Autor:
Data zakupu usługi: 24 sierpień 2016 Pisemny: 10 październik 2016 |
|
Biuro podróży: Сеть агентств TUI (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Za pośrednictwem TUI kupiliśmy bilet do tureckiego hotelu Papillon Belvil Belek na wakacje z 3-letnim dzieckiem. Ten hotel miał wakacje w zeszłym roku. Po przyjeździe PRZED DRZWIAMI autobusu przesiadkowego (choć jak się okazało operator wiedział o sytuacji wcześniej) poinformowano nas, że współpraca pomiędzy TUI a Papillon Belvil została zakończona, zgodnie z umową - mają prawo ! Dostaliśmy aż… JEDNĄ (JEDNĄ) opcję – Limak Atlantis, która według przedstawiciela TUI była „lepsza”, ale tak naprawdę dla rodzin z dziećmi – o rząd wielkości gorsza, niż nawet hotel pracownicy uznani! W hotelu było około dziesięciu rodzin, które osiedliły się tutaj zamiast Papillon. Odmówili udostępnienia innej wersji TUI. Dzięki znajomym na Ukrainie i dziennikarzom udało się osiągnąć przesiedlenie po 3 dniach. Ponownie zaoferowali aż 1 opcję - TUI Magic Life Waterworld, która była lepsza od poprzedniego hotelu we wszystkim oprócz kuchni, ale także gorsza od Papillon we wszystkim! TYLKO NAS został przeniesiony! Odszkodowanie zostało odrzucone. Efektem jest odpoczynek zepsuty przez operatora, wyciągnij własne wnioski.