Brak skarg na hotel?

Pisemny: 6 październik 2012
Czas podróży: 3 — 17 wrzesień 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 4.0
Odpoczywał em z mę ż em w pierwszej poł owie wrześ nia. Hotel nie ma ż adnych specjalnych roszczeń . Wszystkie drobne problemy rozwią zywał a pokojó wka: wymiana przepalonej ż aró wki, na balkonie nie był o suszarki i popielniczki, wszystko przyniesiono natychmiast po apelacji. Mieszkaliś my na pią tym pię trze z widokiem na morze, niesamowity widok, każ dego ranka o wschodzie sł oń ca pokó j zalany, po prostu bajka, przez szklaną ś cianę prosto z ł ó ż ka obserwujesz niekoń czą ce się morze. Pokó j był codziennie sprzą tany. Korzystali z lodó wki bez ż adnych opł at, tylko nie wycią gaj swoich produktó w. Telewizor jest mał y, ale moż na oglą dać wiadomoś ci, 4 kanał y w ję zyku rosyjskim. Jeś li chodzi o jedzenie. Braliś my tylko ś niadania, jedliś my w restauracjach, wszystko nam odpowiadał o, kelnerzy zawsze podpowiadali, co i jak ugotowano. Nie zwracaj uwagi na drobiazgi i nie wymyś laj sobie niepotrzebnych problemó w, wtedy reszta zakoń czy się sukcesem, ciesz się morzem i sł oń cem. Jak mó wią , wnę trze jest na zewną trz, bą dź pozytywny, uś miechnij się i wszystko bę dzie dobrze!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał