OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY CORAL TRAVEL ТУРАГЕНТСТВО
|
podróżował 3 miesięcy wstecz
|
Wszystko jasne, sprawne, profesjonalne. Wsparcie telefoniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli jesteś poza granicą. Dyakuyu. →
usługi i poziom usług →
Dobre biuro podróży: wszystko załatwiliśmy online, płatność i odbiór wszystkich dokumentów. Wyjaśnili wszystkie niuanse wypełniania kart, odpowiedzieli na pytania z dokumentami na podróż z dziećmi bez taty (od różnych rodziców). Przekazali mi wszystkie instrukcje, jak odprawić się na samolot (lubię robić wszystko sam) i tam iz powrotem. →
Mój mąż i ja zamówiliśmy wycieczkę do Egiptu przez Coral Travel Osokorki, centrum handlowe Arcadia, menedżerów Katya i Anya. Chcę zwrócić uwagę na nieostrożne podejście do nas jako klientów: na początku wysłali złe dokumenty pod fałszywym nazwiskiem, ostateczną paczkę otrzymaliśmy wieczorem przed lotem. →
Wybrałam tą firmę przypadkiem, nazwa mi się po prostu spodobała i byłam bardzo zadowolona, managerka Aleksandra była wsparciem i doradcą we wszystkim, za co jesteśmy jej bardzo wdzięczni.Teraz polecamy ją znajomym, a my sami się z nią skontaktujemy. →
Ponieważ w lutym trasa pobrała zaliczkę w wysokości 30%, wszystko było w porządku, wszystko zmieniło się wraz z pandemią. Oczywiście dziewczyny w biurze podróży starały się zrobić wszystko, aby klient był zadowolony, ale… wybrałam lot w nocy. aby wrócić rano lot musiał być o godzinie 23. →
Polecieliśmy 13.07.2020 na wakacje do Kemer na 6 nocy. RESIDENCE RIVERO HOTEL 4*, gospodarz Odeon Tours. Straszna obsługa klienta od gospodarza! „Gorąca linia” nie działała po godzinie 18:00 (uznawana za całodobową), gdy dzwoniąc następnego ranka po 10:00, w niegrzecznej formie, bez przedstawiania się jako operator, stwierdzono, że nikt dba o nasze roszczenia, nikt nam nic nie jest winien. →
To były najbardziej kiepskie wakacje w moim życiu. Hotel to jakaś stodoła, nawet nie ciągnie gwiazdy. Wybraliśmy w pobliżu i trzy gwiazdki, które wyglądały lepiej nawet z zewnątrz. A w środku ... W łazience okazało się, że nie tylko pleśń na całym obwodzie, ale czarna pleśń już porośnięta mchem (patrz zdjęcie). →
wszystko poszło szybko, zakup został dokonany online. Kierownik podpowiedział i zaoferował wiele opcji, ale nie nalegał na żadną konkretną. Nie chcieliśmy latać BRAVOAIR, więc polecieliśmy do Sharm, YANAIR jechał bez problemów i z pewnymi opóźnieniami →
|