Ostrożnie kradnij

Pisemny: 6 luty 2011
Czas podróży: 8 — 17 styczeń 2011
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Hotel pozycjonuje się jako 4-gwiazdkowy, w rzeczywistoś ci jest w najlepszym razie trzy. Zalety: dobre spa, basen, sauna. Minusy: cał kowity brak bezpieczeń stwa w hotelu. Do cał ego hotelu naliczył em 3 kamery bezpieczeń stwa, z któ rych dwie należ ą do banku znajdują cego się w tym budynku. Kadł uby nie są ze sobą poł ą czone, co jest duż ą wadą . ł ą czy je ś cież ka wył oż ona kamieniami. Jeś li na zewną trz jest minus, to jest ló d. a jeś li plus coś brudu. Deklarowane 80 metró w do wycią gu nie odpowiada rzeczywistoś ci, w rzeczywistoś ci jest to najkró tsza, po drugiej stronie rzeki! Drogą wodną ! Naprawdę , jeś li mieszkasz w budynku nr 12 to 400 metró w! narty i buty! Widok z okna budowanego hotelu!
Ś niadania są skromne: jeden rodzaj pł atkó w zboż owych, rozcień czone szare mleko, fermentowane soki, jajecznica, szynka i ser. w innych hotelach dokarmiali na miejscu! Na stronie widać , ż e w recepcji jest sejf, ale w rzeczywistoś ci tak nie jest! Po wpisaniu pytania „gdzie przechowywać kosztownoś ci” otrzymano odpowiedź „w pokoju, u nas wszystko jest spokojne”. Potem poszliś my na dwie godziny do sauny, a nasz pokó j został okradziony! Wyję li cał y sprzę t i pienią dze! A stał o się to na drugi dzień po wejś ciu. W dniu naszego przyjazdu w mieś cie był y kradzież e, administracja został a poinformowana przez policję , ale hotel nie podją ł ż adnych dział ań i nie ostrzegł ż adnego z goś ci! A na drugi dzień okradli nas, jeszcze 4 pokoje został y okradzione wraz z naszym numerem. A nastę pnego dnia obrabowano 3 pokoje angielskie. Spotkaliś my ich na policji. Administracja począ tkowo obiecywał a odszkodowanie w postaci karnetó w narciarskich i obiadó w, ale dzień po udaniu się na policję (co trwa cał y dzień ) pozostawiony w cał kowitym zaprzeczeniu. Potem zwró ciliś my się do touroperatora i przeniesiono nas do innego hotelu. Poró wnanie: nowy hotel miał.4 gwiazdki i wtedy zdaliś my sobie sprawę z ogromnej ró ż nicy!
Bliskoś ć hotelu do wycią gu narciarskiego nie daje mu ż adnej przewagi, bo. spacerem, a z innych hoteli, któ re są poł oż one dalej, są darmowe minibusy, któ re dowoż ą spod drzwi hotelu do samych wycią gó w narciarskich!

Hotele poł oż one dalej od gó r bardziej dbają o swoich goś ci. Przynajmniej tak myś leliś my.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał