OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY JOINUP ТУРОПЕРАТОР
Z usług tego touroperatora korzystamy już po raz trzeci. Do tej pory nie było pytań. Tym razem mieliśmy bardzo sympatyczną specjalistkę Yanę. Zrobiła wszystko bardzo szybko, poleciła lepszy hotel niż ten, który widzieliśmy wcześniej. Ogólnie miło robić z nią interesy. →
Jest więc do czego porównywać – krytyka. Zostaliśmy powitani na lotnisku, wsadzeni do klimatyzowanego autobusu i zawiezieni do naszych hoteli. Autobusy nie mają Wi-Fi. Przewodnik w Sharm, w hotelu, proponował wycieczki, ale nawet nie ostrzegł, że nie każdy może jeździć na wielbłądach, quadach i nurkować (!!!!). →
1. Przy sporządzaniu umowy i opłaceniu wyjazdu wyjazd z Egiptu nastąpił 3 sierpnia 2019 r. o godzinie 6:00 2. Przy wystawianiu biletów wyjazd z Egiptu został przesunięty na 21:50 3 sierpnia. 3. Następnie przesunęli wyjazd na 23:30 4. Czwarta opcja o 3:50 4 sierpnia. 5. Pokój musi zostać zwolniony o godzinie 12. →
Dobra firma, menedżerowie w Yves-Frankivsk są po prostu świetni, opowiadają o wszystkim, ostrzegają i po prostu urocze dziewczyny.) Wszystko było w porządku, na czas, bez zwłoki. Samolot Bukowina jest trochę stary, ale bez żadnych problemów. Polecamy znajomym i znajomym... →
Lecieliśmy z Zaporoża do Antalyi. Oni też wrócili. Nie było problemów z transferami. Pod tym względem dobra robota. Ale oto lot tam iz powrotem... 1. Lot został opóźniony z powodu złej pogody o 2 godziny. Wszystko ok, tylko do hotelu dotarliśmy o 23:00. Oczywiste jest, że w tym przypadku nie ponosi winy organizator wycieczek, ale jakby go to nie obchodziło, nawet jeśli osiedliliśmy się na 3 noce. →
Wybraliśmy to z ignorancji, ale nie rozumiem, dlaczego jest wiele negatywnych recenzji, nawet przerażających .... Pierwszy raz polecieliśmy na odpoczynek i to biuro podróży natknęła się na. ponieważ było to dla nas opłacalne i wygodne pod względem terminów i noclegów. Wszystko było dobrze zaaranżowane, nie było żadnych problemów, ale naprawdę nie podobało mi się opóźnienie lotu o 3,5 godziny (czekałem na lotnisku) iz powrotem przez 6 godzin (ale tutaj nadal mogliśmy spacerować po mieście i cieszyć się reszta reszty). →
Wszystko było w porządku, z wyjątkiem wyjazdu z Boryspola. Najpierw przesunęli go o 6 godzin do przodu (dzięki ostrzeżeniu organizatora wycieczki), a potem opóźnili o 12 godzin. Tych. Czekaliśmy 12 godzin w strefie odlotów, ktoś wyszedł do hotelu, a potem wrócił. Niektórzy Białorusini czekali 2 dni. →
Wrażenia z wyjazdu. (tur№1620163, 24.06-19 - 01.07.19) Lot do Egiptu do Hurghady został przełożony na trzy godziny, ale biuro podróży ostrzegło w porę i nie było żadnych problemów. Przyjechaliśmy do Egiptu, zostaliśmy poznani, zabrani - wszystko jest w porządku. Hotel Albatross Aqua Blu Resort 4 * w drugiej linii - super! Dostaliśmy pokój rodzinny, ponieważ mieliśmy z nami 3 dzieci. →
Chcesz zepsuć sobie wakacje?Wtedy byłeś już tu powołany 01.07.2019, o godzinie 02.00 ze Lwowa, ciągle się spóźniał, potem o 8 powiedzieli o 12, a ostatnia informacja, że o 18.00 nie jest faktem, ponieważ jeszcze nie wyjechaliśmy, mieliśmy być już o 6 rano już w zemście nad morzem i cieszyć się, ale nie, tracimy cały dzień odpoczynku w hotelu, który załatwił nas tylko na 4 noce, aby czekać na samolot, zapewnia śniadanie i żyć jak chcesz. →
Oszukany i tak Dzień zostanie skradziony łatwo powołując się na przewoźnika lotniczego. dwukrotnie leciało przez JoinUp, a dwukrotnie odlot był opóźniony o 12-20 godzin + wyjazd z hotelu również wcześniej. Zajęło im to 8 dni, okazało się, że było 6,5. →
|