Dobry hotel, ale jest "ale"...

Pisemny: 28 listopad 2019
Czas podróży: 16 — 25 sierpień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 9.0
Wybrał am hotel dł ugo, skrupulatnie i kupił am ocenę "5.0" i zdję cie zatrzymał o się na BLUE IVY.
Już przy zameldowaniu od razu pojawił a się myś l, ż e tak dobre recenzje najprawdopodobniej został y „kupione”.
Zarezerwowaliś my pokó j z bezpoś rednim widokiem na morze. Po zameldowaniu jako jedyni otrzymaliś my pokó j na parterze, co oczywiś cie już nam się nie podobał o, wszystkie nasze proś by o zmianę pię tra nie został y wysł uchane. Kiedy weszliś my do pokoju, unosił się silny zapach ś ciekó w, a widok był na nieuż ytki za hotelem. Oczywiś cie, bez zał atwiania spraw, wró ciliś my do recepcji z pytaniem: „Gdzie jest nasz pł atny bezpoś redni widok na morze? ”. Jednocześ nie pracownicy zachowywali się wyją tkowo brzydko – zaczę li nas przekonywać , ż e ten konkretny numer jest dla nas odpowiedni.

Naturalnie powstał konflikt, do któ rego poproszono nas o czekanie na kierownika, któ ry przyjdzie za pó ł godziny i rozwią ż e sprawę . Jednocześ nie personel recepcji, najwyraź niej myś lą c, ż e nie rozumiemy angielskiego, ponieważ porozumieli się z nami po rosyjsku, zaczę li chichotać z nas, przeglą dają c nasze dokumenty i mó wią c mię dzy sobą , ż e oczywiś cie przypisano nam inny numer. To był o wyją tkowo nieprzyjemne.
Kierownik Marina pojawił a się pó ł godziny pó ź niej i po obejrzeniu dokumentó w zaczę ł a nas przekonywać , ż e to wina hotelu, ż e zarezerwowaliś my zł y pokó j, nie, ale winę ponosi Tez Tur, któ ry rzekomo przesł ał nieprawdziwe informacje, natomiast pokazują c nam papiery, gdzie był o wyraź nie napisane "widok na morze". . . Tak, a zapach w pokoju, wedł ug niej, wynika z tego, ż e wł aś nie czyś cili kanalizację...
W rezultacie, po godzinie kł ó tni, zostaliś my zakwaterowani w pokoju typu superior, wszystkie na tym samym parterze, ale z widokiem na morze. Opowiedział em przewodnikowi tę sytuację , aby dowiedzieć się , kto jest winny, powiedział , ż e hotel oczywiś cie nigdy nie przyznaje się do winy z obawy przed zł ymi opiniami i ż e nie wszyscy idą to rozgryź ć , niektó rzy po cichu poł ykają i mieszkają gdzie osiedlili się ! Ś wietny!
Ogó lnie sam hotel jest dobry. Od czasu do czasu w ł azience unosił się silny zapach ś ciekó w, któ ry personel eliminował po kontakcie z recepcją .
Jedzenie mi się nie podobał o, praktycznie nie był o ró ż norodnoś ci i wyboru, też był o pyszne. A ś niadania był y jak plan (w rzeczywistoś ci był to najgorszy bufet, jaki kiedykolwiek widział em, a widział em ich cał kiem sporo).
Obsł uga restauracji jest bardzo nieprzyjazna, zł a, z wyją tkiem gł ó wnego kelnera - starszego chudego mę ż czyzny w okularach. Był bardzo sł odki i rozmowny.
Nie był o animacji, któ ra z jakiegoś powodu został a wskazana na stronie w opisie hotelu!
Wszystko inne w hotelu był o dobre.

I o przyjemnym. Morze w pobliż u hotelu: wspaniał e! Wspaniał y! Czysty! Przezroczysty! Ciepł y! Spokojna! Z pł askim piaszczystym dnem! Moim zdaniem najlepsze morze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał