Autor:
Data zakupu usługi: 29 wrzesień 2018 Pisemny: 29 październik 2018 |
|
Biuro podróży: Сеть агентств TUI (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Za 7 dni pobytu ze względu na późny przyjazd i wcześniejszy wyjazd zapłacono tylko 5 dni.
Spotkany na lotnisku, przewieziony do innego hotelu, powołując się na przejściowe trudności w naszych. Powiedzieli, że wcześnie rano odbiorą nas i przeniosą do naszego hotelu i natychmiast nas umieszczą. Rzeczywiście zabrali go wcześnie rano, ale postawili go dopiero po aferze, bo nasze pokoje były podobno zajęte. Później okazało się, że ludzie wyszli w nocy, do rana pokoje nie były jeszcze posprzątane. Dlaczego musieliśmy być przewiezieni do hotelu wcześnie rano i dlaczego nie można było nas przywieźć wieczorem lub po kolacji, gdy pokoje były gotowe do zameldowania, nie otrzymaliśmy jednoznacznej odpowiedzi.
Osobno chciałbym wspomnieć o braku zdolności pracowników do rozmowy z klientami. W autobusie z lotniska doszło do konfliktu. Były z nami 4! pracownik biura podróży. Spośród nich tylko 1 próbował jakoś rozwiązać sytuację, reszta weszła w bezsensowne spory z klientem i tylko zaostrzyła konflikt. Choć nasz rodak w niektórych momentach bardzo, bardzo się mylił, niedopuszczalne jest rozmawianie w ten sposób z klientami.
Przewodnik hotelowy nie różnił się również umiejętnością rozwiązywania konfliktów, a nasz personel hotelowy regularnie je tworzył.