Autor:
Data zakupu usługi: 05 czerwiec 2019 Pisemny: 04 lipiec 2019 |
|
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Wrażenia z wyjazdu. (tur№1620163, 24.06-19 - 01.07.19)
Lot do Egiptu do Hurghady został przełożony na trzy godziny, ale biuro podróży ostrzegło w porę i nie było żadnych problemów. Przyjechaliśmy do Egiptu, zostaliśmy poznani, zabrani - wszystko jest w porządku. Hotel Albatross Aqua Blu Resort 4 * w drugiej linii - super! Dostaliśmy pokój rodzinny, ponieważ mieliśmy z nami 3 dzieci. Pokój jest piękny, wygodny, nowoczesny. Jedzenie jest normalne, urozmaicone, pyszne, ale są dania nietypowe dla naszego ukraińskiego stołu. Ogólnie hotel 5*, polecam wszystkim! To po prostu elegancki pałac z mnóstwem fajnych basenów i rozrywką dla każdego!
Szóstego dnia miałem zatrucie. No, może to nie wina hotelu, może mój żołądek po prostu nie przetrawił steku średniej pieczeni… Zaznaczam tutaj ubezpieczenie – zadziałało świetnie.
Po wezwaniu ubezpieczyciela taksówkarz w ciągu pół godziny przyjechał do hotelu, zawiózł go do szpitala, gdzie został zbadany przez lekarza, na 3 godziny dostał kroplówkę i odwieziony do hotelu z niezbędnymi lekami na następne trzy dni. Po kroplówce poczułem się dobrze, a odpoczynek kontynuowałem w normalnym nastroju.
Przejdę do lotu powrotnego.
Były już niespodzianki.
Wyjazd do Lwowa był trzykrotnie przekładany! Nie wiadomo, dlaczego zmienia się godzina wyjazdu, tylko organizator wycieczek Join Up zna prawdę! Więc nie będę tego komentował. Ale kiedy po raz pierwszy otrzymałem informację o odroczeniu wyjazdu na 6 godzin, przypomniałem sobie, jak przewodnik w hotelu z Join Up z uśmiechem zapytał: „No, jak trafiłeś do Egiptu? Wszystko jest dobrze? Wyjechałeś na czas? MASZ SZCZĘŚCIE i wtedy nasze loty są opóźnione o 12 godzin!).))))) »
Chcę wynająć przewodnika z Join Up w hotelu w Egipcie, który powinien martwić się o komfort turystów z Join Up w tym hotelu!
Więc ma na imię Katia.
Piękna długonoga blondynka. Katia nie poinformowała nas na czas o przesunięciu lotu z Hurghady do Lwowa. W tym locie z tego hotelu była tylko jedna rodzina, więc nie było trudno zapanować nad tym problemem. Po prostu zadzwoń do nas na swój osobisty telefon, abyśmy nie zostawiali numeru i to wszystko! Voucher wskazywał wyjazd do Lwowa o 7 rano w dniu 1 lipca. W niedzielę 30 czerwca zapytałem Katię, czy będą jakieś zmiany, a Katia powiedziała, że wyjazd jest o 6 rano, więc o 2:50 w nocy 1 lipca musimy być na recepcji, wykończyć się i będziemy przewieziony na lotnisko transferem. Drugiej nocy zadzwoniliśmy z recepcji i błagaliśmy, abyśmy się obudzili. Delikatnie z trójką dzieci zbieramy bagaże i idziemy do recepcji. Zaczęliśmy już wydawać karty z pokoju, ponieważ Katia dzwoni do recepcjonistki w recepcji i prosi o przekazanie telefonu. Informuje, że wyjazd jest przełożony na 6 godzin. Udało nam się odebrać karty z pokoju io 3 w nocy z dziećmi poszliśmy do pokoju spać.
Pytanie? Dlaczego Katia nie zadzwoniła na nasz osobisty numer? Nawet 15 minut przed wyjazdem....nie obudziliśmy dzieci! Nie śpijmy całą noc, a dzieci mogą spać dalej! Katia powiedziała, że odlot będzie o godzinie 12, więc wyjeżdżamy z lotniska o 8:50. To samo wydarzyło się później. Kiedy dotarliśmy do recepcji o 8:50, nagle zmęczyliśmy się i ponownie pojechaliśmy na lotnisko (wcześniej dzwoniłem do Katyi, aby zobaczyć, czy są jakieś zmiany, powiedziała nie!). Jesteśmy wyczerpani, siedzimy i czekamy. Minęło 10 minut, idziemy do recepcji i jemy lub nie gdzieś w pobliżu Katyi, bo wydaje się, że musimy jechać na lotnisko i dopiero wtedy ten kierownik daje Katyi notkę, że lot został ponownie przełożony i tym razem już 10 godzin ! Numer już przekazaliśmy! I zostali zmuszeni do siedzenia na przyjęciu! Gdyby ta Katarzyna zadzwoniła do nas na czas, moglibyśmy być w wygodnym pokoju lub popływać w basenie do godziny 12 (godzina eksmisji zgodnie z voucherem). Dlaczego przewodnik nie zadzwonił?! Czemu?
Moja trójka dzieci i ja wędrowaliśmy po recepcji, bo ulicą nie idzie się długo - upał wynosi 35 stopni. Po prostu usiądź w basenie. A bagaż to już coś. W liście podano również, że o godzinie 14:00 zostaniemy odebrani i przewiezieni do innego hotelu, gdzie będziemy do wyjazdu. Dlaczego musieliśmy jechać do innego hotelu ???? Nie kupiłem takiej wycieczki! Ale zostawmy to…. Gdyby Kateryna sumiennie spełniała swoje funkcje, moglibyśmy odpocząć jeszcze pół dnia, zamiast chodzić tu i tam na przyjęcie! Dlatego nagana przewodnika Katarzyny z Join Up at Albatross Aqua Blu Resort 4 * w Egipcie. Ten przewodnik powinien zostać zwolniony!
Do Lwowa polecieliśmy 1 nocy 2 lipca, zamiast 1 lipca o 7 rano, jak wcześniej wspomniano w voucherze.
Join Up z dumą można nazwać Jopin Up!