Autor:
Data zakupu usługi: 01 lipiec 2018 Pisemny: 10 wrzesień 2018 |
|
Biuro podróży: Сеть агентств TUI (Kijów) Typ usługi: пакетный тур, другие услуги |
Ponad 100 osób, w większości z małymi dziećmi na rękach, musiało spędzić pół dnia na lotnisku w Bułgarii. Gdzie nie ma kawiarni i możliwości nakarmienia tych dzieci, tylko stragan z kanapkami. Potem zabrali mnie do okropnego hotelu o 10.00 wieczorem io 4.00 rano wyprowadzili ich bez podawania jedzenia, ale tylko z suchymi racjami, których nie można dawać dzieciom, z wyjątkiem banana. Jest już 4.00, więc dzieci były głodne i nie jadły w hotelu. Jednocześnie szczególnym cenizmem jest to, że wyprowadzili nas z hotelu, w którym odpoczęliśmy wcześnie, żeby nie zapłacić za pół dnia all inclusive, a dzieci już głodne pojechały na lotnisko, trzymały nas tam do nocy właśnie po to, by zaoszczędzić na hotelu i jedzeniu dla ludzi. I przez CAŁY czas wiedzieli, że nie ma lotu! Jest potwierdzenie, że operator wiedział. Okropna, cyniczna polityka firmy oszczędzania! To nie firma Bravo odwołała lot, wszystko się dzieje, chodzi o to, jak firma Tui wykorzystała to na własne oszczędności! Bez przeprosin, bez odszkodowania! A to za ogromne pieniądze, które im zapłaciliśmy! Jesteśmy wdzięczni niektórym menedżerom firmy, którzy musieli wziąć na siebie rap za zaniedbania kierownictwa w Bułgarii, odpowiedzieć matkom i kobietom w ciąży i spróbować przekonać kierownictwo, żeby przynajmniej coś zrobił! Strasznie rozczarowany menedżerami w Kijowie!