OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY JOINUP ТУРОПЕРАТОР
Wszystko zaczęło się w noc wyjazdu, miało być o 7.09 o 13:30 z Zhulyan, wylecieli o 8.09 o 22:30 z Boryspola, ale to już połowa kłopotów... Po przyjeździe do Bodrum my byli zachwyceni, 170 osób, cały lot, którego nie jedziemy do hotelu, ale zabierają nas do bardzo fajnego 5-gwiazdkowego hotelu, Bodrum Bay Resort, tylko gorzej. →
Kupiliśmy jedną wycieczkę, na którą bardzo długo chcieliśmy. Po przyjeździe zostaliśmy skonfrontowani z faktem, że w hotelu nie ma miejsc i zostaliśmy zabrani do zupełnie innego hotelu, co okazało się absolutnie straszne. Nikt się nie skontaktował, dzwonili i pisali do wszystkich. →
Ustaliłem cenę, liczyłem na trudności, w szczególności z przesiadkami i opóźnieniami lotów, ale wszystko poszło dobrze. Na miejscu zamówiliśmy kilka wycieczek turystycznych po regionie, byliśmy bardzo zadowoleni. Praca przewodników była zadowolona. →
Na Wyspy Kanaryjskie wybraliśmy się w sierpniu 2018 roku. Na biuro podróży nie ma żadnych skarg! Wszystko było perfekcyjnie zorganizowane: wybór hotelu, przelot, jakość hotelu, obsługa na Wyspach Kanaryjskich, nawet odwołanie do towarzystwa ubezpieczeniowego (niestety musiałem złożyć wniosek z kontuzją) przebiegło bez zwłoki. →
Wybraliśmy tę firmę, ponieważ w zeszłym roku szczegóły z nią do Barcelony. Wszystko było świetne. W 2018 roku pojawiły się problemy z transferami lotów, brak dokładnych informacji z przewodników hotelowych o wysokości transferu oraz wymiana linii lotniczej w ostatniej chwili (Sky Up został zastąpiony przez Bravo). →
Po obrabowaniu tego, który uczynił ich godnymi szacunku i godnymi - BAW SIĘ!!!! Oszukiwanie dla wszystkich! Vilit został przeniesiony i do miesiąca nerki i prosto na prawo. NIE RAJU!!!! →
nie ma skarg na organizację pracy, spotkania, wycieczek, akompaniamentu - wszystko jest w miarę zorganizowane i wysokiej jakości, jedyne, co zdenerwowało resztę, to brak gratulacji dla dziecka w dniu jego urodzin, chociaż poinformowałem go o tym data trzy razy, pierwszy raz - przy zakupie wycieczki, drugi - zameldowanie i trzeci podczas spotkania wprowadzającego z przewodnikiem, konieczne było również posiadanie czwartego, w dniu imienin (by było za dużo), ale chciałam dla dziecka niespodziankę, chociaż obserwowałam, jak podczas obiadu gratuluje się innym dzieciom, z charakterystycznym lokalnym śpiewem wesołych i dobrodusznych kelnerów i oczywiście tradycyjnym ciastem ze świeczką od szefa kuchni restauracja, wszystko wyglądało bardzo ładnie. →
Przewodnik po Turcji na upijanie się Wycieczka na pirackim statku namalowała, że będzie animacja dla dzieci i dużo rozrywki dla dzieci + pyszne jedzenie na statku. Naprawdę - prosty spacer po jachcie w scenerii pirackiego statku, nie ma animacji, tylko impreza z pianką, na której dorośli depczą własne dzieci, jedzenie to makaron i arbuz. →
1. Wybraliśmy, bo było to pilnie potrzebne. Nie było innych ofert. 2. Cena jest za wysoka, usługa jest obrzydliwa. Przewodnik w hotelu jest prostacki. 3. Nigdy więcej się z nimi nie skontaktuję. →
Kupiliśmy wycieczkę do Sharm El Sheikh w dniach 12.08-19.08 na 7 nocy i 8 dni.Jak tylko zapłacili za wycieczkę, następnego dnia zaczęli zmieniać czas wyjazdu.Pieniądze zostały opłacone, ale zostaliśmy 6 nocy i 7 dni, dzień i noc zostały skradzione.Po dokonaniu płatności zgłaszają to, co powinni byli zgłosić z wyprzedzeniem. →
|