Dobry hotel w Bansko, poł oż ony w pewnej odległ oś ci od centrum (spacerem 15 minut), a od wycią gó w narciarskich (2 km, jest zapas). Pokoje są dobrej jakoś ci, ale mał e i ciemne. Personel jest powolny i niezbyt przyjazny. Najlepszą rzeczą w hotelu był a restauracja! - bardzo pię kny design, pretensjonalne meble, duż y wybó r naczyń , duż o owocó w.
… Już ▾
Dobry hotel w Bansko, poł oż ony w pewnej odległ oś ci od centrum (spacerem 15 minut), a od wycią gó w narciarskich (2 km, jest zapas). Pokoje są dobrej jakoś ci, ale mał e i ciemne.
Personel jest powolny i niezbyt przyjazny. Najlepszą rzeczą w hotelu był a restauracja! - bardzo pię kny design, pretensjonalne meble, duż y wybó r naczyń , duż o owocó w.
Personel jest powolny i niezbyt przyjazny. Najlepszą rzeczą w hotelu był a restauracja! - bardzo pię kny design, pretensjonalne meble, duż y wybó r naczyń , duż o owocó w.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Prawie cał kowita ciemnoś ć w cał ym hotelu iw pokojach. Nie widzę nic. Nie sprzą tają , nie zmieniają , nie zwracają uwagi, kwitnie chamstwo na recepcji. Plan hotelu jest idiotyczny. Aby dostać się z bloku B do A, trzeba obejś ć blok po cał ym obwodzie hotelu.
… Już ▾
Prawie cał kowita ciemnoś ć w cał ym hotelu iw pokojach. Nie widzę nic. Nie sprzą tają , nie zmieniają , nie zwracają uwagi, kwitnie chamstwo na recepcji. Plan hotelu jest idiotyczny. Aby dostać się z bloku B do A, trzeba obejś ć blok po cał ym obwodzie hotelu. Kampania rozgrywa się na ró ż nych pię trach i ró ż nych blokach. W naszym pokoju był y karaluchy. Jedzenie jest takie samo przez siedem dni. Szafa na narty na zewną trz po drugiej stronie ulicy i zimno. W weekendy Serbowie i Macedoń czycy przyjeż dż ają ze swoimi nienormalnymi dzieć mi. Dwa dni w hotelu op, krzycz. Nie radzę psuć sobie wakacji w tym hotelu, to obrzydliwe do zapamię tania.
Tak jak
Lubisz
• 1
Hotel wyró ż nia się swoim wystrojem, przytulny, przyjemny, uroczy, ale jest też druga strona medalu, o któ rej chciał bym powiedzieć . Minusy. 1. Za mał o ś wiatł a w pokojach i na korytarzach. 2. Niezbyt przyjazny personel. 3. Brak ciepł ego pomieszczenia na narty.
… Już ▾
Hotel wyró ż nia się swoim wystrojem, przytulny, przyjemny, uroczy, ale jest też druga strona medalu, o któ rej chciał bym powiedzieć .
Minusy.
1. Za mał o ś wiatł a w pokojach i na korytarzach.
2. Niezbyt przyjazny personel.
3. Brak ciepł ego pomieszczenia na narty.
4. Pł ytki basen.
5. Zbyt cienkie ś ciany mię dzy pokojami, co stwarza doskonał ą sł yszalnoś ć tego, co dzieje się z są siadami
Plusy
1. Wspaniał e, urozmaicone jedzenie.
2. Przytulne pokoje.
3. Doskonał a sauna.
PS Nie był o kolejek do dystrybucji jedzenia w restauracji (jak wskazano w jednej z recenzji).
Minusy.
1. Za mał o ś wiatł a w pokojach i na korytarzach.
2. Niezbyt przyjazny personel.
3. Brak ciepł ego pomieszczenia na narty.
4. Pł ytki basen.
5. Zbyt cienkie ś ciany mię dzy pokojami, co stwarza doskonał ą sł yszalnoś ć tego, co dzieje się z są siadami
Plusy
1. Wspaniał e, urozmaicone jedzenie.
2. Przytulne pokoje.
3. Doskonał a sauna.
PS Nie był o kolejek do dystrybucji jedzenia w restauracji (jak wskazano w jednej z recenzji).
Tak jak
Lubisz
• 2
• podróżował 15 lat wstecz
Muszę od razu powiedzieć , ż e wakacje zakoń czył y się sukcesem tylko dzię ki fajnej i fajnej firmie i naprawdę dobrze wyposaż onemu oś rodkowi narciarskiemu Bansko (chociaż był y tu pewne wady - wypoż yczalnie nart są kradzione i czasami trzeba był o stać w kolejce 40 minut przy wycią gach).
… Już ▾
Muszę od razu powiedzieć , ż e wakacje zakoń czył y się sukcesem tylko dzię ki fajnej i fajnej firmie i naprawdę dobrze wyposaż onemu oś rodkowi narciarskiemu Bansko (chociaż był y tu pewne wady - wypoż yczalnie nart są kradzione i czasami trzeba był o stać w kolejce 40 minut przy wycią gach).
Tak wię c, aby nie zostać „spryskanym na drzewie”: bardzo nieprzyjazny personel (nie rozumieją nawet angielskiego, nie potrafią rozwią zać podstawowego problemu ani proś by - nawet przynieś ć szklankę , sprzą tanie to ogó lnie cichy horror - oni w najlepszym razie wyrzuci ś mieci bez pienię dzy); STOŁ Ó WKA - koszmar (asortyment jest najbiedniejszy; nie ma miejsca; przychodzisz na obiad 25 minut po starcie, a barczysty ochroniarz zamkną ł drzwi - mó wią , ludzie bę dą poż erać , wtedy twoja kolej ( trzeba czekać.20 minut jak w fast foodach), kolejka po jedzenie irytuje nie mniej); niezrozumiał a i nieuzasadniona ró ż nica w pokojach - jedni mają wię cej, inni mniej, inni suszarki do wł osó w, inni nie (UWAGA, Ż E HOTEL JEST TERAZ PREZENTOWANY JAKO 4*) niektó rzy mają haczyki na odzież wierzchnią , a niektó re kurtki moż na zał oż yć albo na podł odze, albo na miejscu do spania… Ciemne, nieoś wietlone korytarze, stopnie, na któ rych moż na zł amać gł owę , wszystko jest zadymione…. od 6 rano sł yszeliś my „tykanie” sygnalizacji ś wietlnej z naszego okna....Ogó lnie rzecz biorą c, wniosek jest taki: wizyta w tym hotelu to dobry sposó b na zepsucie wakacji. Ponadto, jeś li ten hotel poleci ci wycieczkę . ag-in lub operator - powó d do zastanowienia się nad kompetencjami.
ag-in lub operator - powó d do zastanowienia się nad kompetencjami.
Tak wię c, aby nie zostać „spryskanym na drzewie”: bardzo nieprzyjazny personel (nie rozumieją nawet angielskiego, nie potrafią rozwią zać podstawowego problemu ani proś by - nawet przynieś ć szklankę , sprzą tanie to ogó lnie cichy horror - oni w najlepszym razie wyrzuci ś mieci bez pienię dzy); STOŁ Ó WKA - koszmar (asortyment jest najbiedniejszy; nie ma miejsca; przychodzisz na obiad 25 minut po starcie, a barczysty ochroniarz zamkną ł drzwi - mó wią , ludzie bę dą poż erać , wtedy twoja kolej ( trzeba czekać.20 minut jak w fast foodach), kolejka po jedzenie irytuje nie mniej); niezrozumiał a i nieuzasadniona ró ż nica w pokojach - jedni mają wię cej, inni mniej, inni suszarki do wł osó w, inni nie (UWAGA, Ż E HOTEL JEST TERAZ PREZENTOWANY JAKO 4*) niektó rzy mają haczyki na odzież wierzchnią , a niektó re kurtki moż na zał oż yć albo na podł odze, albo na miejscu do spania… Ciemne, nieoś wietlone korytarze, stopnie, na któ rych moż na zł amać gł owę , wszystko jest zadymione…. od 6 rano sł yszeliś my „tykanie” sygnalizacji ś wietlnej z naszego okna....Ogó lnie rzecz biorą c, wniosek jest taki: wizyta w tym hotelu to dobry sposó b na zepsucie wakacji. Ponadto, jeś li ten hotel poleci ci wycieczkę . ag-in lub operator - powó d do zastanowienia się nad kompetencjami.
ag-in lub operator - powó d do zastanowienia się nad kompetencjami.
Tak jak
Lubisz
• 4
• podróżował 15 lat wstecz
Mieszkaliś my w hotelu w styczniu 2010 roku. Hotel bardzo mi się nie podobał... ciemne korytarze (oszczę dnoś ć prą du), brak wyjś ć na bagaż (walizki cią gnie się po schodach w rę ce), bardzo ź le posprzą tane pokoje, monotonne jedzenie w "restauracji", czyli bardziej jak stoł ó wka .
… Już ▾
Mieszkaliś my w hotelu w styczniu 2010 roku. Hotel bardzo mi się nie podobał... ciemne korytarze (oszczę dnoś ć prą du), brak wyjś ć na bagaż (walizki cią gnie się po schodach w rę ce), bardzo ź le posprzą tane pokoje, monotonne jedzenie w "restauracji", czyli bardziej jak stoł ó wka . . cią gł e kolejki po jedzenie (niewygodna strefa dystrybucji), zawsze brudne obrusy ....nieprzyjazny personel ....hotel znajduje się na obrzeż ach miasta i chociaż bezpł atny autobus dowozi na windy, widok z okien to niedokoń czone budynki, fabryka i kolej.....W Bansko jest bardzo duż o hoteli, wiele jest w budowie...jest z czego wybierać , tylko nie wybieraj Florimont kasyno i spa.... .
Tak jak
Lubisz
• 2