Obrzydliwe

Pisemny: 5 sierpień 2018
Czas podróży: 29 lipiec — 5 sierpień 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 10.0
1. Jedyna winda, w któ rej sprzą tacze ró wnież jeż dż ą i zatrzymują się na wszystkich pię trach. A ty czekasz. Był taki dzień , w któ rym nie był o prą du i musieliś my zjeż dż ać po schodach z 5 pię tra z wó zkiem.
2. Obiady nie są smaczne. Warzywa są czę sto niedogotowane.
3. Pł atnoś ć za posił ki wył ą cznie gotó wką . Najbliż szy bankomat znajduje się.10 minut spacerem.

4. Od rana nie ma wody przez cał y dzień . Pokó j jest niehigieniczny. Mamy mał e dzieci, a bez wody nie moż emy umyć dziecka, umyć naczyń , ani rą k… Na przyję ciu uś miechają się sł odko, ale nic nie mogą na to poradzić . Począ tkowo kł amali, ż e w cał ym mieś cie nie ma wody. Potem przyznali, ż e mają wodę na pierwszym pię trze. Biegają co godzinę , ż eby to naprawić . O 23:00 nadal nie ma wody.
Wkró tce dzieci pó jdą zrobić kupę w swoim basenie, kozy.
Nie polecam, nie marnuj na to swoich pienię dzy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał