OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY JOINUP ТУРОПЕРАТОР
Biuro podróży musi organizować wakacje dla turystów zgodnie z ich życzeniem. Oferowanie okropnej jakości hoteli tylko po to, aby sprzedać wycieczkę, nie jest właściwe. Ludzie od miesięcy czekają na wakacje, aby spędzić czas z rodziną i dziećmi, wpadając do okropnych hoteli, nie odpoczywają, ale kierują wszystkie swoje wysiłki na rozwiązanie problemów swojego relaksu i komfortu. →
Ten operator jest bardzo zły, ciągle przesuwają lot, my byliśmy zmieniani 3 razy dziennie, w rezultacie wylecieli po 24 godzinach. Ale jakoś polecieli do Egiptu, choć odgłosy w samolocie były straszne. A tak przy okazji, na lotnisku było opóźnienie do 2 godzin. Nigdy nie kontaktuj się z nimi. →
Zaprojektowana wycieczka Fortuna 5*. Umieszczono nas w hotelu, nie 5, a nawet 4. Hotel nie miał żadnych gwiazdek, a obsługa była odpowiednia. Morze w pobliżu hotelu było brudne, pokój był bardzo ciasny, nie było sprzątania, ręcznik został wydany na bójkę trzeciego dnia. Na domiar złego zatruliśmy się hotelowym jedzeniem. →
W zeszłym roku jeździliśmy z przyjaciółmi po Włoszech, ale w miejscach turystycznych, mój mąż i ja zdecydowaliśmy, że jak na morzu, to do Włoch :) Dziewczyna z agencji wybrała nam hotel w Rimini (Erbavoglio 4*), na tydzień 02-07.07.2018 jest cicho i blisko centrum miasta. W pobliżu plaży miejskiej jest miejsce, do którego warto wybrać się wieczorem. →
Wybrawszy przypadkiem wszystko zgodnie z oczekiwaniami, w przyszłości będę korzystał z usług tego biura podróży →
Kupiłem wycieczkę do Turcji od tego operatora na dwa tygodnie przed wylotem. Nie napiszę nic o opóźnieniu wyjazdu, mieli być w hotelu o 15:00, a byli o 24:00. Bo najciekawsza rzecz zaczęła się później. Reprezentantka Dasha oprowadziła nas po hotelach (na jej szyi i nadgarstku były trzy szpilki), a kiedy zostały już trzy rodziny, powiedziała, że mamy ogromne szczęście, że zostaliśmy zakwaterowani w pięciogwiazdkowym hotelu, który jest wyższy niż te, które my zarezerwowane, ponieważ z jakiegoś powodu nasze hotele są zajęte. →
Otrzymane usługi nie odpowiadają usługom wymienionym w umowie zakupu wycieczki. Lot został przełożony na odlot 5 (!) razy i po raz piąty nikt nas o tym nie poinformował, sami się przekonaliśmy, zadzwonimy do joint-upów na infolinii, skoro lot zniknął z wyświetlacza lotniska. W odpowiedzi nie otrzymali żadnych wyjaśnień i przeprosin, a jedynie „zajmowali się tymi, od których kupili wycieczkę”. →
Nie słuchaj kłamców. Nie kupuj od nich wycieczek. Bajka o Ministrze Infrastruktury, który rzekomo rozwiązał wszystkie problemy z wyjazdami, to tylko bajka. Kupiłem wycieczkę dzisiaj, 11 lipca 2018, wyjazd o godzinie 14.00 przełożony na 17.15, przełożony na 23.00 przełożony na 23.45 do tej pory na 18 minut 21 minut. →
Wskazano drugi punkt ubezpieczenia: osoby ubezpieczone to ,,,,,,,, , Nigdy nie dowiedziałem się, czy jestem ubezpieczony na czas wyjazdu, bo nie jestem mieszkańcem UKRAINY!!! →
Kupiliśmy wycieczkę pod koniec maja. Zabrali go przez podróż Coral, ale sama wycieczka pochodziła z Join up. Dwa dni przed odlotem zmieniliśmy godzinę wyjazdu z 1:00 na 14:30. Przybywszy na lotnisko, odprawiliśmy się, powinno być lądowanie, ale nie było samolotu. W rezultacie wystartowaliśmy o 17:00. →
|