w rę ce i się poparzą . Wybraliś my się na wycieczkę do Pragi. Wszystko jest pię kne, miasto mi się podobał o. Na placu w historycznym centrum odbył się wiec z transparentami „Rosjanie – rę ce precz Ukraina! ”. Nie ś miał em się z nimi kł ó cić , ominą ł em. Chociaż w hotelu są cał kiem mili ludzie o dumnej nazwie „Imperial”. Na przykł ad dr Novotny (Novotny), najmilsza osoba. Uważ am, ż e jego zabawne i terapeutyczne konsultacje-konsultacje są najlepszą procedurą tego hotelu. Podobał mi się masaż Vrzala Vitezslava i fizjoterapeuta z Pakostova Michaela. Najwyż sza pił ka dla kelnera Freddy'ego z Imperial Club. W cenie ró wnież winda (kolejka linowa) przez podziemny tunel ze ź ró deł wody do hotelu. Ale te plusy w ż aden sposó b nie pokrywają kosztó w dwutygodniowej wycieczki w wysokoś ci 6000 euro dla dwó ch osó b z Petersburga, czyli 35.000 rubli! W tym roku w Indiach na Goa za 20.000 dla dwojga został wylizany i potraktowany uprzejmie w hotelu Park Hyatt 5*. Cena jest dwukrotnie niż sza. Hotel serwisowy "Imperial" ocenił bym maksymalnie 2-3 gwiazdki. A za 350 km lepiej jechać na Fidż i. Był kiedyś w Belokurikha w Rosji w zeszł ym roku. Zapł acił em 10.000 za dwoje z lotem na 21 dni. Obsł uga wydawał a mi się przecię tna. Ale po Imperial oceniam na 5 plus! Po raz pierwszy, za wł asne niemał e pienią dze, czuję się jak w poradni powiatowej w ramach polisy MHI! Wybierz. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał