Autor:
Data zakupu usługi: 21 sierpień 2011 Pisemny: 30 sierpień 2011 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
1) Lot do domu trwał 12 dni, linia lotnicza zmieniła go na 8 rano, a wymeldowanie z hotelu było o 4:45 rano, pokój trzeba opuścić za godzinę.
Turystów odebrano autobusem z innych hoteli. Jakoś firma zapłaciła za jedzenie w paczce, ale nie zapłaciliśmy. Na pytanie w hotelu powiedziano nam, że nie ma płatności ani zamówienia. Po prostu zapytali - który touroperator i po usłyszeniu odpowiedzi - nie zamówili ci i to wszystko.
W rezultacie musiałem jeść czekając na lądowanie. 2 kawałki pizzy kosztowały nas 17 lat.
2) Nasz przewodnik zaoferował nam dużo droższe wycieczki niż moglibyśmy odbyć w hotelu (nie od lewych Arabów, ale po prostu zamów w hotelu)
3) Przewodnik próbował nas oszukać mówiąc, że nie ma już autobusów do Kairu, wszystkie miejsca są zajęte na 90-te, ale w samolocie są miejsca na 270-te. Widząc krzywe twarze wczasowiczów powiedział - ach, przyszedł SMS, jest jeszcze 10 miejsc i kto chce szybciej zarezerwować wycieczkę.
4) Zamówiłem nurkowanie przez Anex. Przy płaceniu nie chciałem brać starych rachunków 50ue (przepraszam, ale są w obiegu). Zacząłem prosić o więcej pieniędzy. W końcu sam połączyłem je z nim, aby się ich pozbyć. Powiedziała - nie ma innych pieniędzy, ani tych, ani nie idziemy ... oczywiście wtedy się zgodził - mówią, że pójdę później do banku i wymienię twoje pieniądze na nowe ...
5) Czas nurkowania z Anex. Czekaliśmy 20 minut, nikt nas nie zabrał z hotelu - zaczęli dzwonić do przewodnika... O 8 rano spał i nic nie mógł zrozumieć.
Następny. ponieważ nie będziemy przechodzić przez załącznik.
Czytamy też recenzje - wiele dobrych, wiele złych...bez obrazy dla organizatora wycieczki za przesunięcie godziny wyjazdu...bez obrazy za to, że nie zadomowiliśmy się w pokoju przez 7 godzin...wyzwiska na zasługi pracy touroperatora.
ps W pełni popieram recenzję UTair autorstwa ukrainca