Kradzież

Pisemny: 3 lipiec 2023
Czas podróży: 25 czerwiec — 2 lipiec 2023
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Piszę recenzję po rosyjsku, aby wię cej osó b mogł o ją obejrzeć lub przeczytać.
Zostawiam negatywną recenzję , ponieważ hotel absolutnie nie odpowiada temu, co twierdzi, ani na zdję ciach, ani w tekś cie. Jeś li nie jesteś wł aś cicielem apartamentó w w tym klubie, nie oczekuj specjalnego przyjaznego traktowania.
A wię c zacznijmy:
1. Osada. Nie ma wcześ niejszego, nawet za dodatkową opł atą . Przyjechaliś my o 7:15. Dla mnie z mał ym dzieckiem, któ re jechał o cał y dzień autobusem (tak, przez wojnę nie mamy innego wyjś cia), totalnym rozczarowaniem był o nie otrzymanie standardowej usł ugi w postaci ś niadania (przynajmniej kanapki i herbata z drogi), pozostawienie bagaż u (zaoferowano osobne pomieszczenie, do któ rego każ dy moż e wejś ć okoł o godziny 11:00).
2. Wię cej zabawy.

Pokó j: ogromne ł ó ż ko, naprzeciw szafka pod telewizor, doś ć trudno dostać się mię dzy nimi na balkon (zauważ ę , jest miniaturowy), wą ska szafa z poduszkami i kocami - nie zmieś cisz tam rzeczy, w pokoju nie ma wieszakó w na ubrania. Bę dziesz chodzić w pogniecionych ubraniach lub biec do recepcji po ż elazko (nie wyobraż am sobie, gdzie prasować ).
Jest mał a kuchnia - absolutnie bezuż yteczna, bez czajnika, kuchenki.
Lodó wka - dzię ki tamtejszemu hotelowi.
3. Czyszczenie. Praktycznie nie istnieje, poza wymianą rę cznikó w. Przez tydzień i jeszcze przed naszym przyjazdem nikt nie sprzą tał pod ł ó ż kiem (ś wiecki kurz).
Osobno powiem o personelu sprzą tają cym (trzeba był o osobno bł agać , ż eby coś zrobić w pokoju), a ponadto sprzą taczka, któ ra sprzą tał a pokó j, ukradł a z pokoju spó dnicę.
Kiedy skontaktował em się z administracją , nie przeprosili mnie, ale powiedzieli, ż e nie są pewni, czy kradzież y dokonał a sprzą taczka. To znaczy ja, jako klient, najprawdopodobniej ukradł em coś sobie.
Każ dy wchodzi do pokoju. Zaufanie 0. Brak kamer do ś ledzenia. A winny jest klient.
4. Ś niadania niewiele się zmienił y od tygodnia (sery, kieł baski, pomidory, ogó rki, jajka, boczek), od dwó ch dni pojawił a się kasza gryczana. Raz w tygodniu był y owoce morza (mule). Pę czek ciasteczek, monotonne wypieki, owoce (jabł ka, arbuz, brzoskwinie, nektarynki). Nigdzie nie ma prawdziwej kawy. Bar przy basenie: soda rozcień czona syropem.
Naczynia w restauracji są brudne i wyszczerbione

Gdyby nie impreza dla dzieci, na któ rą przyjechaliś my, zachowalibyś my się inaczej. Nie tylko ta recenzja był aby reakcją .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał