OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ANEX TOUR ТУРОПЕРАТОР
Nigdy nie spotkałem bardziej obrzydliwej i cygańskiej firmy. Nie będę narzekał na 5-gwiazdkowy hotel w Hurghadzie - to temat na osobną dyskusję. Ściśle w temacie, z całego serca nie radzę korzystać z usług tego touroperatora. Według faktów. Umieszczono nas w hotelu Sunrise Holidays. →
Podczas mojej podróży do Egiptu wszystko poszło idealnie. Lot był zorganizowany normalnie, lot tam iz powrotem odbywał się zgodnie z rozkładem. Transfer jest normalny. Usiedliśmy się, następnego dnia zobaczyliśmy przewodnika na spotkaniu informacyjnym. Nie przeszkadzał nam, natychmiast wybrali się na wycieczkę do Luksoru od operatora w cenie 60 USD za osobę (normalna cena). →
absolutnie zgadzam się ze wszystkimi opiniami!..wszystkie wycieczki, które kupiliśmy w ANEX TOUR były beznadziejnie zepsute.Płynęliśmy do Tiranu - śmierdzący zepsuty statek-koryto, które zadymiło, już skręcone, wpłynęło w 3-punktowy sztorm, też się rozerwało w drodze powrotnej 2 liny zerwały się podczas ciągnięcia, a potem w biegu wskoczyli na inny statek. →
Cześć! Odpoczywaliśmy z mężem pod koniec października tego roku w Sunrise Tirana Aquapark 5*. Chcę zostawić skargę na przewodnik hotelowy Yasser! Nie wiem, dlaczego jeszcze nie został wyrzucony! W naszym hotelu narzekało na to wielu turystów. Po pierwsze nie udzielił nam żadnych przydatnych informacji, jego jedynym celem jest sprzedaż wycieczek, z których ma procent (a ceny są tam zawyżone 1,5-2 razy !!!). →
Nie chcesz zepsuć wakacji, skorzystaj z usług innego touroperatora!!! Żadnych skarg na hotel i wycieczki. Byłem oburzony absolutną obojętnością ANEX, gdy lot był opóźniony: nie było powiadamiania ludzi, nie zapewniano jedzenia. Nazywa się - "To są twoje problemy" !!! →
Wylatując z Kijowa z powodu mojego touroperatora, miałem problemy z lotem. Nie pozwolono mi wyjechać z kraju. Po wypełnieniu dokumentów w ciągu dnia mój kierownik, który mnie wysłał, mógł kupić bilety tylko u tego touroperatora. Dziękuję Ci! Masz dobrą linię lotniczą. →
1) Lot do domu trwał 12 dni, linia lotnicza zmieniła go na 8 rano, a wymeldowanie z hotelu było o 4:45 rano, pokój trzeba opuścić za godzinę. Turystów odebrano autobusem z innych hoteli. Jakoś firma zapłaciła za jedzenie w paczce, ale nie zapłaciliśmy. Na pytanie w hotelu powiedziano nam, że nie ma płatności ani zamówienia. →
Cześć! Teraz opowiem wam o tym, jak polecieliśmy do Turcji z touroperatorem Anex Tour i UTAir. Nasz lot był zaplanowany na 3:55, a odlecieliśmy o 11:50... To był "piękny" początek tak długo wyczekiwanych wakacji! Lot był opóźniony o 8 godzin!!! Lot był opóźniony najpierw o 5:40, potem o 6:40, 8:00 io 12:00! Gdy lot został przełożony na godzinę 12:00 o godzinie 8 rano, pasażerowie zbuntowali się i „usiedli” na przedstawiciela firmy UTAir z żądaniem zrobienia czegoś w celu znalezienia innego samolotu. →
Сегодня 26 июня 2011г. Вылет из Шарм эль Шейха задерживается уже на 5 часов. И это ж еще не конец. Можно ж было бы не забирать туристов из отеля до 12.00 Можно было б и позавтракать нормально и собраться. →
Wszyscy doskonale wiedzą, że w czasie kryzysu bardzo trudno było pozostać w pracy, a tym bardziej przebić należne Wam wakacje. Dlatego na wybór wycieczki było bardzo mało czasu. Koleżanka z Iwano-Frankiwska, której żona rodziła i która również chciała odpocząć przed narodzinami pierwszego dziecka, podjęła się organizacji wyjazdu. →
|