OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ANEX TOUR ТУРОПЕРАТОР
Nigdy nie spotkałem agencji bardziej obrzydliwej niż Anekstura! Odpoczywałem w Sharm w kwietniu, otrzymałem wiele negatywnych emocji. Przyleciałem, myślałem nawet o zadośćuczynieniu za szkody moralne i materialne, ale czas minął, okej, myślę, że następnym razem po prostu nie będę się w to angażować. →
Wszystko było dobrze. Jedyną rzeczą jest to, że przylecieli inną linią lotniczą, jeśli tam pojechali, a dowiedzieli się o tym już na samym lotnisku. I tak wtedy wszystkie piki chiki →
Znakomity własny przewoźnik, wycieczka zgodna z opisem, dobry personel kraju przyjmującego. Transfer jest dobrze zorganizowany. →
Wybraliśmy się z Anex Tour do Hurghady do hotelu Hawaii Le Jardin w październiku 2019 roku. Kilka słów o dyktatorskich skłonnościach przewodnika hotelowego o imieniu Isa. Przyjechaliśmy późnym wieczorem, przewodnik w autobusie ściśle kazał wszystkim być na spotkaniu o 8-50 rano następnego dnia. →
Jeśli nie wybierasz się na wycieczki z przewodnikiem, przewodnik nie chce nawet zostawić telefonu i swoich współrzędnych! →
Po raz pierwszy skorzystałem z usług operatora. Przesunięto czas wyjazdu z Kijowa (ukradli 6 godzin z czasu opłaconego urlopu). Po przyjeździe agenci turystyczni Anex zaczęli bezczelnie sprzedawać wycieczki krajoznawcze (informacje o hotelu, lokalizacji, ciekawych miejscach, infrastrukturze hotelowej to zero). Odmówili przyjęcia od nas formularza przelewu zwrotnego, kilka razy musieliśmy przychodzić z całym tłumem (przedstawiciele aneksu, nawet gdy przyjechaliśmy 10 minut przed wyznaczonym czasem, odmówili przyjęcia całkowicie wypełnionych formularzy do obsługi wyjazdu i znowu próbowali sprzedać swoje wycieczki. →
Z 3 podróży z tym biurem podróży loty były opóźnione tylko raz. Informacje o hotelu są aktualne. Lokalni przewodnicy są kompetentni. Przelew jest dobry. →
Nigdy nie korzystaj z ich usług. Naruszają zawartą przez siebie umowę, nie świadczą należytych usług, są nieuprzejmi, odmawiają zwrotu jakiegokolwiek odszkodowania. Poszli z nimi do Egiptu. Kupiliśmy pakiet all inclusive 5*1 linia i zamieszkaliśmy w zupełnie innym hotelu na 2 linie, śmierdzący, stary, brudny, nie spełniający żadnych norm sanitarnych. →
Skonsultowali się, odebrali, opowiedzieli wszystko, wypełnili karty po przylocie i wylocie ... nie marnowali czasu na lotnisku ... polecam →
Dobrze zrobiony →
|