Opinia

Pisemny: 28 sierpień 2012
Czas podróży: 13 — 23 sierpień 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Dzień dobry.
Uważ am za konieczne dodać moją recenzję , ponieważ . Moim zdaniem hotel jest przereklamowany.
Po przybyciu do hotelu szybko usiedliś my. To prawda, ż e ​ ​ recepcja zarabia na turystach - zaoferowali dodatkowe 10 pesos dziennie za pokó j z widokiem na plaż ę . Od wszystkich tutaj zależ y, czy się zgodzą , czy nie. Dodatkowa poś ciel (dla dziecka) czekał a 2 godziny, 3 razy idą c na recepcję .

Jedzenie - nie smakował o. Czę sto spotykał em się z kwaś nymi potrawami (pomidory, kukurydza, papryka). Jedzenie jest takie samo każ dego dnia. Ludzie chodzą tł umnie. Czasami widzieli zdję cie - drzwi jadalni (nie moż na tego nazwać inaczej) są zamknię te, goś cie czekają na swoją kolej na ś niadanie, lunch. Czujesz się jak w ulu. Restauracje a la carte: pierwszego dnia poszliś my do restauracji El Marino - w menu 1 sał atka, 1 pierwsza, 1 sekunda. Nazywa się - chcesz jeś ć , chcesz nie jeś ć . To był o obrzydliwie przygotowane. Nastę pnego dnia zjedliś my kolację w chiń skiej restauracji Oshin. Mogę powiedzieć , ż e był am mile zaskoczona. Pyszne urozmaicone menu - wszystkim się podobał o. Steakhouse - ró wnież zadowolony, mię so był o przepysznie przyrzą dzone. O innych restauracjach nie mogę nic powiedzieć - nie odwiedziliś my.
Plaż a. Rano zawsze orają , ale to nie pomaga. Bo po imprezach na plaż y kieliszki, talerze, fajki, gó ry babki. . . Wejś cie do morza jest znakomite, ł agodne.
Terytorium hotelu. Zuż yte kubki, talerze, sł omki mogą leż eć na trawniku przez cał y dzień . Na ś cież kach, po wietrze, przez cał y dzień leż ą ogromne suche liś cie palmowe. tylko kilka razy widział em, jak sprzą tali teren.
Obsł uga hotelowa. W minibarze znajdują się.3 butelki wody. Wszystko. Gł oś na nazwa mini-baru. Bez soku, bez napojó w gazowanych. . . Pokojó wka, sprzą tają c pokó j, czę sto "zapomniał a" wytrzeć kał uż ę z klimatyzatora. Napiwki zostawiano przez pierwsze 5 dni po tym, jak przestali, bo ich nie zarobili. Był a tylko jedna pokojó wka - wyją tek, pracował a napiwkami dla 5+. Wezwał a elektryka - wymienił przepalone ż aró wki, wezwał mechanika, któ ry naprawił klimatyzator (kał uż a przestał a się tworzyć ). Generalnie potrzebujemy wię cej takich odpowiedzialnych pań .
Numer. Meble są stare, szafki nocne są krzywe, 2 ł ó ż ka są poł ą czone obok siebie - przytulanie się do siebie nie jest realistyczne, a na jednym ł ó ż ku nie był o wystarczają co duż o miejsca. ś ciany z dekoracją dalekiego ZSRR. Na tarasie przez 10 dni podł ogi nigdy nie był y myte, a martwe ptaki, któ re został y zabite, nie był y nawet usuwane (po ulewie). Napisali na stronie, ż e junior suite ma 46 mkw. raż ą ce kł amstwo. z sił y 30 metró w kwadratowych (są to 2 pokoje).
Generalnie ostatni wyjazd był nieco rozczarowują cy, już nigdy nie pojadę do duż ych i starych hoteli.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał