OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY PEGAS TOURISTIK ТУРОПЕРАТОР
Odebrano nas z lotniska, mijaliśmy hotel w kółko, według map Google było w innym miejscu, w autobusie nie było przewodnika, próbowali wszystkim wyjaśnić autobusem)) nie było internetu w hotelu też nie pomogli, kupili yuilety do aquaparku i w góry, czasami do aquaparku, jest tak dużo ludzi, że nie ma gdzie usiąść, wszędzie są tłumy, ale ja Lubiły spacery po górach, ale wszędzie dawały mało czasu, prawie biegały. →
Przewodniki wycieczkowe są dobre, ale są pytania o wybór miejsc na lunch podczas wycieczek i przewodnik hotelowy. Podczas wycieczki obiad był w jadłodajni, po czym kilka osób doznało strasznego zatrucia :( Z powodu strasznego zatrucia zmuszeni byli zrezygnować z drugiej wycieczki, która odbyła się dzień później. →
Na początek chciałbym zaznaczyć, że menedżerka Elona, dziękuję za posiadanie takiego pracownika w Pegas Touristik - szybko odpowiadała na pytania, pomogła w wyborze hotelu. Ale jakoś poszliśmy dalej od touroperatora Compass, którego oficjalnym przedstawicielem w Turcji jest Fit Holidays, a tutaj najciekawsza rzecz już się zaczęła… Przewodnik hotelowy poradził, że lepiej wybrać się na wycieczkę od nich, bo choć są droższe od lokalnych, przekonywał, że - nie może być mowy o odwołaniu wycieczki - odpowiedzialność polega na tym, że podczas wycieczki nie będą zabierz do wszelkich lokalnych kropek (wino, biżuteria) - nie będą marnować czasu na drobiazgi itp. →
Pegas Touristik wykonała świetną robotę, podobnie jak kierownik, odpowiadała na wszystkie pytania przed i podczas wakacji. Przelećmy znowu przez Pegaza! →
Wszystko, co dotyczy biura podróży, w zasadzie wszystko jest w porządku. Wystartowali na czas. To prawda, że personel zmienił się również z rosyjskojęzycznych (Białoruś, Ukraińcy, Rosjanie) na tureckich, wydawali się nam niegrzeczni! →
Pierwszy raz odpoczywaliśmy w Turcji, postanowiliśmy wybrać się na wycieczkę do Phaselis, spodziewając się, że tam odpoczniemy na morzu i przejdziemy przez ruiny starego miasta, zagubione w iglastych lasach na wybrzeżu Morza Śródziemnego. Obiecano nam obiad i po drodze przywieźć do piwnicy na degustację. →
Samolot UIA jest bardzo stary. W locie było dużo drżenia. Transfer starym minibusem ze złą klimatyzacją. Przewodnik z Pegaza nie towarzyszył. Hotel ma pięć gwiazdek. Odpowiada słabej czwórce. Przewodnik w hotelu narzucał tylko drogie wycieczki. →
Wybrałem tę firmę, ponieważ podobała mi się oferowana przez nich wycieczka i w zasadzie nie miało znaczenia, z której firmy wyjechałem. Po przyjeździe nasz przewodnik pokazał nam, którym autobusem wsiąść, po czym zawieziono nas do hotelu. Z minusów autobusy są bardzo stare. →
Dzień przed wyjazdem okazało się, że nasza rezerwacja hotelu została anulowana. Zaoferowano nam najgorsze opcje. Musiałam dodatkowo zapłacić, żeby dobrze wypocząć z dziećmi. A także zabierają swoje pojazdy do sklepów, którymi turyści nie są zainteresowani. →
Przyzwoite, responsywne i… Ci nieliczni, którzy nie próbują sprzedać Ci 10 wycieczek za wszystkie pieniądze na świecie, a gdy ich nie „połykasz”, przestają Cię witać i nie odbierają telefonów. Tych nielicznych, którzy, jeśli już zabierają ich na wycieczkę, nie odwiedzają po drodze kolejnych 7 sklepów ze słodyczami i fabryk futer/skór. →
|