Niegrzeczny, niegrzeczny personel hotelu. Hotel jest zdzierstwem. Kierownik to zawodowy oszust.

Pisemny: 11 może 2018
Czas podróży: 28 kwiecień — 3 może 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 4.0
Dobry dzień . Odpoczywaliś my w Tofinis z moim bratem od koń ca kwietnia do począ tku maja. Przyjechaliś my o 7 rano, o 8.30 byliś my już w hotelu (hotel jest na samym począ tku miasta, na obrzeż ach, wię c zostaliś my tam pierwsi). Usiedliś my o 15:00. Podczas odprawy nikt się nie uś miechał , był o wraż enie, ż e prosimy ich o wizytę . Pokó j był wspaniał y, widok na morze zgodnie z zamó wieniem. Odpoczywam przez 6 dni. Pierwsze sprzą tanie był o trzeciego dnia, a potem musiał em to zgł osić w recepcji. W koń cu posprzą tali pokó j, zmienili rę cznik (zostawili 5 euro, potem zaczę li go sprzą tać codziennie). Pod wzglę dem ż ywieniowym – dobra robota! Ró ż norodnoś ć , jakoś ć i moż liwoś ć pysznego gotowania. Uznanie dla kucharzy i kelneró w! ! ! Jedyne co mieliś my to obiadokolacja (ś niadania i obiadokolacje), napoje (herbata, kawa i woda) był y tylko na ś niadanie.
Na miejscu pł atny mał y aquapark 20 euro od osoby. On nie jest tego wart. W hotelu nie ma animacji. Po kolacji wszyscy rozchodzą się do swoich pokoi lub udają się na spacer po centrum. Po 21 hotel nie jest duszą .
Trochę o plaż y. Podró ż trwa 10 minut. Plaż a jest piaszczysta, czysta, ale „nie ma gdzie spadać jabł ko”))) Za opł atą : leż aki – 2.5 euro, parasol – 2.5 euro.

Droga z hotelu do centrum to 30 minut. Tam znajdziesz się w ś wiecie nieokieł znanej zabawy: sł ynnych baró w Ayia Napa, restauracji, kawiarni i parku rozrywki.
Wró ć my do hotelu i porozmawiajmy o pracownikach i ich kierownictwie. Czekanie na zameldowanie w pokoju przez 6 godzin (nawet w w poł owie pustym hotelu) to drobiazg. W recepcji, gdy poproszono nas o skorzystanie z apteczki - fasoli i gipsu (był o trochę kł opotó w, ponieważ mieliś my nadtlenek do leczenia rany z nami), w oboję tnej i niegrzecznej formie odmó wiono nam elementarnej pomocy przez Dziewczyna rosyjskoję zyczna, wskazują c w sklepie co moż na tam kupić wszystko czego potrzebujemy.
Chł ó d, oboję tnoś ć personelu hotelu Tofinis i beztroski stosunek do turystó w. To rzadkoś ć na Cyprze. Zwykle zauważ asz i zauważ asz, wrę cz przeciwnie, nadmierną troskę , pozytywnoś ć i ż yczliwoś ć . Ech. . . tak. Ale gł ó wne, delikatnie mó wią c, ucią ż liwoś ci czekał y nas podczas eksmisji. Wymeldowanie z pokoi odbywa się o godzinie 12.00. Nasz transfer był o 20.30. Zaspaliś my przy kasie i obudził o nas pukanie do drzwi o 12.40. Nie mają c czasu wstać z ł ó ż ka i się ubrać , do pokoju wpadł a kierownik hotelu i 2 sprzą taczki (spektakl jak w filmie o maniakalnych zabó jcach). Wś ciekli, wskazują c na zegar i krzyczą c, ż e jeszcze ś pimy (powtarzam, hotel był ponad w poł owie pusty, nie widzimy zbrodni w naszym przebudzeniu), potem sprzą taczki zaczynają dotykać naszych rzeczy krzykiem.... kierownik po rosyjsku prosi o wypuszczenie numeru przez 5 minut.
W efekcie za 40 minut naszego dodatkowego pobytu w pokoju kierownik hotelu przedstawił nam fakturę na 80 euro (6000 rubli), choć jest to cena za dzień . Kiedy powiedzieliś my, ż e nie zapł acimy za to, po prostu powiedziano nam, ż e w porzą dku, zadzwonią na policję i zatrzymanie spowoduje, ż e nie bę dziemy latać na czarterach. (Szczegó ł y krzykó w i sł ó w, któ re wypowiadał personel recepcji i sam kierownik hotelu (siedzą cy na prawo od wejś cia do hotelu) pisze sam - nie szanuj. Podzię kowania dla goś ci hotelu, innych podobnych turystó w za ochronę naszej strony .

Aby unikną ć tych problemó w, musieliś my za wszystko zapł acić rachunkami. Rozumiemy naszą przechył kę . Ale takiej postawy, oszczerstw skierowanych do nas, chamstwa i chamstwa nie da się zapomnieć i nie zrozumieć! ! ! Oszukany w 40 minut jak na co dzień - otwarte zdzierstwo !! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał