chamski stosunek do gości w Imperialu

Pisemny: 19 lipiec 2010
Czas podróży: 9 — 16 lipiec 2010
Bą dź bardzo ostroż ny w tym hotelu! Pokojó wki w przeddzień wyjazdu nie dodają rę cznika, a nastę pnie w recepcji, przy wymeldowaniu, 10 minut przed przyjazdem autobusu, w bezczelnej (bardzo bezczelnej! ) formie ż ą dają zapł aty 10 lew za rzekomo utracona wł asnoś ć hotelu (szary rę cznik nie jest wart dolara! ). Oto taki ugruntowany „biznes”! Ogó lnie rzecz biorą c, stosunek personelu tego hotelu do turystó w jest chamski! (szczegó lnie „zasł uż ona” panna Toni w recepcji). Co wię cej, zauważ ył em - niezależ nie od narodowoś ci. Moż liwe są ró wnież inne metody „wypł aty” pienię dzy od turystó w. Dlatego jeś li ktoś jeszcze zdecyduje się tam pojechać - uważ aj !! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał